AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

volgens je stats zou je naast kale een beest moeten zijn, je hebt 49 armen en kale meen ik 43.

heel eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil qua grootte.

je bent een van de weinige grote kerels die beweert naturel te zijn waarvan ik het geloof, dus daarvoor(thumbs), maar je maten geloof ik eigenlijk niet, ik die er geen 49
armen in. je hoofd en handen lijken nog zo groot naast je armen.

wat is je chestomvang?

Vergeet niet dat kale veel korter is, ik zie toch echt wel een verschil, maar 49 cm is inderdaad wel erg groot.....

42cm nu.. (wel droger). haha, ik kom bij lange na niet in de buurt.. Kijk naar zijn foto met double bicep, daar mag ik van dromen! Maargoed, ik heb nog 14 jaar om dat in te halen :D Ik geloof die 49cm zeker wel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik weet het niet,

bij mij lijkt mijn vuist echt klein vergeleken met mijn arm, hier is zijn vuist nog best groot. bij een 49 arm zou je ook denken dat de ruimte tussen de vuist en biceps veel kleiner is, zeker bij zo'n korte arm.

ik vind het persoonlijk meer lijken op een 43 arm van een kort ventje(1,80) die heel erg goed gevormd is. ik heb heel wat dikke armen gezien(bij axis in tilbrug, best een hardcore gym) en die waren volgens mij niet boven de 45cm en een heeeeel stuk dikker dan dit.

ik kan er naast zitten, en nog wat; ik heb echt heel erg, echt heel erg veel respect voor deze kerel dat hij dit naturel berijkt heeft. dit is gewoon een uitzonderlijke prestatie, wel zou ik er nu de spuit in jassen en echt een giga beest worden voordat je af begint te takelen.

waar kom je overigens vandaar mister10? welke gym?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom geen kritiek spuien, maar als je bijna geen beenspieroefeningen doet, impliceer je toch dat je je benen minder belangrijk vindt. En dat je inderdaad een goede rug belangrijker vindt.

Wat is daar nou kritiek aan. Ik geef je eerst positieve commentaar, moet je toch ook tegen een kritiekje kunnen, niet?

CoachDO, mijn reactie op jouw bericht was helemaal niet fel bedoeld. Sorry als het zo over kwam.

Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat je het belang van een GEZONDE rug pas volledig gaat apprecieren nadat eerst goed scheef is gegaan. :o

Wat oefeningen betreft:
Zowel voor benen als voor rug heb ik me moeten beperken tot de oefeningen die weinig tot geen druk op de tussenwervelschijven veroorzaken. De eerste jaren na mijn kwetsure heb ik me voor mijn quadriceps zelfs moeten beperken tot one-leg squats ZONDER baar en gewicht en wat leg extensions. Enige tijd later ben ik een skateboard op mijn rug gaan binden, en zo met mijn rug tegen de muur one-leg squats gaan doen zonder extra gewicht. Heus niet omdat ik dat allemaal zo leuk vond, maar uit pure noodzaak.

Naarmate de stabiliteit in mijn rug wat begon toe te nemen ben ik enkele jaar later one-leg hack squats gaan doen, en sinds 2 maanden (nieuwe leg press machine in de gym) doe ik er one-leg leg presses bij.

Wat ik wel al vrij snel opnieuw ben gaan doen is leg curls, omdat dit de wervelschijven niet zo veel belast.

Mijn ervaring leert me dat mijn rug het na 18 jaar, nog steeds niet aankan om het gewicht te dragen om beide benen tegelijk te trainen op de hack squat of legg press. Doordat de onderste tussenwervelschijf (tss onderste wervel en heiligbeen) stuk is, zijn idd zelfs leg presses gevaarlijk voor mij.

Voor rug doe ik om dezelfde reden ook geen STANDING T-bar of barbell rows. Gelukkig zijn er voldoende machines waarmee je de rug toch deftig kan trainen en die wel volledig veilig zijn voor de tussenwervelschijven.

