XXL Nutrition

Arnold versus Mister10

Toch word je als natural al snel naar het Humor en Geouwehoer gebannen als je dit te expliciet zegt.
Enfin, die gefrustreerde, incompetente moderator heeft ondertussen zelf zijn conclusies al getrokken.

hier waar ik woon ken ik enorm veel mensen en meer dan de helft denkt ook dat ik gebruikt heb, enkel je echte vrienden/famillie weten of je naturel bent, er zal altijd twijfel zijn van andere maar dat moet je accepteren

Best wel hypocriet allemaal als je bedenkt dat Arnold aan de voet heeft gestaan van de BB industrie en het chemische aspect hierin. Of ga je nu zeggen dat Arnie ook natty was? :o
Toen leek het nog wel ergens op. Het is nu echt te ver doorgeschoten. Het is mijns inziens een utopie om te denken dat doping volledig te verbannen is maar als genoeg aansprekende figuren zich laten horen kan er een begin worden gemaakt om het enigszins terug te brengen naar een sport (al lijkt doping inherent aan vele topsporten). Je kan het hypocriet noemen van Arnold, hij had het ook niet kunnen doen zoals de rest. Ik heb het nu puur over de extremen, de massa monsters die bijna aan het zuurstof moeten na een optreden.

Toen leek het nog wel ergens op. Het is nu echt te ver doorgeschoten. Het is mijns inziens een utopie om te denken dat doping volledig te verbannen is maar als genoeg aansprekende figuren zich laten horen kan er een begin worden gemaakt om het enigszins terug te brengen naar een sport. Je kan het hypocriet noemen van Arnold, hij had het ook niet kunnen doen zoals de rest. Ik heb het nu puur over de extremen, de massa monsters die bijna aan het zuurstof moeten na een optreden.

True, ik zal hem er ook niet op veroordelen o.i.d. Maar in the end is hij 1 van de meest populaire, zo niet populairste bodybuilders van zijn generatie en nog velen daarna. Dus hij heeft ergens ook wel de taak om hier iets over te zeggen, maar dat maakt het niet minder dubbel.

En als ik praat over de gemiddelde trainee hier denk ik dat naturel zijn geen prestatie is waar een hoog moraal met een bepaalde toon aan gekoppeld hoeft te worden. Dat is ieders eigen keuze. Mijn indruk is dat een gedeelte van het hoongelach bij TS hier vandaan komt. Zijn fysiek is dik in orde. Lijkt mij voor een gezond iemand prima haalbaar met voldoende discipline en geduld. Maar als je van het toilet komt ben je wel dezelfde als ieder ander.

De reden waarom ik hier zo gehaat wordt op DBB is ondertussen wel duidelijk:

- De helft van DDB gelooft niet dat ik echt naturel ben (is gebleken uit een pol). Het is dus logisch dat die mij geen sympathieke kerel vinden.

- De meerderheid van de DBB leden is (aspirant) chemmy, en voelt zich op zijn piek getrapt zodra de waarheid over steroiden wordt gezegd.

Als een natural kritiek geeft op het moderne chemisch BB dan is hij een pestkop, als onze vriend Arnold dat doet is hij een held:

Nogthans zeggen we exact hetzelfde, alleen doe ik het misschien meer direct door de dingen bij naam te noemen.

Als Arnold klaagt over "stomachs sticking out" dan klaagt hij over hgh & slin.
Als hij zegt dat BB een Olympische sport moet worden dan zegt hij dat alle doping uit het BB moet, m.a.w. natural moet worden.

BB is door de drugs geevolueerd naar een transseksuele freak show (vrouwen met lichaamsbeharing, bortsatrofie, reuze clitoris, basstem; chemisch gekastreerde mannen met borstontwikkeling, testikelatrofie, impotentie, onvruchtbaarheid, zwangerschapsbuik, etc.). Dames BB is al dood en begraven, heren BB is klinisch dood.

De BB industrie weet dit, zit met de handen in de haren, en introduceert dan maar schoonheidswedstrijden voor bikini girls en beach short boys (waarvoor de chemmies vooral niet te hard hun best mogen doen, anders worden ze al snel te gespierd) om de centen aan't rollen te houden, i.p.v. opnieuw een echte (natural) sport te maken van BB.

Waarom die aanval op transseksuelen? I like em.

• Like
Waarderingen: Inb4
Best wel hypocriet allemaal als je bedenkt dat Arnold aan de voet heeft gestaan van de BB industrie en het chemische aspect hierin. Of ga je nu zeggen dat Arnie ook natty was? :o

Dat het zover uitgegroeid is tot een freakshow is zeker niet Arnold zijn schuld, maar hij was wel onderdeel van het fenomeen chemisch BB.

Het is een beetje hetzelfde als zelf paprika chips eten omdat je hier groter van wordt. En dan vervolgens vinden ze Bolognese Chips uit, waarmee je nog veel groter kunt worden. Maar dat wordt pas echt belangrijker als jij al geen chips meer eet.

