peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het staat netjes in humor en geouwehoer, waar het thuishoort. Dus eigenlijk prima.
Hij is geen natty. Hij is TRUE natty.Owja, de 'expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen'
Aangezien dit topic al enige tijd loopt rijst de vraag of mr.10 nog steeds natty is.
anyway zal m'n post ff editten tnx!
Owja, de 'expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen'
Aangezien dit topic al enige tijd loopt rijst de vraag of mr.10 nog steeds natty is.

Ja dikke l*l haha net zo TRUE natty als ik dan waarschijnlijk.anyway zal m'n post ff editten tnx!
![]()

nou , ik geloof het meteen dat hij natty is ,
gewoon een goed getraind lichaam na vele jaren trainen
en veel aanleg natuurlijk,
het " onmogelijke " zonder AAS zie ik er niet vanaf![]()
wow je bent zelfs bekend op facebook als natty lifter (en pestkop)
Ik denk dat de meesten het hiermee eens zullen zijn. Vroeger kon je naar het circus om naar een bezienswaardigheid als 'the elephant man' te gaan kijken, nu heb je de freaks die Arnold beschrijft.BB is door de drugs geevolueerd naar een transseksuele freak show (vrouwen met lichaamsbeharing, bortsatrofie, reuze clitoris, basstem; chemisch gekastreerde mannen met borstontwikkeling, testikelatrofie, impotentie, onvruchtbaarheid, zwangerschapsbuik, etc.). Dames BB is al dood en begraven, heren BB is klinisch dood.
De BB industrie weet dit, zit met de handen in de haren, en introduceert dan maar schoonheidswedstrijden voor bikini girls en beach short boys (waarvoor de chemmies vooral niet te hard hun best mogen doen, anders worden ze al snel te gespierd) om de centen aan't rollen te houden, i.p.v. opnieuw een echte (natural) sport te maken van BB.
Ik denk dat de meesten het hiermee eens zullen zijn. Vroeger kon je naar het circus om naar een bezienswaardigheid als 'the elephant man' te gaan kijken, nu heb je de freaks die Arnold beschrijft.
De reden waarom ik hier zo gehaat wordt op DBB is ondertussen wel duidelijk:
- De helft van DDB gelooft niet dat ik echt naturel ben (is gebleken uit een pol). Het is dus logisch dat die mij geen sympathieke kerel vinden.
- De meerderheid van de DBB leden is (aspirant) chemmy, en voelt zich op zijn piek getrapt zodra de waarheid over steroiden wordt gezegd.
Als een natural kritiek geeft op het moderne chemisch BB dan is hij een pestkop, als onze vriend Arnold dat doet is hij een held:
Nogthans zeggen we exact hetzelfde, alleen doe ik het misschien meer direct door de dingen bij naam te noemen.
Als Arnold klaagt over "stomachs sticking out" dan klaagt hij over hgh & slin.
Als hij zegt dat BB een Olympische sport moet worden dan zegt hij dat alle doping uit het BB moet, m.a.w. natural moet worden.
BB is door de drugs geevolueerd naar een transseksuele freak show (vrouwen met lichaamsbeharing, bortsatrofie, reuze clitoris, basstem; chemisch gekastreerde mannen met borstontwikkeling, testikelatrofie, impotentie, onvruchtbaarheid, zwangerschapsbuik, etc.). Dames BB is al dood en begraven, heren BB is klinisch dood.
De BB industrie weet dit, zit met de handen in de haren, en introduceert dan maar schoonheidswedstrijden voor bikini girls en beach short boys (waarvoor de chemmies vooral niet te hard hun best mogen doen, anders worden ze al snel te gespierd) om de centen aan't rollen te houden, i.p.v. opnieuw een echte (natural) sport te maken van BB.

Enfin, die gefrustreerde, incompetente moderator heeft ondertussen zelf zijn conclusies al getrokken

Toch word je als natural al snel naar het Humor en Geouwehoer gebannen als je dit te expliciet zegt.
Enfin, die gefrustreerde, incompetente moderator heeft ondertussen zelf zijn conclusies al getrokken.

Toch word je als natural al snel naar het Humor en Geouwehoer gebannen als je dit te expliciet zegt.
Enfin, die gefrustreerde, incompetente moderator heeft ondertussen zelf zijn conclusies al getrokken.
hoelang train jij al nu?
ik train al 5j naturel en vraag mij af hoever ik kan gaan
Staat hier vast ergens in dit prachtige topic