Fitness Seller

Arnold versus Mister10

kut
Real_Logic_vs_Religious_Logic.jpg

Op de schaal van de 1,2,3 regel heb ik last van 2 PhD. Ben ik nu nog wel welkom in dit topic?

Mister10, wat heb je gestudeerd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.306
  • #1.308
Als je met een zogenaamd beroemde regel komt mag je dat inderdaad wel wat beter onderbouwen. Als ik met zo'n scatter chart met zo weinig samples op mijn werk zou aan komen werd ik er gelijk uit geflikkerd, zeker als het vermoeden zou bestaan dat ik trends of voortschrijdende gemiddeldes zou manipuleren met zelf gekozen samples.

Als je je eigen ogen niet geloofd door naar wat video's of foto's te kijken van 'natural' wedstrijden, Mr O wedstrijden van voor 1990, en Mr O wedstrijden van na 1990, dan kan je altijd de cijfermatige oefening voor jezelf eens overdoen met je eigen data.

Ik wens je veel succes. En als je geen fouten maakt, dan ken ik ook alvast de conclusie.

Iedereen is dom en jij bent slim. Is dit de ware leefen?

Petitie om het een bannable offence te maken zo debiel te zijn

• #1.311
Jij komt zelf met getallen uitgedrukt in BMI en dan kom je nu aanzetten met cijfers en statistieken die onbelangrijk zijn? En iedereen moet het zelf maar kunnen zien door naar mister olympias te kijken? Ik heb best veel om me heen gezien, maar een 1-2-3 regel is nooit in me opgekomen.

Het is niet omdat de 1-2-3 regel nooit in jouw hoofd is opgekomen dat hij incorrect is.
En daar gaat de discussie nu net over. Iedereen blijft de regel halsstarrig ontkennen.

nee jij achterlijke debiel de discussies gaat erover dat jij 1 of andere 'fundamentele beroemde regel' uit je reet tovert en weigert/erin faalt hem te onderbouwen

engnek

en dan noem jij mij niet slim lmao, je hebt zelf echt een eq van 20 volgens mij

volgens mij is bijna iedereen in dit topic slimmer dan jij :roflol:

Even serieus, staat je naam niet ook hier ergens in dit topic of op je site ofzo? Sowieso kom je vrij herkenbaar in beeld. Ik zou met het oog op eventuele toekomstige jobs/researches/publicaties/whatever wel een beetje voorzichtig zijn met dit soort opzichtige kwakzalverij. Sinds Stapel zijn ze daar toch wat meer allergisch voor geworden.

zelfs een vuistregel dient aan een minimum van nauwkeurigheid en onderbouwing te voldoen

Terug
Naar boven