AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

voor een natural ben jij al erg ver geraakt, proficiat!

Vind het een goed topic omdat je kunt zien hoe beperkt natural training is t.o.v Pro bodybuilding. Want dit fysiek van Mister10 is toch behoorlijk buff te noemen! Maar wordt weggeblazen naast een IFBBér.

Als je dan al ziet hoe bijvoorbeeld een Sisevano (okè, slecht voorbeeld maar toch :D ) eigenlijk al verder is binnen 1,5 jaar snap je hoe immens de invloed is van AS.

'TN bodybuilding is certainly not glamourous', die mag eigenlijk wel op een tegel. ;)

Sissevano verder dan dit? :roflol: :nowai:!!!!!!!!!1

Vind het een goed topic omdat je kunt zien hoe beperkt natural training is t.o.v Pro bodybuilding. Want dit fysiek van Mister10 is toch behoorlijk buff te noemen! Maar wordt weggeblazen naast een IFBBér.

Als je dan al ziet hoe bijvoorbeeld een Sisevano (okè, slecht voorbeeld maar toch :D ) eigenlijk al verder is binnen 1,5 jaar snap je hoe immens de invloed is van AS.

'TN bodybuilding is certainly not glamourous', die mag eigenlijk wel op een tegel. ;)

Sissevano verder dan dit? :roflol: :nowai:!!!!!!!!!1

idd, no way dude :eek:

mister10, veel respesct voor wat u in het leven hebt bereikt, studie en bb! je had een Phd meen ik te weten toch??

You must be blind. Dit is vele malen buffer dan die kerel.

+4

ziet er super uit
en al zeker voor een naturel

Qua hardheid en vasculariteit zeker niet. En qua massa meen ik ook van niet, al zijn Sis z'n benen wel zwak.

Maar nogmaals, het gaat niet om Sis versus Mister10 maar meer de invloed van AS.

Qua hardheid en vasculariteit zeker niet. En qua massa meen ik ook van niet, al zijn Sis z'n benen wel zwak.

Maar nogmaals, het gaat niet om Sis versus Mister10 maar meer de invloed van AS.

komop Kwarky, kijk eens goed ;) Bij Mister10 zie je de kwaliteit zitten tov Sis. En sis staat een % of 6 lager, dat maakt 'm uiteraard harder. Groter is hij ook zeker niet!

• Topic Starter Topic Starter

Anabole steroiden zijn natuurlijk bijzonder krachtig spul, zeker in combinatie met HGH en insuline. Er zijn hier op het forum genoeg voorbeelden te vinden van gasten die met die produkten 10 kg spiermassa hebben gewonnen op slechts een paar maanden tijd.

Zowel qua spiermassa, hardheid en spierkwaliteit kan en mag je een TN bodybuilder eigenlijk niet vergelijken met een gebruiker. Het is toch wel een beetje alsof je de snelheid van een loper vergelijk met die van een wielrenner. De hulpmiddeltjes maken het verschil. :p

Het leuke van een foto van jezelf naast die van Arnold te plaatsen is dat je je helemaal niet hoeft te schamen als je weggeblazen wordt. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nog maar een paar plaatjes er bijvoegen :):

arnold-jos-biceps-bw.jpg

arnold-jos-dbbiceps-bw.jpg

10 weken Test en Tren en je bent even buff :D

nee ziet er goed uit man! als het echt naturel is , chapeau voor je inzet en mentaliteit!

Je hebt wel een mega basis om nu te gebruiken. Zou hard aanslaan denk ik :D Wel eens gedacht om een wedstrijdje te pakken?

k'vind het toch wel beetje raar/vaag dat je jezelf tegenover arnold zet.

k'moet wel zeggen dat je ongelovelijk goed fysiek hebt! naturel maakt het alleen maar gruwelijker.

mijn einddoel ook wat ik naturel nooit zal halen:)

Echt zeer goed voor naturel. Bizar.

Fantastisch, ik vind dat het nog aardig in de buurt komt!

Mister10...zoals ik al zei voor een naturel echt helemaal top! Zijn er niet veel die het je nadoen. Maar ik denk wel dat die foto's heel erg vertekenen. Want je lijkt nu bijna net zo groot als iemand een aantal keer Mr O is geweest, en daar geloof ik niet zo in.

Maak maar eens een relaxed foto en zet jezelf eens hiernaast. Ook van dezelfde afstand. Dan zal je denk ik echt zien hoe hard je weggeblazen zou worden, ook rekening houdend met het feit dat hij een stukje groter is.

En dit is niet lullig bedoeld want zoals ik zei is je fysiek erg goed...heb erg veel respect voor je dat je na zon lange tijd nog nooit naar de AAS hebt gegrepen. Maar je komt imo bij lange na niet in de buurt van Arnold.

arnoldcorneyGM11.jpg

arnold_mb.jpg

ArnoldGM07b.jpg

Laatst bewerkt:
Mister10...zoals ik al zei voor een naturel echt helemaal top! Zijn er niet veel die het je nadoen. Maar ik denk wel dat die foto's heel erg vertekenen. Want je lijkt nu bijna net zo groot als iemand een aantal keer Mr O is geweest, en daar geloof ik niet zo in.

Maak maar eens een relaxed foto en zet jezelf eens hiernaast. Dan zal je denk ik echt zien hoe hard je weggeblazen zou worden, ook rekening houdend met het feit dat hij een stukje groter is.

En dit is niet lullig bedoeld want zoals ik zei is je fysiek erg goed...maar je komt bij lange na niet in de buurt van Arnold.

Tuurlijk is dat zo dat arnold groter was, maar de foto,s van arnold zijn volgens mij foto,s die zijn gemaakt toen hij nog jonger was.

Mwa, ik denk dat Mister10 ook niet op het niveau van arnold denkt te komen en dat ook wil.

Maar denk hij wel een heel goed voorbeeld schept voor veel mensen omdat het gat tussen een TN bodybuilder en IFBB wel kleiner is dan door velen wordt aangenomen en beweerd.

Kortom, vind het een prima voorbeeld voor mensen die bodybuilding op lange termijn consistent bedrijven en genoegen nemen met wat na 20 jaar naturel trainen bereikt kan worden.

Terug
Naar boven