Maar mijn trainingsschema staat in alle geuren en kleuren uitgelegd op mijn web site: http://www.true-natural-bodybuilding.com/training.html

oke nu weet ik het zeker, bulker(ook op dit forum) heeft maar 1cm dikkere arm dan jij beweert te hebben. toch is dit een wereld van verschil.

dus mister10, hoe dik zijn je armen echt(ik ben erg benieuwd wat naturel nou haalbaar is, als iedereen liegt kom ik daar nooit achter).

[Link niet meer beschikbaar]
dit is een 50 arm.

1) ik vind het persoonlijk meer lijken op een 43 arm van een kort ventje(1,80) die heel erg goed gevormd is.

2) wel zou ik er nu de spuit in jassen en echt een giga beest worden voordat je af begint te takelen.

3) waar kom je overigens vandaar mister10? welke gym?

1) Zinloze discussie via het net. Gewoon eens langstkomen in de gym en zelf meten. :) Armen gaat over de 50 als ze opgepompt zijn. Het heeft ook geen zin voor mij om op te scheppen, want er zijn hier voldoende gymgenoten van mij op het forum die me dagelijks zien trainen.

2) Ik heb respect voor iedereen die die beslissing neemt, maar zelf heb ik al lang definitief besloten om het nooit te doen.

3) Eerst vermelde gym op deze webpagina: http://www.true-natural-bodybuilding.com/fitness-centra.html

oke, ik kom een keer kijken.

nogmaals, ik zit wel te k*tten maar heb echt enorm respect voor je prestatie hoor.

mvg B

oke nu weet ik het zeker, bulker(ook op dit forum) heeft maar 1cm dikkere arm dan jij beweert te hebben. toch is dit een wereld van verschil.

dus mister10, hoe dik zijn je armen echt(ik ben erg benieuwd wat naturel nou haalbaar is, als iedereen liegt kom ik daar nooit achter).

[Link niet meer beschikbaar]
dit is een 50 arm.

Dit is een k*tvergelijking.. Bulker staat daar gedydrateerd en met een vet% van -4. Mister10 staat op 12%. Als Mister10 op het podium staat houd hij misschien 44-45cm over. Plus; het is een feit dat een arm opgebouwd MET ondersteuning er groter uitziet als zonder. 43cm bij een gebruiker toont groter door de volheid en kwaliteit met behulp van AAS. Natural ziet er altijd softer uit.

Overigens wel een mooie improvisatie met dat skateboard :D

super grappige foto, maar dit durf ik de komende paar jaar echt niet aan..;)

Mister10 traint in dezelfde gym waar ik train.. en ik kan je verzekeren zijn arm is echt wel huge :)
Al dat gezeik ook altijd :)
Dikke respect al bij al :)

Nee maar effe zonder dollen, ben wel benieuwd naar meer pics van je mister10!

Op speciale aanvraag van mijn natural broeder KaLe, nog even een triceps vergelijking er bovenop. :)

arnold-jos-triceps-bw.jpg

Uiteraard wordt ik weer weggeblazen.
Maar 't is ook maar voor de lol, he. ;)

met het juiste kleurtje en de juiste belichting wordt je echt niet zo hard weggeblazen hoor, top!

dikke arm, maar wat een verschil in chest ook weer !
toch wel inspiratie dat je naturel een flink eind kunt komen : )

Als je je armen achter je rug zou doen zou je borst nog kleiner ogen. Ik ben benieuwd in hoeverre je hem nog kunt bijwerken. Echt huge voor een natural iig, als kuurder zou het al een prestatie zijn.

Wow, je ziet er super goed uit man! Alleen je borst oogt nu wat klein.

Goede arm hoor, en als jij zegt dat dat 49cm is zal het ook wel. Maar toen Arnold pas 20 was en je ging langs hem staan zou je compleet weggeblazen worden. Doe maar eens van jullie beide een foto in relaxte toestand, dan ben ik wel eens benieuwd naar het verschil. Maar die borst kan eigelijk echt niet. Wat doe je daarvoor als ik vragen mag? Want als je zon dikke armen hebt moet die borst toch ook wel wat dikker kunnen!

oke, dit is wel erg bruut. hier komt het allemaal veel beter uit, ben nogsteeds niet overtuigd maar idd eindeloze discussie op het net.

vind je wel een echt brute arm hebben, voor een naturel ben je ook echt zeer hard en gedefinieerd.

Terug
Naar boven