Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Ik ben er..

Vriend, je weet totaal niet waarover je praat: Steve Reeves te groot, Flavio Baccianini te klein ...:rolleyes:
Heel de analyse en regel is gebaseerd op lean BMI (of FFMI als je wil), waardoor de lengte (en gewicht) er niet toe doen. Maar BMI is wellicht een te ingewikkeld begrip voor jou...

Je zit al heel de tijd domme opmerkingen te maken over de regel waaruit blijkt dat je er niet het minste van snapt. Ik heb er maar niet op gereageerd omdat ... het toch tevergeefse moeite zou zijn.

Maar goed, alles wat je petje te boven gaat klasseer je makkelijker wijs bij geouwehoer. Met moderators als dit verbaast het me niets dat je op den duur een board hebt met alleen nog maar leeghoofden. Gezellig met zen allen trollen en lachen met mekaar's domme, kinderachtige posts.

Reactie op toch vrij serieuze punten aangekaart door ericr:

-je bent dom
-je snapt me niet je bent gewoon dom
-je maakt alleen domme opmerkingen
-het gaat je pet te boven, je bent dom
-je bent een stomme mod

seems legit

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263

Neen hoor, ik vraag me alleen af of het werkelijk mogelijk is dat een moderator van een BB forum zo dom is dat hij niet eens weet wat een BMI is, of wordt er gewoon toneel gespeeld en is het niet meer dan een vorm van censuur.

Van censuur gesproken, nu dat Jordi op het punt staat de resultaten van zijn whey analyse bekend te maken in de sociale groep die hij daarvoor had aangemaakt, is die groep plots van het forum verdwenen.

Wat denken jullie? Is het domheid of censuur?

Heerlijk, zogenaamde expert die kwaad wordt als het niet eens is met z'n verzonnen verhaaltje.

Neen hoor, ik vraag me alleen af of het werkelijk mogelijk is dat een moderator van een BB forum zo dom is dat hij niet eens weet wat een BMI is, of wordt er gewoon toneel gespeeld en is het niet meer dan een vorm van censuur. Van censuur gesproken, nu dat Jordi op het punt staat de resultaten van zijn whey analyse bekend te maken in de sociale groep die hij daarvoor had aangemaakt, is die groep plots van het forum verdwenen. Wat denken jullie? Is het domheid of censuur?
En jij heb nu nog geen perm ban ?!

wtf...

• #1.266
Reactie op toch vrij serieuze punten aangekaart door ericr:

-je bent dom
-je snapt me niet je bent gewoon dom
-je maakt alleen domme opmerkingen
-het gaat je pet te boven, je bent dom
-je bent een stomme mod

seems legit

Je verwacht toch niet zeker dat ik ga uitleggen wat een BMI is, en naar officiele referenties daarvoor ga zoeken.
Als je geen elementaire basiskennis hebt ben je nu eenmaal ...

Als we op dat niveau zitten hoeft het voor mij allemaal niet meer. Dan mogen jullie met mekaar spelen.

Neen hoor, ik vraag me alleen af of het werkelijk mogelijk is dat een moderator van een BB forum zo dom is dat hij niet eens weet wat een BMI is, of wordt er gewoon toneel gespeeld en is het niet meer dan een vorm van censuur.

Van censuur gesproken, nu dat Jordi op het punt staat de resultaten van zijn whey analyse bekend te maken in de sociale groep die hij daarvoor had aangemaakt, is die groep plots van het forum verdwenen.

Domheid, want de groep bestaat gewoon nog. Dat de rechten momenteel zo staan ingesteld dat niemand (m.u.v. waarschijnlijk de moderators en admin) de groepen nog kan lezen, betekent niet dat deze verwijderd is.

idd niet normaal dat die eric niet weet wat een BMI is

• #1.269
En jij heb nu nog geen perm ban ?!

wtf...

Ze doen maar wat ze denken te moeten doen.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Domheid, want de groep bestaat gewoon nog. Dat de rechten momenteel zo staan ingesteld dat niemand (m.u.v. waarschijnlijk de moderators en admin) de groepen nog kan lezen, betekent niet dat deze verwijderd is.

En die rechten zijn toevallig net nu uit domheid geflipt.

Ik hoop het persoonlijk niet,
ik ben OUT...........

en vind dit maar een zeer vreemd topic worden..
succes verder..

had nog een opmerking in deze post maar die laat ik maar achterwegen, want dan weet ik het wel weer..

