Fitness Seller

Arnold versus Mister10

• Topic Starter Topic Starter
natural bodybuilding

OK, voorlopig de laatste publieke vernedering door Arnold die ik zal ondergaan.
Speciaal op aanvraag van mijn kameraad Gift from God in ontspannen houding. ;)

Ik zal wel niet meer moeten herhalen zeker dat de vergelijking met Arnold alleen maar voor de lol is en dat ik best weet dat ik minstens 7% vet moet kwijtspelen en 8 kg spieren erbij moet hebben om alleen nog maar qua vet% en spiermassa/BMI in de buurt van Arnold te komen. Nog niet gesproken over de mooie struktuur en symmetrie van Arnold.

En iedereen zal ook al wel door hebben dat ik die kloof als true natural bodybuilder onmogelijk nog kan overbruggen. :(

Gezien de heren het niet altijd allemaal eens zijn met mijn foto keuze van Arnold, heb ik er een 3-tal gemaakt zodat hopelijk iedereeen content is deze keer. :)

1) Toen Arnold nog een jonge natural bodybuilder was: ???

arnold-jos-relaxed-bw-2.jpg

2) Arnold als volgroeide vleesberg:

arnold-jos-relaxed-bw-1.jpg

3) Arnold in Olympia conditie:

arnold-jos-relaxed-bw-3.jpg

:o

Supermachtige fysiek. Als ik jou was, zou ik toch nog eens naar die dokters gaan en vragen of je je benen niet terug fatsoenlijk kunt trainen. Als je die nog bijtrekt, ben je compleet.

Respect, kunnen een hoop juicers een voorbeeld aan nemen.

idd:) bij de eerste foto lijkt het alsof je niet veel onder doet aan Arnold. op de lats na..
maar de laatste foto... :P

Respect, kunnen een hoop juicers een voorbeeld aan nemen.

Klopt. Maar ook niet vergeten dat bijlange niet iedereen die aanleg heeft om naturel zo ver te geraken!!

Bij die eerste foto vind ik je trouwens aardig dicht aanleunen bij Arnold's fysiek (behalve benen), ook al ben je een cm of 6 kleiner en zijn jullie adhv de foto's even lang gemaakt.

respect man! t*ring. eerste foto is arnold overigens zeker niet natural

Klopt. Maar ook niet vergeten dat bijlange niet iedereen die aanleg heeft om naturel zo ver te geraken!!
Ik zeg het anders, niet veel mensen willen jarenlang de discipline opbrengen om als naturel keihard te blijven trainen.
Er zijn weinig mensen die de kennis hebben + het geduld opbrengen. Tenminste als ik zo om me heen kijk..

vind zijn benen wel oke hoor .staan opzich mooi in verhouding top man

pfieuw die arnold zijn borstkas is echt magnifiek e :s

Vergroot die foto's van Arnold nog maar een stukkie, zo klopt het niet.

ik vind arnold er beter uit zien

:yarly:

Blijft zeer goed Mister10!

Hoe is globaal het winnen van je spiermassa verlopen over de jaren?
Ik bedoel, heb je de eerste jaren het grootste deel gewonnen en ben je toen echt een halve kilo per jaar aangekomen. Of is/was het een stabielere groei?

• Topic Starter Topic Starter
Goed fysiek man!

Cool man :thumbs: Voor een naturel is dit denk ik echt wel heel dicht bij de de grens. En arnold naturel op de eerste foto? Heel zeker niet haha.
Check dit filmpje waar die pas 20 was. De meeste die jarenlang kuren en vreten zien er niet eens zo uit.

http://www.youtube.com/watch?v=ksqhZk8AAIs

Je hebt een super fysiek mister!

Op de foto's lijk je ook wel op Arnold, omdat je de poses goed nadoet en de vorm redelijk gelijk is... echter, heeft Arnold natuurlijk meer massa en staat hij droger ;)

Arnold rulezzz!! :D

Terug
Naar boven