AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Test wordt ook natuurlijk aangemaakt, ben ik met 1 gr pw dan ook nog natty?

Aha, met andere woorden: Geen significante werking en dus geldverspilling?

Heeft ''Cools'' dan ongelijk?

Op dat gebied wel. Arginine wordt in ziekenhuizen soms gebruikt om een GH afgifte te stimuleren. Zo zien ze of je hypofyse goed werkt. Arginine is dus een GH booster. Die arginine wordt wel rechtstreeks in je ader gespoten, maar oraal werkt dat voor geen meter maar toch wordt arginine als GH booster verkocht in pilvorm of poeder. Om maar een voorbeeld te geven dat arginine wel een GH booster is maar dan enkel als het rechtstreeks in je bloed gespoten wordt. Een orale vorm van GH booster bestaat gewoon niet en er bestaat ook geen GH dat je oraal kan innemen.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Test wordt ook natuurlijk aangemaakt, ben ik met 1 gr pw dan ook nog natty?

Nee, want creatine zit ook in voeding (vlees, vis, enz) en testosteron niet.

Kan ik abboneren op dit topic? En zitten hier ook maandelijkse kosten aan vast.

Groet,
Piet

Op dat gebied wel. Arginine wordt in ziekenhuizen soms gebruikt om een GH afgifte te stimuleren. Zo zien ze of je hypofyse goed werkt. Arginine is dus een GH booster. Die arginine wordt wel rechtstreeks in je ader gespoten, maar oraal werkt dat voor geen meter maar toch wordt arginine als GH booster verkocht in pilvorm of poeder. Om maar een voorbeeld te geven dat arginine wel een GH booster is maar dan enkel als het rechtstreeks in je bloed gespoten wordt. Een orale vorm van GH booster bestaat gewoon niet en er bestaat ook geen GH dat je oraal kan innemen.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Tuurlijk wel. Als je L-tryptofaan inneemt stijgt je serotonine en daaruit je GH.

Als je L-glutamine neemt stijgt de productie van GABA en daaruit je GH.

Als je L-dopa neemt stijgt je dopamine en daaruit je GH.

Allemaal beschikbaar en perfect opneembaar voor je lichaam. Zelfs als je GABA neemt stijgt je GH en dit kan niet door de bloed-hersenbarriere (receptors hierbuiten).

Genoeg onderzoeken in mijn topic Evenwicht (sig).

Laatst bewerkt:

creatine zit in voeding ja

creatine monohydraat zit niet in je biefstukje hoor

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.130

Ziet er interessant uit. Ik zal het eens lezen als ik tijd heb.

Maar in de Editor's note lees ik dat het article wellicht grotendeels gebaseerd is op het werk van Casey Butt, waarvan ik al heel wat gelezen heb en waarmee ik ook persoonlijk van gedachten gewisseld heb.

Ik heb dan ook al lang een link van mijn website naar zijn site, en hij heeft er één naar mijn site:
http://www.weightrainer.net/links.html?xsppwd=MQ==&ditac=MjE5MjE=

Ik heb ook ooit een kleine studie gedaan in dezelfde context, en die staat hier beschreven:
http://www.true-natural-bodybuilding.com/bmi-bodybuilders.html

Ik denk dat de resultaten wel in dezelfde lijn liggen; al blijft het natuurlijk allemaal wel een beetje een ruwe 'schatting'.

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Het probleem is natuurlijk dat er onvoldoende nauwkeurige gegevens beschikbaar zijn om goede statistiek op te kunnen doen. Anders zou je wellicht tot een soort normaal verdeling kunnen komen zoals je hier op wikipedia kan vinden voor het intelligentiequotiënt (IQ): http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentiemeting#Hoe_vaak_komt_een_bepaalde_IQ-score_voor.3F

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

De bekende "1-2-3 regel der anabole steroiden in bodybuilding" is bovendien uit dit soort analyses afgeleid.

Voor zij die die regel nog niet zouden kennen:

1. Geen AS -> real time spiergroei
  2. AAS -> verdubbelde spiergroei
  3. AAS+HGH+Slin -> driedubbele spiergroei

Dus een persoon die zonder chemische hulp 10 kg spieren kan opbouwen, die zal met behulp van AAS ongeveer 20 kg spieren kunnen opbouwen, en met behulp van AAS+HGH+SLIN ongeveer 30 kg spieren kunnen opbouwen als hij alles goed doet.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij was AAS+HGH+Slin ongeveer 3.50 keer zoveel spiergroei

about tree fiddy

Maar als ik nou 0 kg gain natty he :'(
Dan gain ik ook niks met AAS+HGH+SLIN :/
Sjeetje voor niks gekocht dan maar de afvalbak in.

Ken alleen maar 1, 2 ,3 ,4, hoedje van papier eigenlijk.

Waar staat die 'bekende' 1-2-3 regel der anabole steroïden beschreven dan?

Terug
Naar boven