MuscleMeat

Arnold versus Mister10

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Uitgaand van een BMI van 20.0 als startpunt bij een lengte van 1m83 woog een willekeurig persoon 67 kg (wat was ik zielig met 69 kg @ 1m94 :o). Ook uitgaande van 12% vet was dat een lbm van 58.96 kg.

Nu weegt mr. willekeurig persoon 100 kg met 12% vet, wat een lbm maakt van 88 kg; een delta van 29.04 kg lbm. Met AAS was mr. willekeurig persoon dus nog eens 29.04 kg lbm aangekomen, en met hGH en insuline nog eens 29.04 kg. Ofwel 158 kg. Dan nog het gegeven dat mr. willekeurig persoon dan een totaal lbm heeft van 146.08 kg in die situatie, wat een laag vetpercentage van slechts 7.5% geeft. Om daar weer 12% van te maken, wat wat realistischer is, komt daar dus 8 kg vet bij, wat een totaal gewicht geeft van 166 kg @ 12% vet.

Uiteraard nog 30 kg aan gut mass vanaf trekken, dus het klopt wel aardig. Want lean muscle mass i.p.v. lbm.

1-2-3 Q.E.D. Klopt gewoon.

Tenminste 1 persoon die probeert na te denken.
Maar ik schrijf het even duidelijk uit:

Een persoon van 183 cm:

0) drug free - never trained: 70 kg bij 3% BF = BMI 21
1) drug free - fully trained: 88 kg bij 3% BF = BMI 26 : 18 kg spieren opgebouwd (vb. Steve Reeves)
2) AAS - fully trained: 106 kg bij 3% BF = BMI 32 : 36 kg (2x18) spieren opgebouwd (vb. Bob Paris)
3) AAS+HGH+SLIN - fully trained: 124 kg bij 3% BF = BMI 37 : 54 kg (3x18) spieren opgebouwd (vb. Kevin Levron)

bron: http://www.true-natural-bodybuilding.com/bmi-bodybuilders.html

Conclusie: De "1-2-3 rule of anabolic steroids in bodybuilding" klopt.
Dank u wel: http://www.true-natural-bodybuilding.com/faq.html#vraag7

maar wie was regel 1 van trollschap

niemand hier slaagt erin meer dan 2 zinnen na mekaar te lezen zonder luidop beginnen te hallucineren.
Om nog maar te zwijgen over na te denken over wat die zinnen misschien zouden kunnen betekenen.

Als zelf redeneren jullie zo moeilijk afgaat dat alles letterlijk voor jullie moet uitgeschreven staan in een officiële tekst of boek, dan zou ik jullie graag verwijzen naar de bijbel of koran, daar vinden jullie vast een antwoord op al jullie vragen.

Tenminste 1 persoon die probeert na te denken.
Maar ik schrijf het even duidelijk uit:

Een persoon van 183 cm:

0) drug free - never trained: 70 kg bij 3% BF = BMI 21
1) drug free - fully trained: 88 kg bij 3% BF = BMI 26 : 18 kg spieren opgebouwd (vb. Steve Reeves)
2) AAS - fully trained: 106 kg bij 3% BF = BMI 32 : 36 kg (2x18) spieren opgebouwd (vb. Bob Paris)
3) AAS+HGH+SLIN - fully trained: 124 kg bij 3% BF = BMI 37 : 54 kg (3x18) spieren opgebouwd (vb. Kevin Levron)

bron: http://www.true-natural-bodybuilding.com/bmi-bodybuilders.html

Conclusie: De "1-2-3 rule of anabolic steroids in bodybuilding" klopt.
Dank u wel: http://www.true-natural-bodybuilding.com/faq.html#vraag7

Wat :roflol: Wie hier op aarde weet 70 kg bij 3% vet te wegen @ 1m83, zonder ooit te hebben getraind.

Laatst bewerkt:
drug free
is dat dan natural of true natural???

Jezus man, zo fucking veel onzin in één topic? Er zijn al kaarten uitgedeeld voor minder..

• #1.208
Wat :roflol: Wie hier op aarde weet 70 kg bij 3% vet te wegen @ 1m83, zonder ooit te hebben getraind.

Men broer weegt 80 kg bij 15% BF en 183 cm zonder ooit getraind te hebben.
80 kg bij 15% BF is dezelfde FFMI als 70 kg bij 3%; dus dezelfde hoeveelheid droge massa (spieren).

Die 3% wordt gewoon gebruikt om te kunnen vergelijken.

Denk nu eens gewoon even na alvorens belachelijke posts te schrijven.

80 kg bij 15% BF is dezelfde FFMI als 70 kg bij 3%; dus dezelfde hoeveelheid droge massa (spieren).

Je vergeet ''hé''.

dezelfde ffmi

dus dan hoef je alleen nog maar even natty zonder te trainen een cut met 0,0 spierverlies klaar te spelen

sounds legit

Als jij nou geen belachelijke voorbeelden gebruikt maar gelijk die zogenamde broer van je er bij haalt, dan hoeven we daar in ieder geval niet meer op te reageren.

