Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Arnold na het zien van de vergelijkingsfoto's.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
eric helms is een baas maar dat even terzijde. Snap je niet dat je super hypocriet bent?

je linkt een video die stelt dat je niet zomaar moet oordelen over mensen, terwijl je zelf constant iedereen zit af te zeiken op de meest denigrerende manier mogelijk.En alleen maar omdat ze het niet met je eens zijn.

Misschien is het je nooit opgevallen dat steeds opnieuw dezelfde mensen met opzet 'om ter domst' komen spelen in mijn topics/posts. 1000 maal opnieuw dezelfde kleuterklasopmerkingen steeds weer om de onderwerpen te laten ontsporen. Dan mag je hen daar toch wel eens op wijzen toch.

Wie mijn posts grondig leest zal al snel doorhebben dat afgezien van die terechte terechtwijzingen ik een van de meest beschaafde posters ben.

Beste Mister10,

Het is me wel opgevallen dat jij mooie ronde schouders hebt.
Normaal hebben vaak de mensen die AAS gebruiken dit, als natty is dit al vrij snel onmogelijk. Hiermee bedoel ik niet dat u aan de AAS bent hoor.

Mag ik weten wat uw geheim is voor zulke mooie ronde schouders? Dit mag u ook gerust in pm doen.

Met vriendelijke groet,

Oskar

Misschien is het je nooit opgevallen dat steeds opnieuw dezelfde mensen met opzet 'om ter domst' komen spelen in mijn topics/posts. 1000 maal opnieuw dezelfde kleuterklasopmerkingen steeds weer om de onderwerpen te laten ontsporen. Dan mag je hen daar toch wel eens op wijzen toch.

Wie mijn posts grondig leest zal al snel doorhebben dat afgezien van die terechte terechtwijzingen ik een van de meest beschaafde posters ben.
En een van de meest sympathieke.

hij is ook een fake natty er zitten maar 70% eiwitten in zijn spieren de rest is suiker.

Beste Mister10,

op dit forum wordt vaak de "1,2,3-regel van Mister10" genoemd. ik ben niet op de hoogte van het gebruik, dan wel de uitwerking van deze regel. zou u deze misschien nader kunnen toelichten?

Met groet,

Laura

Mister 10, ook binnen de LGBT community van dbb is uw fysiek, intelligentie en subtiele gevoel voor humor met enige zelfspot niet onopgemerkt gebleven. Binnen de community is de discussie ontstaan of u nog single bent. Bovendien zijn veel leden erg benieuwd naar de lengte van uw geslachtsdeel. Tot slot, voor onze leden natuurlijk erg interessant: bent u als ruimdenkende avant-garde intellectueel ook geinteresseerd in een avontuurtje? nemen of geven?

liefs,

Eigenlijk is hij toch niet all true natty want die bril groeit niet aan bomen en zonder die bril kon hij de weights misschien wel niet vinden

Mister Ten,

Ik ben ook een true naturel en zit al een tijdje met de volgende vraag:

Zoals je kunt zien zie ik er niet zo uit zoals jij of om het beter te zeggen heb ik niet zo een fysiek zoals jij hebt.
Echter zijn er in de gym wel andere kerels die er zo uit zien/er zo bij staan zoals jij er bij staat.
Ik vroeg aan een aantal of ze net als mister ten trainde en daarom zo een goed fysiek hadden, ze keken mij verbaasd aan.
Ze vertelde mij dat om zo te worden dat je Test, Bold enz moest spuiten.
Nu ben ik iets in de war want hoe ben jij dan zo geworden?

Bloed, zweet en trennen

bloed, zweet en suiker toevoegingen.

Wat een topic.

Wat is deze haat tegen Mister10? Ik kan zeker 3 andere op dit forum opnoemen die wat meer haat kunnen krijgen met hun never ending trolling en beledigen in elk mogelijke topic (nee, ik bedoel niet Hell, zij wordt gewoon niet goed begrepen).

Wat is deze haat tegen Mister10? Ik kan zeker 3 andere op dit forum opnoemen die wat meer haat kunnen krijgen met hun never ending trolling en beledigen in elk mogelijke topic (nee, ik bedoel niet Hell, zij wordt gewoon niet goed begrepen).

I see what you did there :rolleyes:

do tell

wow je bent zelfs bekend op facebook als natty lifter (en pestkop)

MdgpNxj.png

Was Markus natty? Die linker namelijk niet. :D

Terug
Naar boven