XXL Nutrition

Arkayne's new start

Bezoekers in dit topic

Ja hier prima (thanx), ik train vrolijk verder (zo 6x p.w. :D PPL).
Doel is om fitheid en zelfde bodycompositie te behouden.

Ik ben de 20 gepasseerd :D

Succes, ik lees mee !

Jezus 6x per week. Doe ik je niet na haha.
Ja snap ik, netjes hoor :eek:

En gezellig, ik probeer weer meer te gaan posten :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Chins zijn echt awesome en leuk om te doen!
 
Chins zijn echt awesome en leuk om te doen!
jaa precies, doe jij ze weighted?
Weet eigenlijk niet wat nu beter is. Zonder gewicht kan ik ongeveer: 12x8x8x
Met 8kg erbij kan ik : 8x6x6x
Wat raad jij aan?
 
5 kg erbij ?
Dat kun je wel hebben zo te zien.
Misschien 8 kg nog net te zwaar. Je kunt ook wisselen de ene W.O. op Bw en de andere 5 kg weighted.
 
5 kg erbij ?
Dat kun je wel hebben zo te zien.
Misschien 8 kg nog net te zwaar. Je kunt ook wisselen de ene W.O. op Bw en de andere 5 kg weighted.

Das wel een goeie, dat ga ik eens doen. Alleen het kutte is dat gewichtjes van 5kg klein zijn om vast te houden tussen je benen haha.
Maar ga het proberen.
 
Das wel een goeie, dat ga ik eens doen. Alleen het kutte is dat gewichtjes van 5kg klein zijn om vast te houden tussen je benen haha.
Maar ga het proberen.

2 schijfjes in je broekzakken ? :)

Of eventueel aan een belt, lak aan eventueel publiek.
 
haha die schijfjes zijn net iets te groot daarvoor. Maar misschien kan ik ze op m'n onderbenen leggen aan de achterkant.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
haha die schijfjes zijn net iets te groot daarvoor. Maar misschien kan ik ze op m'n onderbenen leggen aan de achterkant.

Haha dat zou ik knap vinden.
Een filmpje ervan dan ? Zou hilarisch zijn :p
 
haha het zou nog best kunnen hoor. als je bovenbenen gestrekt houdt en onderbenen onder een hoek van 90 graden. Dan een maat van me die schijfjes op m'n onderbeen leggen en dan hopen dat ze er niet af flikkeren haha
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
jaa precies, doe jij ze weighted?
Weet eigenlijk niet wat nu beter is. Zonder gewicht kan ik ongeveer: 12x8x8x
Met 8kg erbij kan ik : 8x6x6x
Wat raad jij aan?

Ik doe weighted 4x4 (zit nu op 5kg) en non-weighted probeer ik 4x8 te doen maar dat red ik op dit moment nog niet. Ik doe gewoon wat lagere reps en probeer dat op te bouwen, maar uiteindelijk doe ik ze liever weighted, dat geeft toch iets meer voldoening haha :D
 
Ik doe weighted 4x4 (zit nu op 5kg) en non-weighted probeer ik 4x8 te doen maar dat red ik op dit moment nog niet. Ik doe gewoon wat lagere reps en probeer dat op te bouwen, maar uiteindelijk doe ik ze liever weighted, dat geeft toch iets meer voldoening haha :D

Ja precies ik ga ook gewoon met 5kg doen dan denk.
 
Laatste weken waren niet mijn beste weken maar ik probeer zo goed mogelijk te maintainen
Vandaag:
Overhead press: Begon met 50kg, maar voelde echt te zwaar, dus na 5 reps verlaagd naar 47.5kg en die 4x5 afgemaakt.
Deadlift: 120kg 1x5, 100kg 2x5.
Chin ups: 10x8x8xbw
Dips: 12x10x12xbw+10kg
Buikspieren 2 setjes

Je merkt nu wel dat m'n kracht achteruitgaat. Moest een keer beginnen na 2 maanden cut.
Btw, ik ben dit weekend m'n creatine vergeten mee te nemen, dus 3 dagen niet in kunnen nemen.
Is dit erg? Moet het nou weer gaan inwerken als ik maandag weer ga beginnen?
 
Is niet erg hoor :) crea kun je best ff vergeten.

Ik doe chins afwisselend op bw en weighted (je hebt riemen bij de meeste sportscholen met een ketting eraan, zo hang ik ze ommijn middel)
 
Een dumbell net iets boven je knieën klemmen werkt ook goed.
 
Is niet erg hoor :) crea kun je best ff vergeten.

Ik doe chins afwisselend op bw en weighted (je hebt riemen bij de meeste sportscholen met een ketting eraan, zo hang ik ze ommijn middel)

Oke chill, jaa ik doe dat nu ook afwisselend :)

Een dumbell net iets boven je knieën klemmen werkt ook goed.

Dit is hoe ik het nu doe met weighted dingen, want wij hebben geen riem met ketting eraan.
Werkt opzich wel goed, maar bij sommige oefeningen moet ik even vragen of iemand de dumbell erin haakt haha
 
10-05 Woensdag
Eindelijk weer eens een goede training

Bench: 77.5kg 3x5, laatste set repout kwam op 6 reps
Squats: 95kg 3x5, laatste set repout, kwam op 9 reps. Kan wel goed kloppen, want zat al op 100kg squats, maar moest even deloaden
Pull ups wide grip: 10xbw+5kg, 8xbw+5kg (hier werd ik fking licht in m'n hoofd), toen maar zonder extra gewicht 8xbw gedaan nog een keer
Na korte pauze:
Dumbell overhead press: 14kg dumbells (per stuk) 3x10
Buikspierkwartier :rolleyes:

En na een jaar food bijhouden, is het eindelijk gelukt om PRECIES op de kcal uit te komen die ik nodig had
Echt een kleine kans, dus is wel een plaatje waard haha
kcal.png
 
Lekkere train! En proficiat met je kcal doel ;) ik zou echt sterven op weinig :eek:
 
Thanks!
Haha ja snap ik. Zelfs voor mij is dit kut (haha woordgrap :eyebrow:). Maar voor jou zou dit niet goed zijn nee op 1m92 en 83kg haha.

Gewicht vanmorgen: 73.9kg. Het schommelt de laatste tijd wel heel erg. Kan dat zijn door de creatine dat ik die in het weekend niet heb ingenomen en nu weer wel?
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Dat zou een dingetje kunnen zijn, als je calorieën constant zijn kan het niet anders dan dat je op dezelfde snelheid vet verliest, ik zou mij er niet druk om maken ;)
 
Dat zou een dingetje kunnen zijn, als je calorieën constant zijn kan het niet anders dan dat je op dezelfde snelheid vet verliest, ik zou mij er niet druk om maken ;)
Top. Ik word nu wel een stuk dunner merk ik. Alleen wil zo weinig mogelijk vet hebben zodat ik weer clean kan beginnen met bulken. Maar denk niet dat er nog veel meer vet vanaf kan en of ik dat wil. Dus ik denk dat ik het nog 2 weken volhoud en dan gaan we cleanbulken :D
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Back
Naar boven