Het is gewoon een groot complot tegen jou om je voor de gek te houden. Het is wel te merken dat je er erg paranoïde van wordt.

• #1.273
idd niet normaal dat die eric niet weet wat een BMI is

Kijk, ik heb op zich geen enkel probleem met minder slimme mensen. Het is nu eenmaal zo dat niet iedereen met dezelfde talenten is geboren, in dezelfde stimulerende omgeving is opgegroeid, en dezelfde opleidingskansen heeft gekregen. Daarom probeer ik iedereen te respecteren.

Wat ik echter niet apprecieer is wanneer dommeriken met hun onwetendheid en stommiteiten om zich heen zitten te slaan en verstandige mensen zitten aan te vallen. Als je er niets van weet of snapt hoor je gewoon je mond te houden. Doe ik ook.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Het is gewoon een groot complot tegen jou om je voor de gek te houden. Het is wel te merken dat je er erg paranoïde van wordt.

Ja,ik ben niet gewoon om met domme mensen om te gaan. Het gaat me echt niet goed af. Ik raak er door geïrriteerd. En dat kan je wel merken aan mijn reacties... Sorry daarvoor.

Op het werk quasi allemaal PhD's. Andere wereld.

Ik heb nergens gezegd dat Steve Reeves te groot is, alleen dat je de verkeerde gegevens gebruikt. Tevens was Reeves niet clean, je uitgangspunten kloppen gewoon niet en dat geldt niet alleen voor stats van bb'ers

Verder hoef je me niks te leren over variantie of representatieve steekproeven, het is onderdeel van mijn vak knuppel. Dat jij er echter geen klote van begrijpt is wel duidelijk. Mij dom noemen terwijl je zelf te dom bent om te kakken en cherry picking tot vak lijkt te verheffen niet meer dan lachwekkend.

Laatst bewerkt:
Mister10, zijn jouw publicaties (of whatever je claimt te doen in het dagelijks leven) ook gefundeerd op het argument "bewijs het tegendeel maar, als je dat niet kan dan klopt het ongeacht dat ik geen degelijk bewijs heb"?

Ik heb nergens gezegd dat Steve Reeves te groot is, alleen dat je de verkeerde gegevens gebruikt. Tevens was Reeves niet clean, je uitgangspunten kloppen gewoon niet en dat geldt niet alleen voor stats van bb'ers

Mister10, zijn jouw publicaties (of whatever je claimt te doen in het dagelijks leven) ook gefundeerd op het argument "bewijs het tegendeel maar, als je dat niet kan dan klopt het ongeacht dat ik geen degelijk bewijs heb"?

Als je er niets van weet of snapt hoor je gewoon je mond te houden.

.

Vriend, je weet totaal niet waarover je praat: Steve Reeves te groot, Flavio Baccianini te klein ...:rolleyes:
Heel de analyse en regel is gebaseerd op lean BMI (of FFMI als je wil), waardoor de lengte (en gewicht) er niet toe doen. Maar BMI is wellicht een te ingewikkeld begrip voor jou...

Je zit al heel de tijd domme opmerkingen te maken over de regel waaruit blijkt dat je er niet het minste van snapt. Ik heb er maar niet op gereageerd omdat ... het toch tevergeefse moeite zou zijn.

Maar goed, alles wat je petje te boven gaat klasseer je makkelijker wijs bij geouwehoer. Met moderators als dit verbaast het me niets dat je op den duur een board hebt met alleen nog maar leeghoofden. Gezellig met zen allen trollen en lachen met mekaar's domme, kinderachtige posts.

Ik zie in je reactie niet eens 1 degelijk argument staan waarom EricR zijn reactie niet zou kloppen.

Wat ik wel kan afleiden is dat je tegen je schenen bent gestampt en niets nuttig weet te zeggen.

Ik zie in je reactie niet eens 1 degelijk argument staan waarom EricR zijn reactie niet zou kloppen.

Wat ik wel kan afleiden is dat je tegen je schenen bent gestampt en niets nuttig weet te zeggen.
Dat kun jij helemaal niet beoordelen dommerik (waar is jouw PhD?). Dat jij dat vindt is heel leuk, maar je kunt beter je mond houden als je er geen verstand van hebt.

Edit: Blijkbaar zijn er nog sociale groepen die niet meer toegankelijk zijn.

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Dat kun jij helemaal niet beoordelen dommerik (waar is jouw PhD?). Dat jij dat vindt is heel leuk, maar je kunt beter je mond houden als je er geen verstand van hebt.

:roflol:

Terug
Naar boven