Wie de f**k nu nog durft te beweren dat Arnie die Bolognese chips niet zo hebben gegeten back in the day, die kan beter terug gaan naar zijn of haar grot en daar naar posters staren van Arnie.

Als ze van die bolognese chips lelijke dikke pensen krijgen laat het dan maar. Trekt op niks meer.

Toen leek het nog wel ergens op. Het is nu echt te ver doorgeschoten. Het is mijns inziens een utopie om te denken dat doping volledig te verbannen is maar als genoeg aansprekende figuren zich laten horen kan er een begin worden gemaakt om het enigszins terug te brengen naar een sport (al lijkt doping inherent aan vele topsporten). Je kan het hypocriet noemen van Arnold, hij had het ook niet kunnen doen zoals de rest. Ik heb het nu puur over de extremen, de massa monsters die bijna aan het zuurstof moeten na een optreden.

Alle topsporten zeg maar. zelfs schietsport. geen doping maar wel betablockers e.d.

Waarom moeten ze levrone er terug bij halen? Om het terug interessant te maken. Denk dat vele mensen aan het afhaken zijn door die lelijke zwangere buiken en fysiek die niet meer mooi om te zien is. Symetrie? Brede schouders en rug smalle taille. Bij nog maar een paar kerels te zien op de O.

Als ze van die bolognese chips lelijke dikke pensen krijgen laat het dan maar. Trekt op niks meer.

Dat wisten ze van tevoren ook niet, wel dat je er Epic groot mee zou worden ;)

Dus je weet nooit of het in een andere tijd ook door Arnie en de andere lui uit the golden era zou zijn gegeten..

Dat wisten ze van tevoren ook niet, wel dat je er Epic groot mee zou worden ;)

Dus je weet nooit of het in een andere tijd ook door Arnie en de andere lui uit the golden era zou zijn gegeten..

Dat weten we niet. Maar maakt ook niet uit omdat het nu eenmaal niet gebeurd is.

Zie dit topic voor het eerst, best ironisch, iemand die flink tegen chemisch bodybuilden is waarvan zijn held een chemische bodybuilder is.

Zulke mensen zal ik nooit kunnen snappen, de ene belachelijk maken omdat ze AAS (gaan) gebruiken maar wel opkijken naar mensen als Arnold die het veelvoud ervan gebruiken vanaf hun tienerjaren.

Post eens één van je cycles Mr10

TRUE natural is een reactie op de ontsporende chemicalisering van het natural bodybuilding.

De reden waarom ik hier zo gehaat wordt op DBB is ondertussen wel duidelijk:

- De helft van DDB gelooft niet dat ik echt naturel ben (is gebleken uit een pol). Het is dus logisch dat die mij geen sympathieke kerel vinden.

- De meerderheid van de DBB leden is (aspirant) chemmy, en voelt zich op zijn piek getrapt zodra de waarheid over steroiden wordt gezegd.

Als een natural kritiek geeft op het moderne chemisch BB dan is hij een pestkop, als onze vriend Arnold dat doet is hij een held:

Nogthans zeggen we exact hetzelfde, alleen doe ik het misschien meer direct door de dingen bij naam te noemen.

Als Arnold klaagt over "stomachs sticking out" dan klaagt hij over hgh & slin.
Als hij zegt dat BB een Olympische sport moet worden dan zegt hij dat alle doping uit het BB moet, m.a.w. natural moet worden.

BB is door de drugs geevolueerd naar een transseksuele freak show (vrouwen met lichaamsbeharing, bortsatrofie, reuze clitoris, basstem; chemisch gekastreerde mannen met borstontwikkeling, testikelatrofie, impotentie, onvruchtbaarheid, zwangerschapsbuik, etc.). Dames BB is al dood en begraven, heren BB is klinisch dood.

De BB industrie weet dit, zit met de handen in de haren, en introduceert dan maar schoonheidswedstrijden voor bikini girls en beach short boys (waarvoor de chemmies vooral niet te hard hun best mogen doen, anders worden ze al snel te gespierd) om de centen aan't rollen te houden, i.p.v. opnieuw een echte (natural) sport te maken van BB.

De rede dat je hier zo gehaat word is omdat je de social skills hebt van een narcistische beschimmelde stoeptegel.

4580414_zpsftfmu9s1.jpg

In BE zijn we nog wat meer cavemen en echte macho's dan jullie metrosexuele hipster dutchies
Benen trainen in een legging, in NL kan dat misschien, in BE, kom het eens proberen :)

Echte cavemen hebben geen social skills
Sociaal zijn doe je enkel om bij de groep te horen, of om eens je penor ergens in te kunnen steken

In BE ligt de wetgeving ook helemaal anders, dus jullie nl'ers hebben sowieso al meer voordeel.
Feit blijft dat al de grote mannen hier gebruiken, bepaalde personen met een goede fysiek ook, maar bij hoog en laag blijven beweren van niet (en de naturals dan denken dat ze iets toch verkeerd moeten doen), en dat de naturals na vele jaren trainen commentaar krijgen als "normale fysiek, niets speciaal" terwijl enkel het "abnormale/natural" hier als speciaal beschouwd wordt

Terug
Naar boven