Arkayne
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squat PR op mijn eerste week cutten heb ik ook altijdHeerlijke dag.
bijna 2 uur gesport.
Bench was wel kneiter zwaar 77.5kg 5x5. Wel gelukt (maar net)
Toen de Squats, m'n benen hadden er zin in. Nieuw recordje gezet in begin cut? 105kg 3x5.
Pull ups wide grip 4 sets: 10xbw, 8xbw, 6xbw, 6xbw
Weighted dips: 8xbw+10kg, 8xbw+10kg, 6xbw+10kg. Deze voelen echt zo lekker nu.
Bicep curls met barbell: iets van 35kg 4 sets max reps en goed op vorm gelet.
Zeker een geslaagde dag.
Ga wel iets over m'n kcal heen want anders kom ik niet aan de eiwitten. Dus 2500kcal vandaag ipv 2400kcal. Geen ramp denk ik op een intensieve sport dag + 35 min fietsen.

squat PR op mijn eerste week cutten heb ik ook altijd![]()
Dat komt helaas nog wel met een paar weekjesHaha netjes! Voelt raar, je denkt dat je alleen maar achteruit gaat met de gewichten.
gewoon hard trainen en goed slapen, dan blijf je wel op niveau
Dat zie ik echt veel massive mensen doen bij de gym.
Vraagje: Sinds de 120+kg deadlift heb ik last van de barbell die tegen mijn schenen schuurt. Nu heb ik er niet enorm veel last van afgezien van blauwe plekken en wat gevoelige huid wat meestal na 2/3 dagen weer weg is (precies wanneer ik weer moet deadliften). Maar wilde even weten of dit normaal was?Zal een beetje per persoon verschillen afhankelijk van je bouw en houding. Ik zie vaak mensen een joggingbroek of lange opgetrokken sokken dragen om dit probleem tegen te gaan, misschien helpt dat?Vanmorgen al 9:00 in sportschool want moest rest van de dag studeren.
Dacht niet dat ik echt kracht zou hebben. Maar heb overheadpress gedaan 5x5 50kg en had eigenlijk best 51 of 52kg kunnen doen.
Toen deadlift new PR 1x5 130kg! Kan niet wachten totdat ik dadelijk 3 schijven van 20kg aan elke kant hebDat zie ik echt veel massive mensen doen bij de gym.
Daarna nog 2x5 110kg deadlift.
Chin ups 3 sets: 8xbw, 8xbw, 6xbw
Tricep extensions: 4 sets max gewicht +- 10 reps.
Vraagje: Sinds de 120+kg deadlift heb ik last van de barbell die tegen mijn schenen schuurt. Nu heb ik er niet enorm veel last van afgezien van blauwe plekken en wat gevoelige huid wat meestal na 2/3 dagen weer weg is (precies wanneer ik weer moet deadliften). Maar wilde even weten of dit normaal was?
Bij de eerste rep lukt het me nog wel om er netjes langs te gaan zonder m'n scheen aan te raken, maar daarna ben ik meer aan het focussen op het tillen dan op m'n schenen.
Zal een beetje per persoon verschillen afhankelijk van je bouw en houding. Ik zie vaak mensen een joggingbroek of lange opgetrokken sokken dragen om dit probleem tegen te gaan, misschien helpt dat?
Ik hoor er vaker ervaren lifters over klagen, dus ik ga er wel vanuitTrue, ik doe nu ook op deadliftdag een joggingbroek aan. Hoge sokken nog niet geprobeerd.
Maar het is dus best normaal?

Mooie resultaten man! Echt goede gains gemaakt! Nu ook al tevreden over je shape?
Dit is je eerste week toch? Dan zijn dit soort dalingen normaalm'n gewicht lijkt toch net iets te snel naar beneden te gaan.
Hier het resultaat van 1 week cutten op 2300-2450kcal.
Toch wel meer dan 0.5kg deze week.
Ik ga deze week 2500kcal eten elke dag. Kijken of het dan beter is.
![]()
als je na drie weken nog steeds zo hard gaat zou ik mij pas zorgen gaan maken. Bij een bulk gebeurt hetzelfde, de eerste week kom je zo een kilo aan. Maar als je het echt eng vindt is rustig aan je calorieën afbouwen ook prima 
D
Dit is je eerste week toch? Dan zijn dit soort dalingen normaalals je na drie weken nog steeds zo hard gaat zou ik mij pas zorgen gaan maken. Bij een bulk gebeurt hetzelfde, de eerste week kom je zo een kilo aan. Maar als je het echt eng vindt is rustig aan je calorieën afbouwen ook prima
![]()