XXL Nutrition

Armyboy - Started from the bottom (still there)

Bezoekers in dit topic

In!
 
Bar is waarschijnljik 20 kg, tenzij je die bar met kunststof uiteinden hebt, die is volgens mij 12,5 kg.
 

Welkom!

Bar is waarschijnljik 20 kg, tenzij je die bar met kunststof uiteinden hebt, die is volgens mij 12,5 kg.

Hij is sowieso zwaarder dan een normale olympische barbell.
Het gaat om een trap bar hè, zo'n hexagon geval. Na een korte zoektocht blijkt hij inderdaad 25kg te wegen

 
Ow trap bar, ja klopt. Wist niet ze die daar hadden of train je elders,?
 
Ik trainde deze week op Schaarsbergen
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Tot dusver een zeer slechte week voeding weer.. 3x uit eten geweest en 1 dag was ik overgeleverd aan het bedrijfsrestaurant. Morgen maar eens wegen wat de schade is na 2 weken. Ben het cutten ondertussen wel beu maar er zal echt nog wel 5kg af moeten wil ik droog genoeg zijn.

Net terug van de sportschool. Het was echt bizar druk en had geen zin om te wachten dus heb wat zitten aankloten. Heb niet echt een voldaan gevoel maar m’n schouder voelde wel soepel aan.

15 minuten crosstrainer

Plate loaded chest press (gewichten per kant)

2x12xleeg
2x12x10kg
12x20kg
12x25kg
2x10x30kg

Incline bench press
12x40kg
8x50kg
2x10x50kg

slight incline fly
3x12 12kg

3x all out pushups

Tricep pushdown
3x12x25kg
Dropset van 25kg naar 15kg

Aantal oefeningen core stability en abs. Was flink pittig

Vanochtend na het schijten ineens de ingeving om een foto van m’n benen te maken. Of wat er van over is (-10cm tov 111kg)

7A73FBAE-753D-4B2A-A1C2-185CFE46522B.jpeg

Toedels (k)
 
Damn! Hoeveel squat je met die poten? :trollface:
 
Nog steeds goeie quads.
PS. Ben m'n camojasje kwijt, jij toevallig gezien?;)
 
Ben benieuwd hoeveel cm ze meten, want de quads springen er wel goed uit. Genetisch?
 
Ben benieuwd hoeveel cm ze meten, want de quads springen er wel goed uit. Genetisch?

Op m’n top waren ze 72cm en ik kon amper 100kg squatten. Tegenwoordig zijn ze 62cm.

M’n benen zijn qua vorm altijd wel oké geweest. Maar als je het geheel ziet, met mijn lengte zijn het zware chickenlegs
 
72 cm zijn flinke poten. Raar dat je maar 100 kg kon squatten. Ik ben ook niet erg sterk in mijn benen though.
 
In !

Probleem met groot zijn is inderdaad dat benen snel maar magertjes overkomen...
 
Vandaag schouders. Kwam wat ongelukkig uit de dag na borst..

Ben 0,5kg aangekomen in de afgelopen 2 weken. Vandaag weer m’n kcal bijgehouden. Zit nu rond de 2400 kcal en op de dagen met cardio iets meer. Voelde me echt een zombie vandaag.

10 min crosstrainer

Rotator cuff oefeningen

Standing ohp dumbell
3x15x12kg

Seated ohp dumbell
3x12x16kg

Facepulls
3x12x 20kg ofzo

Side raises
3x12x 7kg

Aantal isometrische oefeningen

22 min crosstrainer.

Geen speciale training, gewichten laag. Kon alles pijnvrij uitvoeren en dat is key.


In !

Probleem met groot zijn is inderdaad dat benen snel maar magertjes overkomen...

Welkom!
Helaas idd. Sowieso niet alleen benen maar je gehele fysiek oogt gewoon minder. Je moet echt een grote jongen zijn wil je buff zijn op 2 meter.

Beter voor elkaar als op Garderen dus succes

Jij traint op Garderen? Daar heb ik nog nooit getraind eigenlijk. Op Schaarsbergen hebben ze het wel goed voor elkaar, die gasten moeten natuurlijk ook fit zijn.
 
good busy
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Vandaag benen gedaan..

Wilde weer gaan deadliften maar heb al sinds zondag belachelijk veel spierpijn in mn onderarm.

Lunges
4x12x14kg (reps per been)

Stiff legged deadlift
4x12x50kg

Leg curl
3x12x45/50kg

Leg extension
3x12x50kg

Adductor oefeningen

Kettlebell swing paar setjes

Buikspieren

Merk dat de kcal deficit nu echt wel zijn tol gaat eisen. Totaal geen energie en kracht, slaap uitermate slecht de laatste weken. Ik woog zondagochtend 92,2kg. Ik ga denk ik nog 2 weken door en dan ben ik er wel klaar mee.
 
Borst:

10 minuten warm up

Incline DB press
12x14
12x16
8x20
8x24
8x24
8x24

DB Fly
12x12
10x14
12x14
12x14

Chest press
12x50
9x55
10x50

DB pullover
3x8-12x18kg

Tricep pushdown
3x12x20

Tricep rope pushdown
3 setjes 15kg

Rotator cuff oefeningen

Best lekker getraind. Iets meer energie omdat ik in de avond getraind heb. Ik ga geen early workouts meer doen de komende weken.

Totaal geen discomfort in m’n schouder, erg blij mee!
 
Gisteravond rug/biceps

10 min crosstrainer warm up

Machine row
Warm up 40/50/55kg
3x12x60kg met supersetje pushups 20 reps

Lat pulldown
Wide
3x8x50kg (de pully beweegt op sommige punten erg stroef. Geen fijne oefening zo)

Close grip
12x50kg
10x60kg
11x55kg

DB row
12x20kg
2x12x22kg

Cable pullover
3x12x17,5kg

Cable curl
12x17,5kg
2x8-12x20kg

20 minuten stairmaster
 
Back
Naar boven