- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tot straks. neem wel wat desinfectiemiddel mee.Gelukkig kan ik gedurende de Covid-19 crisis altijd een beroep doen op mijn primitieve “homegym”. Heb geen ruimte meer in de schuur en garage dus train ik maar gewoon ghetto style buiten in de tuin.
Enige wat ik heb is een olympische barbell, 120kg aan gewicht, free rack, bankje en een ez-bar. Prima om alle basis oefeningen uit te voeren.
Training van gisteren:
6km hardlopen
Incline BP
Warmup
3x8x60kg
Bent over row
3x12x50kg
Military press
3x12x30kg
Push ups
3 setjes tot failure
Skullcrushers
3x12
BB curl
4x12
Lateral raises
3x20x6kg
Abs
In de zon trainen is echt stukken leuker dan binnen![]()

Net je openingspost gelezen, en die gym op de foto komt mij bekend voor. VLB VKL??
Huh, is alles vernieuwd dan? Kun je trouwens vrij sporten op EHV of moet je reserveren? Ben er volgende week een dagje.Nee dit was op vlb ehv. Werk je ook bij KLu/defensie?
Klu inderdaad, maar momenteel functie op de KHK in Utrecht.Nee dit was op vlb ehv. Werk je ook bij KLu/defensie?

Huh, is alles vernieuwd dan? Kun je trouwens vrij sporten op EHV of moet je reserveren? Ben er volgende week een dagje.
Ik wilde net zeggen, dit is geen EHV, WDT of Gilze.
Klu inderdaad, maar momenteel functie op de KHK in Utrecht.
Hiervoor jaren op VKL gewerkt.
Overal zelfde apparatuur, en geen / weinig daglicht.![]()
Welke ambiance?Toevallig ben ik deze week voor het eerst wezen trainen op vkl. ben niet echt gecharmeerd van de ambiance. Klein, druk en geen daglicht. Alleen een aantal flikkerende TL lampen waar je spontaan een epileptische aanval van krijgt.
Nee het is best een waardeloze gym. En ik ben overigens helemaal niet gecharmeerd van die Technogym lijn die wij overal hebben staan. Als binnenslaper heb je weinig keus natuurlijk.