XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

beast maar vind toch je borst iets achter blijven in vergelijking met de rest

idd een update zou mooi zijn

Ik denk dat mister10 de eer aan zichzelf houdt. Hij stond er voor zijn leeftijd en natural super bij en zal dit waarschijnlijk niet meer overtreffen. Al denk ik dat hij nu op zijn 40ste nog een beter fysiek heeft dan menig forumgenoot (als hij nog traint tenminste)!

Met een fysiek als de jouwe zou ik al tevreden zijn ! puik werk !!!

Hij heeft vroeger toch wel is een kuurtje gepakt?

Dacht dat ik dat ergens hier op t forum had gelezen.

Nice fysiek maar arnold blijft numba 1

• Topic Starter Topic Starter
Hij heeft vroeger toch wel is een kuurtje gepakt?

Dacht dat ik dat ergens hier op t forum had gelezen.

Nooit! True Natural BodyBuilding, baby!

tnbb-sept-2012.jpg

Blijven knallen, Mister10!!

goed man! knap levenswerk!

Nooit! True Natural BodyBuilding, baby!

tnbb-sept-2012.jpg

Blijf het prachtig vinden en weet je ook al lijkt het bijna onmogelijk naturel er zo bij te staan als jou geloof ik je op de ene of andere manier toch.
Mijn respect heb je en ik vind het een levenswerk wat je gepresteerd hebt.

Nice fysiek! Buft zo 99% uit in elke sportschool.
met goeie genetics & hard work kan je best wat doen

Waarom moet je bij elke post ''true natural'' erbij zetten? Twijfel je zelf?
Hard work + creatine ja :)

Zie dit topic nu pas en ben echt onder de indruk. Dacht eerlijk gezegd niet dat zoiets naturel haalbaar was. Je bent precies de naturel versie van Arnold (ook zelfde bouw als Arnold). Zeer leuke vergelijking en goed voor de motivatie, thx.

Inderdaad man, daar had ik nooit aan gedacht, wat zou er gebeuren als iemand als hij nu een paar deftige kuurtjes zou pakken?
Lichaam als een pro ?

Als die serieus zou gaan kuren moet er toch wel een vergelijkbaar fysiek als Atoine Vaillant haalbaar zijn?

Echte massa monsters niet lijkt me, toch?!

Blijft me verbazen hoe mensen hier denken dat fysieken van (semi) pro's behaald worden met enkele kuurtjes. Hoogstwaarschijnlijk verdien jij niet eens evenveel geld op een heel jaar tijd om het geld terug te betalen dat een pro op één jaar tijd gebruikt.

Terug
Naar boven