Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Zou mooi zijn als je het totaal plaatje laat zien Mister10, dus onder en bovenlichaam op 1 foto:). Zegt meer dan die mooie cijfertjes van jou.

naja ik ben ook 1.83 en mijn benen meten ook 67cm en train een jaar thuis zonder echt goed te kunnen squatten en leggpressen.

Dus je zou zeggen dat benen toch wel moeten achterlopen. maarja hernia e.d. bellemert dat natuurlijk ook.

Zak maar eens 10% in vet... en meet ze nog eens. Blijft "niks" van over.

Zak maar eens 10% in vet... en meet ze nog eens. Blijft "niks" van over.

Helemaal mee eens!!! Je verliest echt heeeel veel op je benen tijdens het cutten. Maar ze zien er wel groter uit :D Ik ben zo'n 5 cm kwijt op mijn benen door een % of 5 te zakken.

Damn 49cm armen, ze ogen wat kleiner om even te mierennken. Mooi fysiek, zeker voor een naturel.

Helemaal mee eens!!! Je verliest echt heeeel veel op je benen tijdens het cutten. Maar ze zien er wel groter uit :D Ik ben zo'n 5 cm kwijt op mijn benen door een % of 5 te zakken.

Hé Kale. Aan je avatar te zien begin je eindelijk is echt droog te worden;). Nice man.

Nu ik nog:D.

Hehe, Kale was vorige zomer ook al aardig droog hoor.:D

gadverdamme,

je komt al mooi in de buurt! ik vind het echt mooi!

gadverdamme,

je komt al mooi in de buurt! ik vind het echt mooi!

Totaal niet dus he.. Ik snap niet dat mensen zijn ego gaan strelen door te zeggen dat ie nog maar in de buurt komt van Arnold, als ze alle2 naast elkaar staan op zelfde vet% zie je hem niet meer staan. Met alle respect maar vind het wat dom om te gaan vergelijken.

hij's wel natural en arnold niet.. dus toch veel respect voor deze gast!

Totaal niet dus he.. Ik snap niet dat mensen zijn ego gaan strelen door te zeggen dat ie nog maar in de buurt komt van Arnold, als ze alle2 naast elkaar staan op zelfde vet% zie je hem niet meer staan. Met alle respect maar vind het wat dom om te gaan vergelijken.

True.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kies eens wat degelijke foto's van Arnie!:D

Met alle respect:).

Niet laten afzeiken Mister10. Ik vind 't wel een leuk initiatief. Iedereen heeft nu toch wel al door hoop ik dat 't niet z'n bedoeling is om zich zo groot te achten als Arnie.

Laatst bewerkt:
Zeer goed fysiek man!!!

Maar hoelang trainde je nou ook alweer?

BTW: Ik denk niet dat iemand dit haalt naturel, want de meesten willen er niet zo lang opwachten, en zetten er dus al eerder een keer de spuit erin.

Snap niet dat de rest er zo heel serieus op in gaat..

Mooi hoe je echt naturel zo ver kan komen! Je kuiten zijn echt goed ! Biceps ook;) Zwakke punten zijn al genoemd maar wie ben ik nou om daar over te praten met 3x zo klein als jou ;) Respect!

• Topic Starter Topic Starter
Sommigen hebben het precies nog steeds niet door dat het enkel maar voor de lol is, die vgl met Arnold. ???
Alsof ik niet weet dat ik minstens 7% vet moet verliezen en 8 kg spieren bij moet hebben om qua bodyfat en BMI nog maar op gelijk niveau van Arnold te komen.
En dan spreek ik niet eens van zijn fantastische struktuur, symmetrie etc.

Bovendien was de "slechte" foto waarnaar verwezen wordt een borst vergelijking. En op welke foto is zijn borst dan wel het grootst?

25kieyo.jpg

Tja, en de foto's die ik van mezelf gepost heb zijn natuurlijk de beste professionele topfoto's. ???
Toen ik mijn borstfoto maakte 2 weken geleden in onze badkamer, kwam ik recht uit bed, niets opgepompt.
Ik had niet eens de bedoeling om een deftige foto te maken.
Super amateuristisch met mijn kameraatje op automatisch trekken gezet, op de kast gezet, en de belichting van 10 euro die toevallig aan ons plafond hangt.

Tja, wat je ook zegt of doet, er zijn nu eenmaal altijd mensen die kritiek hebben. Daar lig ik gelukkig al lang niet meer wakker van. :p

Laatst bewerkt:
van dat geld word je toch niet gelukkig;) raak je je motivatie van kwijt!

Niet laten afzeiken Mister10. Ik vind 't wel een leuk initiatief. Iedereen heeft nu toch wel al door hoop ik dat 't niet z'n bedoeling is om zich zo groot te achten als Arnie.

Mwa, zo groot als de afstand is met Arnold, zo klein is de afstand tussen de regular DBBer en de McDrive.

Terug
Naar boven