AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Bezoekers in dit topic

De reden waarom ik hier zo gehaat wordt op DBB is ondertussen wel duidelijk:

- De helft van DDB gelooft niet dat ik echt naturel ben (is gebleken uit een pol). Het is dus logisch dat die mij geen sympathieke kerel vinden.

- De meerderheid van de DBB leden is...blabla etc.

Afgezien van het feit dat ik je niet persoonlijk ken; dat je al dan niet liegt over je true natural zijn heeft geen invloed op mijn mening over jou.
Het is meer jouw pedanterige en betweterige postgedrag waar ik me -kennelijk niet als enige- aan stoor en het doet jouw zaak ook geen goed naar mijn mening.
Misschien ben je irl wel een toffe peer maar zo kom je hier iig niet over.
 
Afgezien van het feit dat ik je niet persoonlijk ken; dat je al dan niet liegt over je true natural zijn heeft geen invloed op mijn mening over jou.
Het is meer jouw pedanterige en betweterige postgedrag waar ik me -kennelijk niet als enige- aan stoor en het doet jouw zaak ook geen goed naar mijn mening.
Misschien ben je irl wel een toffe peer maar zo kom je hier iig niet over.
Mister10 is gewoon van het niveau 'meisje op eerst date dat weet dat ze hakken over sloot 5,5/10 is dus maar gaat stoefen met haar 2 masters'. Still ugly m8.
 
In OP staat zwakste spiergroep borst maar dat zijn toch duidelijk je benen lijkt me.
 
Mister10 zal sowieso wel goed de kost verdienen. Met zulke diploma's zal hij gewild zijn door bedrijven. Ik denk dat hij een hoger nettoloon heeft dan >85 % van DBB. (Srs)
 
Mister10 zal sowieso wel goed de kost verdienen. Met zulke diploma's zal hij gewild zijn door bedrijven. Ik denk dat hij een hoger nettoloon heeft dan >85 % van DBB. (Srs)



Geld verdienen is voor mij geen doel op zich; althans niet meer. :)

In al men bescheidenheid heb ik wellicht nog nooit vermeld dat ik ook expert ben in het beleggen in aandelen.
Tijdens men doctoraatsstudies ben ik me nl. ook gaan verdiepen in de economie, meer bepaald de aandelenbeurs.

Neen, ik heb nooit een academische opleiding in de economie gevolgd, maar ik heb me er via zelfstudie in bekwaamd.
Gezien het mij uitermate boeide, ben ik onmiddellijk na men studies dan ook een job gaan zoeken in het vermogensbeheer.

Blijkbaar heeft men beleggingsexpertise voldoende indruk gemaakt, want ik werd al snel aangeworven bij een investeringsbank als financieel analist/aandelenfondsbeheerder waar ik volledig zelfstandig men eigen aandelenfonds mocht oprichten, samenstellen en beheren; terwijl ze evengoed iemand met een academisch diploma in de economie hadden kunnen kiezen. :)

Enfin, na een paar jaartjes rijke mensen nog rijker te hebben gemaakt in de bank, heb ik me gerealiseerd dat er nuttigere dingen zijn om je leven aan te wijden. Ik ben dan in de farmaceutische sector gaan werken om innovatieve geneesmiddelen te ontwikkelen tegen ernstige, levensbedreigende ziektes waarvoor nog geen gepaste behandling bestaat.

Mensenlevens redden geeft al bij al toch meer voldoening dan rijke mensen rijker maken.
 
Ff zen site gecheckt als natty alles maar 1x per week trainen en dan nog met een bro split?
 
Wel knap idd om zo'n body natty te hebben bereikt en dan zo'n jobs te hebben. Mirin' them genetics!
Had ik ook maar goede genen om een dikke baan te vinden...
 
Had ik ook maar goede genen om een dikke baan te vinden...

Je kan altijd beginnen met een steroïdenhandel en zo dan big money maken; heb je geen diploma voor nodig, alleen social skills en netwerken...
 
Je kan altijd beginnen met een steroïdenhandel en zo dan big money maken; heb je geen diploma voor nodig, alleen social skills en netwerken...
Denk niet dat dat geweldig veel zal verdienen tho, slechte risk/profit ratio.
 
Wel stom van Arnold...voor een beetje meer spieren aan de AAS gaan.

Maar in het geval van mister10 zou het wel zonder kunnen. Of het zonder is weet ik niet,maar het is mogelijk.



hoewel gezegend met een zeer goed fysiek ,kan Mr10 in zijn huidige shape nog niet in de schaduw staan van Arnold ,



maar ....... , als Mr10 ook zwaar had gekuurd was hij misschien wel de nieuwe Mr O geweest,



talent en aanleg is overduidelijk aanwezig ,



alleen is hij niet zo goed in het mooi verpakken van zijn (nobele) boodschap,



want veel kaartjes voor zijn verjaardag zal hij van DBB leden niet krijgen.
 
En rouwkaarten :D
 
Back
Naar boven