Fitness Seller

Arnold versus Mister10

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Mister10, zijn jouw publicaties (of whatever je claimt te doen in het dagelijks leven) ook gefundeerd op het argument "bewijs het tegendeel maar, als je dat niet kan dan klopt het ongeacht dat ik geen degelijk bewijs heb"?

Het probleem is niet dat er geen bewijs is. Het probleem is dat men het bewijs niet wil zien en niet wil of kan snappen.

Ik neem aan dat iedereen die niet blind is wel kan zien dat de gemiddelde Mr. Olympia deelnemer van de laatste 20 jaar wel ongeveer 3 maal zoveel spieren heeft weten op te bouwen dat de beste natural bodybuilders die er op dit aardoppervlak rondlopen.

Maar dat is geen bewijs hè. Het moet wiskundig en statistisch tot in het detail berekend worden, en liefst nog gepubliceerd in een hoogstaand wetenschappelijk tijdschrift. En voor de echt kritische onder ons zou het best ook nog eens letterlijk in de bijbel en koran vermeld moeten staan.

wel ongeveer 3 maal zo veel als je de goede voorbeelden uitkiest

ergo

1-2-3 regel!!

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Hahahaha
Het probleem is niet dat er geen bewijs is. Het probleem is dat men het bewijs niet wil zien en niet wil of kan snappen.
Jij zou echt zo fucking goed zijn in het verdedigen van creationisme

Ik neem aan dat iedereen die niet blind is wel kan zien dat de gemiddelde Mr. Olympia deelnemer van de laatste 20 jaar wel ongeveer 3 maal zoveel spieren heeft weten op te bouwen dat de beste natural bodybuilders die er op dit aardoppervlak rondlopen.

Maar dat is geen bewijs hè. Het moet wiskundig en statistisch tot in het detail berekend worden, en liefst nog gepubliceerd in een hoogstaand wetenschappelijk tijdschrift. En voor de echt kritische onder ons zou het best ook nog eens letterlijk in de bijbel en koran vermeld moeten staan.

Bijbel, Koran EN Thora toch volgens je 1, 2, 3 regel?

Ja dus, daar is toch niks op tegen?

1,2,3
de vader, de zoon en de heilige geest

Jij komt zelf met getallen uitgedrukt in BMI en dan kom je nu aanzetten met cijfers en statistieken die onbelangrijk zijn? En iedereen moet het zelf maar kunnen zien door naar mister olympias te kijken? Ik heb best veel om me heen gezien, maar een 1-2-3 regel is nooit in me opgekomen.
Maak er beter 1-2-3-4 van, zet het op papier en maak er een hoedje van.

Als je met een zogenaamd beroemde regel komt mag je dat inderdaad wel wat beter onderbouwen. Als ik met zo'n scatter chart met zo weinig samples op mijn werk zou aan komen werd ik er gelijk uit geflikkerd, zeker als het vermoeden zou bestaan dat ik trends of voortschrijdende gemiddeldes zou manipuleren met zelf gekozen samples.

Dat jullie elementaire kennis missen en dus deze "famous 1 2 3 rule" niet kennen is schandalig. Jullie mogen jullie handen dichtknijpen dat mistertn al deze moeite voor jullie doet. Eigenlijk is dat al te gek, als je bij het college niet op hebt gelet, moet je niet later komen met "ik snap het niet"

Mistertn, respect dat je deze domoren nog wat bij probeert te brengen, het lijkt mij onbegonnen werk.

Dat jullie elementaire kennis missen en dus deze "famous 1 2 3 rule" niet kennen is schandalig. Jullie mogen jullie handen dichtknijpen dat mistertn al deze moeite voor jullie doet. Eigenlijk is dat al te gek, als je bij het college niet op hebt gelet, moet je niet later komen met "ik snap het niet"

Mistertn, respect dat je deze domoren nog wat bij probeert te brengen, het lijkt mij onbegonnen werk.
Inderdaad, stel zombies. Wil iedereen zonder PhD zich naar een ander topic begeven? Dankjewel.

een twee drie

gebaseerd op bronnen zijn mijn creaties eg nie

Mister10 en Eric, jullie zijn gewoon beiden vreselijk.

:trollface:

If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Het wordt wel zielig nu, iedereen tegen Mister10. Hoe zou die man zich wel niet voelen?

Ik heb een phd in beschrijvende statistiek. Die 1-2-3 regel klopt gewoon. Waar zeiken jullie over?

ik heb een phd in phds in beschrijvende statistiek en powerrbuilder heeft zeker geen phd in beschrijvende statistiek

Terug
Naar boven