Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriend, je weet totaal niet waarover je praat: Steve Reeves te groot, Flavio Baccianini te klein ...
Heel de analyse en regel is gebaseerd op lean BMI (of FFMI als je wil), waardoor de lengte (en gewicht) er niet toe doen. Maar BMI is wellicht een te ingewikkeld begrip voor jou...
Je zit al heel de tijd domme opmerkingen te maken over de regel waaruit blijkt dat je er niet het minste van snapt. Ik heb er maar niet op gereageerd omdat ... het toch tevergeefse moeite zou zijn.
Maar goed, alles wat je petje te boven gaat klasseer je makkelijker wijs bij geouwehoer. Met moderators als dit verbaast het me niets dat je op den duur een board hebt met alleen nog maar leeghoofden. Gezellig met zen allen trollen en lachen met mekaar's domme, kinderachtige posts.
En jij heb nu nog geen perm ban ?!Neen hoor, ik vraag me alleen af of het werkelijk mogelijk is dat een moderator van een BB forum zo dom is dat hij niet eens weet wat een BMI is, of wordt er gewoon toneel gespeeld en is het niet meer dan een vorm van censuur. Van censuur gesproken, nu dat Jordi op het punt staat de resultaten van zijn whey analyse bekend te maken in de sociale groep die hij daarvoor had aangemaakt, is die groep plots van het forum verdwenen. Wat denken jullie? Is het domheid of censuur?
Reactie op toch vrij serieuze punten aangekaart door ericr:
-je bent dom
-je snapt me niet je bent gewoon dom
-je maakt alleen domme opmerkingen
-het gaat je pet te boven, je bent dom
-je bent een stomme mod
seems legit
Domheid, want de groep bestaat gewoon nog. Dat de rechten momenteel zo staan ingesteld dat niemand (m.u.v. waarschijnlijk de moderators en admin) de groepen nog kan lezen, betekent niet dat deze verwijderd is.Neen hoor, ik vraag me alleen af of het werkelijk mogelijk is dat een moderator van een BB forum zo dom is dat hij niet eens weet wat een BMI is, of wordt er gewoon toneel gespeeld en is het niet meer dan een vorm van censuur.
Van censuur gesproken, nu dat Jordi op het punt staat de resultaten van zijn whey analyse bekend te maken in de sociale groep die hij daarvoor had aangemaakt, is die groep plots van het forum verdwenen.
Wat denken jullie? Is het domheid of censuur?
Domheid, want de groep bestaat gewoon nog. Dat de rechten momenteel zo staan ingesteld dat niemand (m.u.v. waarschijnlijk de moderators en admin) de groepen nog kan lezen, betekent niet dat deze verwijderd is.
idd niet normaal dat die eric niet weet wat een BMI is

Neen hoor, ik vraag me alleen af of het werkelijk mogelijk is dat een moderator van een BB forum zo dom is dat hij niet eens weet wat een BMI is, of wordt er gewoon toneel gespeeld en is het niet meer dan een vorm van censuur.
Van censuur gesproken, nu dat Jordi op het punt staat de resultaten van zijn whey analyse bekend te maken in de sociale groep die hij daarvoor had aangemaakt, is die groep plots van het forum verdwenen.
idd niet normaal dat die eric niet weet wat een BMI is
Het is gewoon een groot complot tegen jou om je voor de gek te houden. Het is wel te merken dat je er erg paranoïde van wordt.
Ik heb nergens gezegd dat Steve Reeves te groot is, alleen dat je de verkeerde gegevens gebruikt. Tevens was Reeves niet clean, je uitgangspunten kloppen gewoon niet en dat geldt niet alleen voor stats van bb'ers
Mister10, zijn jouw publicaties (of whatever je claimt te doen in het dagelijks leven) ook gefundeerd op het argument "bewijs het tegendeel maar, als je dat niet kan dan klopt het ongeacht dat ik geen degelijk bewijs heb"?
Als je er niets van weet of snapt hoor je gewoon je mond te houden.
Vriend, je weet totaal niet waarover je praat: Steve Reeves te groot, Flavio Baccianini te klein ...
Heel de analyse en regel is gebaseerd op lean BMI (of FFMI als je wil), waardoor de lengte (en gewicht) er niet toe doen. Maar BMI is wellicht een te ingewikkeld begrip voor jou...
Je zit al heel de tijd domme opmerkingen te maken over de regel waaruit blijkt dat je er niet het minste van snapt. Ik heb er maar niet op gereageerd omdat ... het toch tevergeefse moeite zou zijn.
Maar goed, alles wat je petje te boven gaat klasseer je makkelijker wijs bij geouwehoer. Met moderators als dit verbaast het me niets dat je op den duur een board hebt met alleen nog maar leeghoofden. Gezellig met zen allen trollen en lachen met mekaar's domme, kinderachtige posts.
Dat kun jij helemaal niet beoordelen dommerik (waar is jouw PhD?). Dat jij dat vindt is heel leuk, maar je kunt beter je mond houden als je er geen verstand van hebt.Ik zie in je reactie niet eens 1 degelijk argument staan waarom EricR zijn reactie niet zou kloppen.
Wat ik wel kan afleiden is dat je tegen je schenen bent gestampt en niets nuttig weet te zeggen.
Neen hoor, ik vraag me alleen af of het werkelijk mogelijk is dat een moderator van een BB forum zo dom is dat hij niet eens weet wat een BMI is, of wordt er gewoon toneel gespeeld en is het niet meer dan een vorm van censuur.
Dat kun jij helemaal niet beoordelen dommerik (waar is jouw PhD?). Dat jij dat vindt is heel leuk, maar je kunt beter je mond houden als je er geen verstand van hebt.

Ja, lach maar. Dat is het enigen wat jullie dommeriken wel goed kunnen doen zodra jullie beginnen te hallucineren na het lezen van 2 zinnen.