Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eric helms is een baas maar dat even terzijde. Snap je niet dat je super hypocriet bent?
je linkt een video die stelt dat je niet zomaar moet oordelen over mensen, terwijl je zelf constant iedereen zit af te zeiken op de meest denigrerende manier mogelijk.En alleen maar omdat ze het niet met je eens zijn.
En een van de meest sympathieke.Misschien is het je nooit opgevallen dat steeds opnieuw dezelfde mensen met opzet 'om ter domst' komen spelen in mijn topics/posts. 1000 maal opnieuw dezelfde kleuterklasopmerkingen steeds weer om de onderwerpen te laten ontsporen. Dan mag je hen daar toch wel eens op wijzen toch.
Wie mijn posts grondig leest zal al snel doorhebben dat afgezien van die terechte terechtwijzingen ik een van de meest beschaafde posters ben.

Eigenlijk is hij toch niet all true natty want die bril groeit niet aan bomen en zonder die bril kon hij de weights misschien wel niet vinden

Wat is deze haat tegen Mister10? Ik kan zeker 3 andere op dit forum opnoemen die wat meer haat kunnen krijgen met hun never ending trolling en beledigen in elk mogelijke topic (nee, ik bedoel niet Hell, zij wordt gewoon niet goed begrepen).

Wat is deze haat tegen Mister10? Ik kan zeker 3 andere op dit forum opnoemen die wat meer haat kunnen krijgen met hun never ending trolling en beledigen in elk mogelijke topic (nee, ik bedoel niet Hell, zij wordt gewoon niet goed begrepen).
Wat een kk trieste reacties, het is gewoon een foto voor de lol.
****ing arnold gays, volgens mij zouden sommige hier em nog zuigen.