MuscleMeat

Arnold versus Mister10

Toch maar even ergens anders ook je gelijk proberen te halen?

29dv9ms.png

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=165013511

Thread zal wel snel uit de lucht gehaald worden. Bullshit gehalte te hoog

Je zou zeggen dat je het wel zat zou worden om nergens op internet (en mogelijk in het leven) serieus te worden genomen... Maar blijkbaar kan er dus altijd nog een schepje bovenop.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Zie nu ook dat die Banned is daarop en zn thread gesloten :o

Mr. America winnaar van 1939 (toen waren er nog geen roids):

Blijkbaar is er toch niet zoveel natty haalbaar :(

RolandEssmaker1.jpg

Hij heeft nog wel flinke ballen iig...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.149
En is echt de meest belachelijk verzonnen regel ever.

Verzonnen op basis van echte gegevens.
En weerlegd op basis van ... censuur.
De waarheid mag niet altijd het daglicht zien hé.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Testosteron is in 1935 al gesynthetiseerd :trollface:

Is wel niet hetzelfde als massaal gebruikt door bodybuilders, hé.

ze hebben daar gewoon een lagere tolerantie voor al die megalomane arrogantie van je

Waarschijnlijk pasten ze op bb.com ook de 1-2-3 regel toe.
Even tot drie tellen en dan een permaban

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.153
Zie nu ook dat die Banned is daarop en zn thread gesloten :o

Ik lees dat de tijdelijke ban niets te maken heeft met de gedetailleerde inhoud van de post, maar je mag blijkbaar op BB.com helemaal geen threads meer starten over steroiden. :)

Anderzijds zou het me zeker niet verbaasd hebben moest de thread gesloten zijn puur om inhoudelijke redenen.
Als je de waarheid over supplementen en steroiden komt vertellen in het IFBB Pro Bodybuilding forum van BB.com bevind je je natuurlijk echt wel in het hol van de leeuw.
Dus ik had me zeker wel verwacht aan een mogelijke sluiting van het topic.

Wat me wel verbaast is hoe fatsoenlijk er op BB.com op mijn TNBB poll gereageerd wordt.
Je zou bijna gaan denken dat sommigen op BB.com begrijpen waar ik het over heb.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht van de Amerikanen, zeker niet als je ziet hoe dom en kinderachtig er hier op TNBB gereageerd wordt:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=164805841
2usg8hv.jpg

Laatst bewerkt:
De beschrijving van dit model is nog korter dan mijn literatuurlijst op de middelbare school.

Vast erg accuraat.

Strong conclusies trekken adhv 13 stemmen ook waarvan ws ~13 trolls zijn.

Wat me wel verbaast is hoe fatsoenlijk er op BB.com op mijn TNBB poll gereageerd wordt.
Je zou bijna gaan denken dat sommigen op BB.com begrijpen waar ik het over heb.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht van de Amerikanen, zeker niet als je ziet hoe dom en kinderachtig er hier op TNBB gereageerd wordt:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=164805841
2usg8hv.jpg

:roflol::roflol:jezus mafkees

iedereen schijt waarschijnlijk in zn broek van het lachen door dat (chemical) en onderscheid tussen true natural en natural en stemt op true natural

jij weet ook gewoon dat de misc 1 van de grootste shitholes van het internet is met vrijwel exclusief r**ards maar er valt een keer iets nuttigs te zaaien voor je daar en je vindt misc enquetes ineens het delen waard:roflol:

Wat is other eigenlijk in dezen

zie ik daar een potentiële real true natty bodybuilder categorie ontstaan?

Ik had die poll gewoon eerlijk ingevuld (true natural) srs

Tenzij pre workouts onder doping vallen dan.. :(

als ik nou RTNBB begin is mister10 dan indirect meteen niet meer natty omdat hij een stapje lager op de ladder staat

brb

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Ik had die poll gewoon eerlijk ingevuld (true natural) srs

Tenzij pre workouts onder doping vallen dan.. :(

dit is mister10

caffeine = keihard doperen

Terug
Naar boven