Fitness Seller

artificial intelligence

Soms zit ik zelf fout, maar bij elke concrete uitleg wordt mij kwalijk genomen dat ik erover nagedacht heb of het ergens opgezocht heb.

Het tegenargument is vaak 'die of die/iedereen doet dat anders', zonder verdere uitleg.
Al s het om te helpen dan is het nog niet goed. Mn vrouw en ik spelen sinds kort tegelijk piano. Maar ik ga wat sneller en heb het inzicht en intepreteren wat sneller onder de knie. Na een paar aanpassingen aan haar eerste stuk( simpele versie van fur elise van Beethoven) waar ik een paar dingen heb toegevoegd om het voller te laten klinken was ze chagerijnig toen ik het voor der speelde.

Waarom moet je het altijd beter weten en kunnen zei ze?

Na een uurtje probeerde ze zelf wat ik had aangepast maar niet toegeven dat het wel een goed idee was.

Tis gewoon nooit goed bij de dames

Ik zou proberen je woede in te houden.
Leef maar eens 12 jaar samen met een vrouw..

Al s het om te helpen dan is het nog niet goed. Mn vrouw en ik spelen sinds kort tegelijk piano. Maar ik ga wat sneller en heb het inzicht en intepreteren wat sneller onder de knie. Na een paar aanpassingen aan haar eerste stuk( simpele versie van fur elise van Beethoven) waar ik een paar dingen heb toegevoegd om het voller te laten klinken was ze chagerijnig toen ik het voor der speelde.

Na een uurtje probeerde ze zelf wat ik had aangepast maar niet toegeven dat het wel een goed idee was.

Als ik je een tip mag geven, waarbij je vrouwtje je meer zou waarder is pak een keer de stofzuiger, maak schoon ga koken doe de was echt. Het geeft echt veel meer rust ook in je koppie.

Ik snap het probleem niet vrouwen zijn super gevoelige lieve mensen. Ik denk dat ik hier geen enkel probleem mee zou hebben. echter is mijn geval gaat dit anders worden.

Wel weer leuk dat zij die hobby met je deelt.

Mijn vriendin en ik gaan samen vaak toeren op de Guzzi V85, ook fijn maar mis de wilde ritjes wel.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is mn punt. Waarom zou je het met 1 getal willen duiden als ze alles al laat zien in het dagelijks leven? Wat je zeer makkelijk in een verslag of rapportage kan verwerken en wat je tevens ook veel objectiever is met minder kans op een verkeerde intepretatie.
Of je hier gelijk in hebt of niet doet niet ter zake. Als je hulp wilt hebben vanuit systeem zal je je moeten houden aan de regels van het systeem? Waarom hulp zoeken zou je dan zeggen, nou op aandringen van school. Een andere school zoeken zou je kunnen aandragen als optie, klopt maar met de beperkingen die ze toen liet zien was overstappen naar een andere school binnen regulier onderwijs waarschijnlijk geen optie. Dan is het kunnen aantonen van haar IQ-score best wel handig.

Als ik je een tip mag geven, waarbij je vrouwtje je meer zou waarder is pak een keer de stofzuiger, maak schoon ga koken doe de was echt. Het geeft echt veel meer rust ook in je koppie.
Heb gister boodschappen gedaan, paasbrunch op tafel gezet. 2x gestofzuigd en 3 x de hond uitgelaten.
Lego met mn zoon gedaan, karaoke met mn dochter. Vanochtend nog om 0530 de afwas voor de vrouw gedaan, vuilniszak weggedaan, hond uitgelaten etc etc.

Je weet niet wat ik wel en niet doe thuis kerel.

Heb gister boodschappen gedaan, paasbrunch op tafel gezet. 2x gestofzuigd en 3 x de hond uitgelaten.
Lego met mn zoon gedaan, karaoke met mn dochter. Vanochtend nog om 0530 de afwas voor de vrouw gedaan, vuilniszak weggedaan, hond uitgelaten etc etc.

Je weet niet wat ik wel en niet doe thuis kerel.
Ow complimenten ik dacht dat jij meer was van de oude stempel.

Wel weer leuk dat zij die hobby met je deelt.

Mijn vriendin en ik gaan samen vaak toeren op de Guzzi V85, ook fijn maar mis de wilde ritjes wel.
Ik ga haar volgende week leren schakelen op de honda MT125. Ik wil dat ze der rijbewijs ga halen maar dat vind ze nog eng dus ga ik haar eerst op een licht ding leren schakelen. Scheelt me weer een paar honderd euro aan lessen😀,

Of je hier gelijk in hebt of niet doet niet ter zake. Als je hulp wilt hebben vanuit systeem zal je je moeten houden aan de regels van het systeem? Waarom hulp zoeken zou je dan zeggen, nou op aandringen van school. Een andere school zoeken zou je kunnen aandragen als optie, klopt maar met de beperkingen die ze toen liet zien was overstappen naar een andere school binnen regulier onderwijs waarschijnlijk geen optie. Dan is het kunnen aantonen van haar IQ-score best wel handig.
Ik snap je heel goed. Soms kan je niet anders maar ik bekritiseerde enkel de manier waarop intelligentie word getest. Ik denk dat je er vele tekort en sommige teveel mee doet. Niks ten nadele van jouw/jullie keuzes. Het systeem is nu eenmaal zo ingericht.

snap het probleem niet vrouwen zijn super gevoelige lieve mensen. Ik denk dat ik hier geen enkel probleem mee zou hebben. echter is mijn geval gaat dit anders worden.
12 jaar samenwonen..... en jij denkt dat alles elke dag van een leien dakje gaat? Elkaars geduld wordt vaak op de proef gesteld, maar die van mij net wat vaker, of die van haar, ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt🤡.

Gevoelige lieve mensen....🤣

Terug
Naar boven