TRUE natural is een reactie op de ontsporende chemicalisering van het natural bodybuilding.
De reden waarom ik hier zo gehaat wordt op DBB is ondertussen wel duidelijk:
- De helft van DDB gelooft niet dat ik echt naturel ben (is gebleken uit een pol). Het is dus logisch dat die mij geen sympathieke kerel vinden.
- De meerderheid van de DBB leden is (aspirant) chemmy, en voelt zich op zijn piek getrapt zodra de waarheid over steroiden wordt gezegd.
Als een natural kritiek geeft op het moderne chemisch BB dan is hij een pestkop, als onze vriend Arnold dat doet is hij een held:
Nogthans zeggen we exact hetzelfde, alleen doe ik het misschien meer direct door de dingen bij naam te noemen.
Als Arnold klaagt over "stomachs sticking out" dan klaagt hij over hgh & slin.
Als hij zegt dat BB een Olympische sport moet worden dan zegt hij dat alle doping uit het BB moet, m.a.w. natural moet worden.
BB is door de drugs geevolueerd naar een transseksuele freak show (vrouwen met lichaamsbeharing, bortsatrofie, reuze clitoris, basstem; chemisch gekastreerde mannen met borstontwikkeling, testikelatrofie, impotentie, onvruchtbaarheid, zwangerschapsbuik, etc.). Dames BB is al dood en begraven, heren BB is klinisch dood.
De BB industrie weet dit, zit met de handen in de haren, en introduceert dan maar schoonheidswedstrijden voor bikini girls en beach short boys (waarvoor de chemmies vooral niet te hard hun best mogen doen, anders worden ze al snel te gespierd) om de centen aan't rollen te houden, i.p.v. opnieuw een echte (natural) sport te maken van BB.