Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never felt better.
Als alle dommeriken het unaniem eens zijn om het oneens te zijn met mij, dan slaap ik op 2 oren hoor.

Aghja ''trollen'', hij vindt het leuk om jullie te stangen.
En dat lukt hem aardig.
De forum leiding en sponsors zouden me dankbaar moeten zijn i.p.v. men topic bij de ouwe h**ren te plaatsen.![]()
De forum leiding en sponsors zouden me dankbaar moeten zijn i.p.v. men topic bij de ouwe h**ren te plaatsen.
---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------
Tja, er zijn wel meerdere dingen die me aardig lukken.
Als het nu nog niet duidelijk is dat Mister10 aan het trollen is, weet ik het ook niet meer
Aghja ''trollen'', hij vindt het leuk om jullie te stangen.
En dat lukt hem aardig.
Ach, het is lekker druk hier. Goede promotie voor je 1 2 3 regel, toch? Echter weet ik niet of dat positieve of negatieve promotie is.

Ik denk eerder dat iedereen hem gewoon keihard uit aan het lachen is.
Moet jij eens even nadenken wie er dan het laatst lacht.

Ik denk eerder dat iedereen hem gewoon keihard uit aan het lachen is.
Het is niet omdat de 1-2-3 regel nooit in jouw hoofd is opgekomen dat hij incorrect is.
En daar gaat de discussie nu net over. Iedereen blijft de regel halsstarrig ontkennen.
Oh ok dus jij zag wat wedstrijden en bedacht je toen dat de ene man naturel X massa had opgebouwd, de andere man icm aas X*2 en toen zag je iemand in het befaamde hgh en insuline tijdperk en die had exact X*3 massa. Toen kwamen er ook direct allerlei waardes in je op die in zeer hoog aangeschreven BMI indexcijfers zijn uit te drukken.
Kan je me alsjeblieft uitleggen waarom ik dom ben dat dit niet spontaan in mijn hoofd opkomt en wel in jouw geniale hoofd?
1-2-3 regel ..
Illuminati heeft 3 zijden ..
Toeval?