Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Maak ook ff een poll aan met

"True natural bodybuilding is a made up bs term created by a r*tard"
Yes or No

mister10 als dit jouw manier van lollig kritiek leveren op het feit dat iedereen in de powerlifting scene gewoon een eigen fed begint als iets hem niet aanstaat ipv zich aan te passen aan de regels is

dan is dit wel echt geniaal

Waarom is dit topic nog open eigenlijk? Het is toch inmiddels wel duidelijk dat er met mr10 niet te discussiëren valt? Elk argument weerlegt hij direct met feiten inclusief bronvermelding, tegen zoveel kennis is niemand opgewassen!

Verzonnen op basis van echte gegevens.
En weerlegd op basis van ... censuur.
De waarheid mag niet altijd het daglicht zien hé.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Is wel niet hetzelfde als massaal gebruikt door bodybuilders, hé.

Wat je daar schrijft.... Hou je aub bij uw 'kennis'

Verzonnen op basis van echte gegevens.
En weerlegd op basis van ... censuur.
De waarheid mag niet altijd het daglicht zien hé.

En waar kan ik die echte gegevens vinden?

Ik lees dat de tijdelijke ban niets te maken heeft met de gedetailleerde inhoud van de post, maar je mag blijkbaar op BB.com helemaal geen threads meer starten over steroiden. :)

Anderzijds zou het me zeker niet verbaasd hebben moest de thread gesloten zijn puur om inhoudelijke redenen.
Als je de waarheid over supplementen en steroiden komt vertellen in het IFBB Pro Bodybuilding forum van BB.com bevind je je natuurlijk echt wel in het hol van de leeuw.
Dus ik had me zeker wel verwacht aan een mogelijke sluiting van het topic.

Wat me wel verbaast is hoe fatsoenlijk er op BB.com op mijn TNBB poll gereageerd wordt.
Je zou bijna gaan denken dat sommigen op BB.com begrijpen waar ik het over heb.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht van de Amerikanen, zeker niet als je ziet hoe dom en kinderachtig er hier op TNBB gereageerd wordt:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=164805841
2usg8hv.jpg

Jij vertelt daar "de waarheid" op basis van geen enkele bron of wetenschappelijk onderzoek. Vind je het heel vreemd dat niemand je serieus neemt?

En meen je dit, een poll met 13 stemmen, en dan beweren dat er serieus op gereageerd wordt? Nooit een lesje in statistiek gekregen over begrippen als populatie en steekproef?'

Man, man, man...

you speak english very well not so snell dat komt nog wel

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Other = dikke powerlifters zoals jij.

je hebt het wel tegen de sterkste roodbaardige bencher van Nederland toon eens wat meer respect

Mister10 hoelang ben je zelf al ON eigenlijk?

Tijd om je naam te veranderen in Mister11, als je meer dan perfect bent is een 10 gewoon te laag.

Mister10 omdat tiener in mind

Waarom open ik dit debiele topic toch steeds...

Ja ik blijf er ook steeds in kijken.. Maar er komt nooit iets geloofwaardig naar boven hier.. :o

Terug
Naar boven