franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) eigenlijk al verder is binnen 1,5 jaar snap je hoe immens de invloed is van AS.
Vind het een goed topic omdat je kunt zien hoe beperkt natural training is t.o.v Pro bodybuilding. Want dit fysiek van Mister10 is toch behoorlijk buff te noemen! Maar wordt weggeblazen naast een IFBBér.
Als je dan al ziet hoe bijvoorbeeld een Sisevano (okè, slecht voorbeeld maar toch) eigenlijk al verder is binnen 1,5 jaar snap je hoe immens de invloed is van AS.
'TN bodybuilding is certainly not glamourous', die mag eigenlijk wel op een tegel.![]()

Vind het een goed topic omdat je kunt zien hoe beperkt natural training is t.o.v Pro bodybuilding. Want dit fysiek van Mister10 is toch behoorlijk buff te noemen! Maar wordt weggeblazen naast een IFBBér.
Als je dan al ziet hoe bijvoorbeeld een Sisevano (okè, slecht voorbeeld maar toch) eigenlijk al verder is binnen 1,5 jaar snap je hoe immens de invloed is van AS.
'TN bodybuilding is certainly not glamourous', die mag eigenlijk wel op een tegel.![]()
You must be blind. Dit is vele malen buffer dan die kerel.
Qua hardheid en vasculariteit zeker niet. En qua massa meen ik ook van niet, al zijn Sis z'n benen wel zwak.
Maar nogmaals, het gaat niet om Sis versus Mister10 maar meer de invloed van AS.
Bij Mister10 zie je de kwaliteit zitten tov Sis. En sis staat een % of 6 lager, dat maakt 'm uiteraard harder. Groter is hij ook zeker niet!Vind het een goed topic omdat je kunt zien hoe beperkt natural training is t.o.v Pro bodybuilding. Want dit fysiek van Mister10 is toch behoorlijk buff te noemen! Maar wordt weggeblazen naast een IFBBér.

Mister10...zoals ik al zei voor een naturel echt helemaal top! Zijn er niet veel die het je nadoen. Maar ik denk wel dat die foto's heel erg vertekenen. Want je lijkt nu bijna net zo groot als iemand een aantal keer Mr O is geweest, en daar geloof ik niet zo in.
Maak maar eens een relaxed foto en zet jezelf eens hiernaast. Dan zal je denk ik echt zien hoe hard je weggeblazen zou worden, ook rekening houdend met het feit dat hij een stukje groter is.
En dit is niet lullig bedoeld want zoals ik zei is je fysiek erg goed...maar je komt bij lange na niet in de buurt van Arnold.