AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

@gift from god, ben jij dat op je avatar?

Ja.

bruut fysiek(denk ik), post eens een normale foto. dit ziet eruit als een streven....

Post binnekort weer wat nieuwe als ik iets verder in de cut ben. Deze is al bijna een jaar oud.

Goede arm hoor, en als jij zegt dat dat 49cm is zal het ook wel. Maar toen Arnold pas 20 was en je ging langs hem staan zou je compleet weggeblazen worden. Doe maar eens van jullie beide een foto in relaxte toestand, dan ben ik wel eens benieuwd naar het verschil. Maar die borst kan eigelijk echt niet. Wat doe je daarvoor als ik vragen mag? Want als je zon dikke armen hebt moet die borst toch ook wel wat dikker kunnen!

dat zijn de genen, de ene heeft voordelen op zijn arm, de andere op zijn borst.....is nou eenmaal zo .
Andere bodybuilder op bijna alles (zoals Arnold bijv)

zeer mooie fysiek! respect hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Nog eentje om het af te leren. :)
Was bovendien niet gemakkelijk om een rear lat spread van Arnold te vinden.

arnold-jos-back-bw.jpg

Erg brute rug man !

mooie rug en symmetry, vooral je lats beginnen goed beneden.

Jij hebt echt wel een heel nette fysiek, kerel! Nice!

moet zeggen je rug is echt ontzettend goed, en die doet zo eht niet onder voor die van arnie bij deze foto

Rug is echt de shit man, breed!

****ing buff, gast!

Echt enorme lats, zeker een streeffysiek aangenomen dat ik niet wil kuren.

Zeer goeie fysiek Meneer10! In ieder geval een voorbeeld voor mij en ik denk een hoop anderen
icon14.gif

Goed hoor, Mister10. Respect.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, kerels, voor de motiverende woorden.
Ik zit momenteel voor het werk in de VS en daarna nog een weekje op een tropisch eiland. :)
In juli, als ik terug scherp sta, zal ik misschien nog een paar kiekjes schieten.

Mister10 goed bezig. de natural way (net als ik) en dan zo groot zijn. De vergelijking met Arnie vind ik niet misstaan. Hoop er ook nog zo strak bij te staan op mijn 36ste!

Terug
Naar boven