MuscleMeat

Arnold versus Mister10

1,2,aboutthreefiddy.

En gewoon vasthouden aan die belachelijke 1-2-3 onzin terwijl je variantie ruk is en je outliers pakt met het gewicht van een mug :roflol:

Trends ontdekken door arbitrair twee periodes met elkaar te vergelijken is mogelijk nog lachwekkender.

Dit topic gaat naar humor en geouwehoer, wat een crap.

ericR win :roflol:

:roflol::haha:

Als je vermaak zoekt moet je gewoon in dit topic zijn:)

Belachelijk ook dat je gelijk probeert te krijgen d.m.v. van zo'n vuistregel. Als je zo hooggeschoold bent weet je dat dit geen legitiem bewijs is, noch wetenschappelijk onderzoek. Eigenlijk kan je het geeneens concreet bewijzen, door het te kort aan wetenschappelijk onderzoek op dit gebied.

Als de 'censuur' je echt zo veel uitmaakt waarom start je dan zelf geen uitgebreid onderzoek waar je met concrete bewijzen komt?

Mensen op BB forums en gebruikers zullen je geen gelijk geven, dus je zult naar buiten moeten treden. Vooralsnog lijk je alleen geïnteresseerd in het gelijk krijgen in verhitte discussies, waarbij je enkel een narcistische houding aanhoud.

En gewoon vasthouden aan die belachelijke 1-2-3 onzin terwijl je variantie ruk is en je outliers pakt met het gewicht van een mug :roflol:

Trends ontdekken door arbitrair twee periodes met elkaar te vergelijken is mogelijk nog lachwekkender.

Is toch juist een super vergelijking?
Is die 40 jaar is er HGH en slin bij gekomen, dit zorgt voor het verschil in massa.
Als jullie hier ook maar durven te suggereren dat er meerdere factoren kunnen meespelen(kennis bv), begrijpen jullie niet hoe kort die 40 jaar is.

Mister10, ik zal je een tip geven.
De discussie ga je niet winnen, hoe laag of hoog je je tren ook zet.

De enige keer dat je gelijk gaat krijgen is als je zegt dat je een r*tard bent.

ze hebben 1 gemeen, ze zitten beiden aan de aas

#ericRforpresident

mister10 drink jij wel is bier?

Is toch juist een super vergelijking? Is die 40 jaar is er HGH en slin bij gekomen, dit zorgt voor het verschil in massa. Als jullie hier ook maar durven te suggereren dat er meerdere factoren kunnen meespelen(kennis bv), begrijpen jullie niet hoe kort die 40 jaar is.

Niet als je data niet consistent is.

Dat het fysiek door de jaren heen is veranderd zal niemand ontkennnen maar de 1-2-3 regel van Mr10 slaat gewoon nergens op. Gebruik data met een grotere variantie en misbruik vooral de outliers niet om je punt te maken. Ik heb al aangetoond dat de trend veel minder schokkend is dan de trend die Mister10 laat zien.

Hij vergelijkt voortschrijdende gemiddeldes over periodes die aansluitend zijn. Wees dan gewoon eerlijk en laat gewoon het voortschrijdende gemiddelde zien over de gehele periode maar dat past natuurlijk niet in zijn straatje. Als je dan ook nog eens dwergen van 65 kilo in je data gebruikt om de data voor 1995 te verstoren probeer je gewoon je data zo te manipuleren om maar je punt te maken.

Ik kom niet meer bij :roflol:

Dat het fysiek door de jaren heen is veranderd zal niemand ontkennnen maar de 1-2-3 regel van Mr10 slaat gewoon nergens op. Gebruik data met een grotere variantie en misbruik vooral de outliers niet om je punt te maken. Ik heb al aangetoond dat de trend veel minder schokkend is dan de trend die Mister10 laat zien.

Hij vergelijkt voortschrijdende gemiddeldes over periodes die aansluitend zijn. Wees dan gewoon eerlijk en laat gewoon het voortschrijdende gemiddelde zien over de gehele periode maar dat past natuurlijk niet in zijn straatje. Als je dan ook nog eens dwergen van 65 kilo in je data gebruikt om de data voor 1995 te verstoren probeer je gewoon je data zo te manipuleren om maar je punt te maken.

Komt nog bij dat GH al in begin jaren '80 werd gebruikt en het ook in de underground steroid handbook van Dan Duchaine stond beschreven uit 1981.

Van een expert verwacht ik ook minstens een tijdreeks interventie analyse of een gesegmenteerde regressie analyse met de arbitraire breakpoint van 1980~ (i.p.v. 1995). Maarja, Mister10 plukt graag kersen en heeft een verhouding met gebakken lucht.

ahahahahahaha :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.257

Dat het fysiek door de jaren heen is veranderd zal niemand ontkennen maar de 1-2-3 regel van Mr10 slaat gewoon nergens op. Gebruik data met een grotere variantie en misbruik vooral de outliers niet om je punt te maken. Ik heb al aangetoond dat de trend veel minder schokkend is dan de trend die Mister10 laat zien.

Vriend, je weet totaal niet waarover je praat: Steve Reeves te groot, Flavio Baccianini te klein ...:rolleyes:
Heel de analyse en regel is gebaseerd op lean BMI (of FFMI als je wil), waardoor de lengte (en gewicht) er niet toe doen. Maar BMI is wellicht een te ingewikkeld begrip voor jou...

Je zit al heel de tijd domme opmerkingen te maken over de regel waaruit blijkt dat je er niet het minste van snapt. Ik heb er maar niet op gereageerd omdat ... het toch tevergeefse moeite zou zijn.

Maar goed, alles wat je petje te boven gaat klasseer je makkelijker wijs bij geouwehoer. Met moderators als dit verbaast het me niets dat je op den duur een board hebt met alleen nog maar leeghoofden. Gezellig met zen allen trollen en lachen met mekaar's domme, kinderachtige posts.

Vriend, je weet totaal niet waarover je praat: Steve Reeves te groot, Flavio Baccianini te klein ...:rolleyes:
Heel de analyse en regel is gebaseerd op lean BMI (of FFMI als je wil), waardoor de lengte (en gewicht) er niet toe doen. Maar BMI is wellicht een te ingewikkeld begrip voor jou...

Je zit al heel de tijd domme opmerkingen te maken over de regel waaruit blijkt dat je er niet het minste van snapt. Ik heb er maar niet op gereageerd omdat ... het toch tevergeefse moeite zou zijn.

Maar goed, alles wat je petje te boven gaat klasseer je makkelijker wijs bij geouwehoer. Met moderators als dit verbaast het me niets dat je op den duur een board hebt met alleen nog maar leeghoofden. Gezellig met zen allen trollen en lachen met mekaar's domme, kinderachtige posts.

Van wie komen die posts nou?:o

pluk een roos

Terug
Naar boven