Fitness Seller

Arnold versus Mister10

godver wat een belachelijk god complex heeft meneer toch, iedereen is meteen achterlijk als iemand het niet met hem eens is en dat moet hij dan keer op keer op een fucking denigrerende manier laten weten. :roflol:

Ja idd, en MisterTien maar aardig blijven, ik zou het niet kunnen als ik zulke domme reacties zou krijgen in m'n topic waarin ik het opneem tegen arnold. Ik hoop voor MT dat die mensen hier ooit een keer na gaan denken.

wat:roflol:

Ik weet het nu echt zeker. Mister10 is zo'n persoon waardoor mensen expres vroeger of later op verjaardagen van familieleden komen om hem te ontlopen. Zie al helemaal voor me hoe die al zn familieleden voor dom uitmaakt omdat ze hem niet begrijpen. 1-2-3 regel alsjeblieft zeg print hem uit, veeg je hol ermee af en ga ff keihard met je kop tegen een (liefst grove) muur slaan en jezelf afvragen waarom je zulke nonsens verzint en daarnaast nog publiceert.

Ik weet het nu echt zeker. Mister10 is zo'n persoon waardoor mensen expres vroeger of later op verjaardagen van familieleden komen om hem te ontlopen. Zie al helemaal voor me hoe die al zn familieleden voor dom uitmaakt omdat ze hem niet begrijpen. 1-2-3 regel alsjeblieft zeg print hem uit, veeg je hol ermee af en ga ff keihard met je kop tegen een (liefst grove) muur slaan en jezelf afvragen waarom je zulke nonsens verzint en daarnaast nog publiceert.

+1 You tell him boy!

Mister10 bewijst maar weer dat er meer 'wetenschappers' zijn zoals Diederik Stapel.
Alles precies implementeren zoals het hem uitkomt, en gegevens die anders aantonen achterwege laten.
Als we dit soort publicaties voor een commissie lieten komen zou het je doctoraat kosten.

Ik vind mooi :roflol:

Was ik maar TNBB gebleven :'(

De tren heeft me in z'n macht!!

Tenminste 1 persoon die probeert na te denken.
Maar ik schrijf het even duidelijk uit:

Een persoon van 183 cm:

0) drug free - never trained: 70 kg bij 3% BF = BMI 21
1) drug free - fully trained: 88 kg bij 3% BF = BMI 26 : 18 kg spieren opgebouwd (vb. Steve Reeves)
2) AAS - fully trained: 106 kg bij 3% BF = BMI 32 : 36 kg (2x18) spieren opgebouwd (vb. Bob Paris)
3) AAS+HGH+SLIN - fully trained: 124 kg bij 3% BF = BMI 37 : 54 kg (3x18) spieren opgebouwd (vb. Kevin Levron)

bron: http://www.true-natural-bodybuilding.com/bmi-bodybuilders.html

Conclusie: De "1-2-3 rule of anabolic steroids in bodybuilding" klopt.
Dank u wel: http://www.true-natural-bodybuilding.com/faq.html#vraag7

Afgezien van dat je bronnen opgeeft die je zelf hebt vervaardigd (Diederik Stapel praktijken?) valt het mij vooral op dat je voorbeelden van mensen (Steve, Bob en Kevin) die precies aansluiten bij jou theorie. Ik heb echter vaak genoeg gehoord dat ieder persoon anders is en dus ook andere sterkere punten (en dus andere gewichtsverdeling) heeft. Ik zou je toch willen adviseren om een wat grotere steekproef te gebruiken voor je onderzoek dan een handjevol bodybuilders, die zo geselecteerd zijn dat ze perfect aansluiten op je eigen theorie.

Verder kwam ik dit nog tegen op die site van je:

Training Drug Use BMI (3% BF)
Never trained Never 20 * 2
Fully trained Never (true natural) 26 * 2
Fully trained Anabolic steroids 31 * 3
Fully trained AS + HGH + Insulin 37 * 3

Beetje grote en onbetrouwbare variatie vind je niet? Vooral omdat een persoon in twee populaties kan zitten zal men je onderzoek nou niet echt als betrouwbaar opvatten.