Oh, dus ik mag niet uitgaan van een wat realistischer vetpercentage zoals in mijn voorbeeld? 12% bijv.? Wat stond je precies niet aan van mijn voorbeeld? Waarvan de berekening ook nog wat accurater was, die van jou zit er zo'n 1.5 kg naast uiteindelijk (absolute hoeveelheid vet stijgt natuurlijk bij een stijging van het gewicht en een gelijk vetpercentage).

• #1.213
dezelfde ffmi

dus dan hoef je alleen nog maar even natty zonder te trainen een cut met 0,0 spierverlies klaar te spelen

sounds legit

Vriend, jij bent ongetwijfeld heel sympathiek, maar het moet toch even van men lever dat je echt wel de domste van de klas bent.

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Oh, dus ik mag niet uitgaan van een wat realistischer vetpercentage zoals in mijn voorbeeld? 12% bijv.?

Slaaptijd! Laat de hersentjes nog maar eerst een paar jaartjes verder ontwikkelen.

jouw people skills kunnen wel wat werk gebruiken

ik ben namelijk een redelijke lul maar wel slim

ik snap best wel dat dat voor the purposes van je voorbeeld geen verschil maakt maar dat maakt het geen minder raar voorbeeld

Slaaptijd! Laat de hersentjes nog maar eerst een paar jaartjes verder ontwikkelen.
Oh sorry hoor, ik dacht dat vuistregels nu net bestonden om het leven wat makkelijker te maken in praktische situaties i.p.v. onrealistische situaties. Wat dom van mij dat ik uitging van een realistische situatie.

jouw people skills kunnen wel wat werk gebruiken

ik ben namelijk een redelijke lul maar wel slim

ik snap best wel dat dat voor the purposes van je voorbeeld geen verschil maakt maar dat maakt het geen minder raar voorbeeld
Nou, ik ben het wel eens met Mister10 hoor. Je kunt je naam geeneens correct spellen, het is kleurplaat, niet pleurklaat.

Leuke casus trouwens uit de literatuur:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8960625

Twee-eiige tweeling. Allebei ~20 jaar competitief bezig met bodybuilding en powerlifting, vetpercentages onder de 10%. De ene gebruikt al ~15 jaar doping en de ander is clean. De ene BMI van 31.6 en de andere een van 38.1.

Laatst bewerkt:
goed topic

Steve Reeves nemen als voorbeeld en hem dan maar 88kg laten wegen :roflol: De man was vrij lang voor zijn tijd en ook zeker niet licht gebouwd (95kg). Reeves was waarschijnlijk ook niet eens clean:

In an interview conducted by Brian D. Johnston the legendary bodybuilder Sergio Oliva stated the following:

BDJ: Could you relay your own experience with drug use?

SO: This is an area of great interest for people. I don’t care who wants to take steroids, because that’s a personal choice… that’s his life. Now, today, everybody has access to them. I even saw in one of the big magazines that Arnold denies having used them, but Arnold was one of the first to bring steroids over to America. And everybody in the old days used them: Zane, Columbu, myself, Arnold, Larry Scott, Harold Poole, Dave Draper, and even Steve Reeves. There’s no way to deny it.

Conclusion: Steve Reeves most likely experimented with some sort of early testosterone based anabolic steroids.

Larry Scott schijnt zelfs aan de dianabol gegaan te zijn met dank aan Steve Reeves.

Daarnaast allerlei outliers in je wazige diagram gooien maakt het gemiddelde BMI zoals jij het voorstelt nog niet tot een nog wazigere 1-2-3 regel. Kom maar terug als je minimaal per groep per jaar een tiental atleten hebt gebruikt met een normale verdeling van gewicht en lengte.

Je lijnen kloppen trouwens voor geen meter, zeker niet omdat je begint bij 1950, springt naar 1966 en dan opeens trends wil zien op basis van amper consistente data.

De trend op basis van jouw gegevens is veel minder schokkend als je vanaf 1966 gaat meten. Een trend waarnemen met grote variaties in periodes vertekent je beeld dusdanig dat je er niks meer uit kan afleiden.

De hoedje van papier-regel:

rh7i2o.png

Jouw BMI-plot waar niks van klopt:

bmi.gif

Maar goed de variantie blijft te klein om duidelijke trends er uit af te leiden.

Wel een geruststellende gedachte dat als ik iets te lachen wil hebben ik altijd even in dit topic kan komen kijken. Thanks daarvoor!

Van je site:
In the early 90's bodybuilders have started to use human growth hormone (HGH), and soon thereafter insulin and IGFs
Met bijbehorende grafiek hierboven van EricR. Waarom neem je die cut-off van 1995? Omdat je het wil laten passen met je 1-2-3 regel? Net als dat je een onrealistisch voorbeeld neemt? Gebruik van GH voor BB staat al beschreven in het boek van Dan Duchaine uit 1981(!).

Deze publicatie spreekt ook over de early 1980's:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19467612
Its anabolic effects were soon recognised and athletes had begun to abuse it by the early 1980s

godver wat een belachelijk god complex heeft meneer toch, iedereen is meteen achterlijk als iemand het niet met hem eens is en dat moet hij dan keer op keer op een fucking denigrerende manier laten weten. :roflol:

Terug
Naar boven