- Waardering
- 1.722
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan mij een hoop wijsmaken, (HAHA ja het gras is blauw) maar dat geloof ik voor geen enkele meter..
topic wordt naar HAHA verplaatst is al een klap op de male molen..
Hey Mister10 nu ben ik altijd serieus in dit topic geweest op wat harde lachs na,
maar wat vind u nu van deze hele situatie ??
Het aller beste en groeten, ree..
vage post..Vage post dit. Ik geef graag oprechte, duidelijke, ondubbelzinnige, directe antwoorden, maar dan moet je wel eerst een duidelijke, ondubbelzinnige, directe vraag stellen.
Bier is geel.Drink je weleens bier? Zo ja, wat voor soort bier geniet jouw voorkeur?
Drink je weleens bier? Zo ja, wat voor soort bier geniet jouw voorkeur?
Arnold versus Mister10Dat is tenminste een duidelijke vraag.
Het is wellicht al meer dan 15 jaar geleden dat ik nog bier gedronken heb.
Geen enkel bier geniet mijn voorkeur; ik heb nog nooit een bier geproefd dat ik lekker vond.
Zie wel niet meteen de link met het topic.
Dat is tenminste een duidelijke vraag.
Het is wellicht al meer dan 15 jaar geleden dat ik nog bier gedronken heb.
Geen enkel bier geniet mijn voorkeur; ik heb nog nooit een bier geproefd dat ik lekker vond.
Zie wel niet meteen de link met het topic.
Mister 10 als je zo tegen ray begint hoeft het nie meer voor mij Srs
Arnold versus Mister10
->
http://www.drunkdrank.com/wp-content/uploads/2013/08/Arnold-Schwarzenegger-quote-on-beer.jpg
Betekent dit overigens dat je geheelonthouder bent, of vergrijp je je aan een andere alcoholische versnapering?
Alcoholische drank boeit me niet, maar ik ben geen geheelonthouder.
Ik ben een sporadisch gelegenheidsdrinker.
Ik denk dat ik wel een glas of 5 soms 10 per jaar achterover sla.
Mister 10 als je zo tegen ray begint hoeft het nie meer voor mij
Srs
Mister 10 als je zo tegen ray begint hoeft het nie meer voor mij Srs

Je kan mij een hoop wijsmaken, (HAHA ja het gras is blauw) maar dat geloof ik voor geen enkele meter...

Het beginsel in dit topic is dat mister10 per definitie gelijk heeft en bijgevolg iedereen die het niet met hem eens is een mongol is