En dan nog een vraag puur uit nieuwsgierigheid, wat probeer je nou eigenlijk allemaal te bereiken?
Dat mensen die AAS gebruiken ineens allemaal het licht zien en voor de TNBB style kiezen om vervolgens alle AAS links te laten liggen? Waardoor iedereen weer gezond en gelukkig kan leven zonder het gebruik van AAS?

Laatst bewerkt:
Zou het eigenlijk niet gewoon MisterTren zijn en is hij stiekem toch een (chemical) bodybuilder en is alles één grote troll:trollface:

En dan nog een vraag puur uit nieuwsgierigheid, wat probeer je nou eigenlijk allemaal te bereiken? Dat mensen die AAS gebruiken ineens allemaal het licht zien en voor de TNBB style kiezen om vervolgens alle AAS links te laten liggen? Waardoor iedereen weer gezond en gelukkig kan leven zonder het gebruik van AAS?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Het onderscheiden van bodybuilders op jou manier is gewoon achterlijk en totaal overbodig. Dan nog niet te spreken over de moeite die in je foto's, filmpjes en websites zit. Ik denk dat de meeste hier je uitlachen. Als het niet iedereen is. Wat is je motivatie achter al deze nonsens?

Mister10, ik heb deze regel overgemaakt aan mijn collega's op de universiteit. Ze nemen in de loop van de dag contact op met jou. Dit gaat tot baanbrekende publicaties leiden, dat kan ik je nu al vertellen.

Hier ben ik ook benieuwd naar. Het onderscheiden van bodybuilders op jou manier is gewoon achterlijk en totaal overbodig. Dan nog niet te spreken over de moeite die in je foto's, filmpjes en websites zit. Ik denk dat de meeste hier je uitlachen. Als het niet iedereen is. Wat is je motivatie achter al deze nonsens?

En zelfs dan kun je nooit meer TNBB worden, want je mag nooit iets in je lijf hebben gestopt ???
Oftewel, vingertje wijzen en ohohohohhhh roepen.

Zal wel bang zijn voor naalden.

hij kan me rug op met ze TNBB ;)

Edit:

Ik zijn rug op, die is een stuk groter :$

Het narcisme van Mr10 kent zijn weerga niet.

en die bril van mister10 dan is dat wel natural

zonder die bril had hij nooit kunnen zien welke schijven aan de barbell gingen en was hij nooit groot geworden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.239
Leuk te lezen dat er geen enkel betekenisvol argument is gekomen dat de 1-2-3 vuistregel ook maar enigszins in twijfel trekt.

De 1-2-3 regel heeft de 'gebruikerstest' dus met glans doorstaan. :)

Ik denk dat de we dan ook kunnnen besluiten dat de 1-2-3 regel der anabole steroiden in het bodybuilding hiermee gevalideerd is.

Voor zij die niet zo goed met cijfers en grafieken omkunnen maar toch een beetje willen meevolgen heb ik nog wat beeldmateriaal opgegoogled. Een beeld zegt immers meer dan 1000 woorden, hé. :)

1) 2011 Natural Mr Universe (drug free?). Een willekeurige min of meer geloofwaardige hedendaagse 'natural' wedstrijd:
http://www.youtube.com/watch?v=BRjVXKiVPwo

2) Mr. Olympia 1983 (AAS): Een willekeurige Mr. Olympia wedstrijd midden in het AAS tijdperk (jaren 60, 70 en 80)
http://www.youtube.com/watch?v=RdkzdjetHqA

3) Mr. Olympia 2001 (AAS+HGH+SLIN): Een willekeurige Mr. Olympia wedstrijd midden in het AAS+HGH+SLIN tijdperk (1995 en later)
http://www.youtube.com/watch?v=tfH5ypnVN7s

Ziet er iemand een verschil in spiermasssa? Mooi, nu kunnen jullie de 1-2-3 regel zelf met het blote oog beoordelen.
Nu hoor ik al enkele volharders luidop denken "heeft niets met steroiden te maken, maar met ...". Doch dit maak je natuurlijk enkel nog de allerkleinsten wijs.

denk dat het de 1 ,2 , 3.3 regel moet zijn

Terug
Naar boven