- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Ben wel benieuwd naar de uitleg hierbij.
Weetjes zeggen toch weinig over iq?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben wel benieuwd naar de uitleg hierbij.
I don't think he mentat.
Waarom komt de vraag:Ben wel benieuwd naar de uitleg hierbij.
maar jij bent hooggeleid oulleeehMijn IQ is hoger dan van @Laxeermiddel sowieso, ze wouden mij hebben aan de Universiteit in Leiden maar ik heb afgewezen.
Jazeker ben wel meer praktisch ingesteld.
Is allemaal niet belangerijk jongen.
Ik had 145 op de nationale IQ test.Mijn schoonzus heeft het maar al te graag vertelt dat ze ooit hoog had gescoord op een iq test. Maar toen we het op een avond het onder het genot van een drankje over de oerknal hadden was haar reactie:
Toen stierven de dinos toch uit?
Later bleek dat het de Nationale IQ test op TV was waar ze aan refereerde. Dat was wel grappig.
Het was geen weetje.Ben wel benieuwd naar de uitleg hierbij.
Er zijn zelfs intelligente mensen die in God geloven.Ben wel benieuwd naar de uitleg hierbij.
Ja ik vind te slimme mensen ook irritant zoeken overal redenen achter en zijn veel te veel aan het na denken wat als…..Is allemaal niet belangerijk jongen.
Als je 100% jezelf en oprecht bent heb je al mijn respect al verdiend.👍 niet dat dat iets waard is voor een ander maar toch.🤣
Iedereen beoordeeld anderen tegenwoordig op eigendom en kunnen maar niet meer op karakter. Zonde.
Maar wat als die mensen er niet zouden zijn, hoe zou de wereld er anno 2025 dan uit hebben gezien?Ja ik vind te slimme mensen ook irritant zoeken overal redenen achter en zijn veel te veel aan het na denken wat als…..
mensen die alles over analyseren zo irritant
Minder vervuild en minder complex?Maar wat als die mensen er niet zouden zijn, hoe zou de wereld er anno 2025 dan uit hebben gezien?
Vertel mij wat, ik was met Pasen bij familie en ook mee naar de Kerk en de een was nog hoger geleid dan de ander. Er zaten zelfs beta's bij!Er zijn zelfs intelligente mensen die in God geloven.
Niet(s) geloven is het primaire kenmerk van intelligentie.Er zijn zelfs intelligente mensen die in God geloven.
Daar geloof ik helemaal niets van....Niet(s) geloven is het primaire kenmerk van intelligentie.
Geef me dan een seintje als ik winst moet nemen aub.🤡Ik had 145 op de nationale IQ test.
Bow down to your leader.
Het voorspellen van aandeelkoersen en crypto's is pseudowetenschap.Geef me dan een seintje als ik winst moet nemen aub.🤡

Als Afrika?Maar wat als die mensen er niet zouden zijn, hoe zou de wereld er anno 2025 dan uit hebben gezien?