- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naja ik ben ook 1.83 en mijn benen meten ook 67cm en train een jaar thuis zonder echt goed te kunnen squatten en leggpressen.
Dus je zou zeggen dat benen toch wel moeten achterlopen. maarja hernia e.d. bellemert dat natuurlijk ook.
Zak maar eens 10% in vet... en meet ze nog eens. Blijft "niks" van over.
Ik ben zo'n 5 cm kwijt op mijn benen door een % of 5 te zakken.Helemaal mee eens!!! Je verliest echt heeeel veel op je benen tijdens het cutten. Maar ze zien er wel groter uitIk ben zo'n 5 cm kwijt op mijn benen door een % of 5 te zakken.
. Nice man.
.gadverdamme,
je komt al mooi in de buurt! ik vind het echt mooi!
Totaal niet dus he.. Ik snap niet dat mensen zijn ego gaan strelen door te zeggen dat ie nog maar in de buurt komt van Arnold, als ze alle2 naast elkaar staan op zelfde vet% zie je hem niet meer staan. Met alle respect maar vind het wat dom om te gaan vergelijken.

.True.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kies eens wat degelijke foto's van Arnie!
Met alle respect.

mister10, veel respesct voor wat u in het leven hebt bereikt, studie en bb! je had een Phd meen ik te weten toch??

van dat geld word je toch niet gelukkigraak je je motivatie van kwijt!

Niet laten afzeiken Mister10. Ik vind 't wel een leuk initiatief. Iedereen heeft nu toch wel al door hoop ik dat 't niet z'n bedoeling is om zich zo groot te achten als Arnie.