Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou fijn zijn hoor.Zou ook saai zijn als alles altijd maar goed en gemakkelijk was, toch?![]()
Als je de gehele aflevering bekijkt hebben ze wel een redelijk gelegitimeerde reden vanuit hun kant bekeken. Hun kapen olieschepen maar die bedrijven verzieken hun leefomgeving en vervuilen alles maar nemen niemand in dienst van de lokale bevolking.Het getuigt van laag IQ om deze mensen te willen interviewen.
Wanneer gaat Trump ze bombarderen?Als je de gehele aflevering bekijkt hebben ze wel een redelijk gelegitimeerde reden vanuit hun kant bekeken. Hun kapen olieschepen maar die bedrijven verzieken hun leefomgeving en vervuilen alles maar nemen niemand in dienst van de lokale bevolking.
Quote:
THey come to exploit us but fail to employ us, thats why we do this.
Ja dat zal allemaal best, maar dat was niet mijn punt.Als je de gehele aflevering bekijkt hebben ze wel een redelijk gelegitimeerde reden vanuit hun kant bekeken. Hun kapen olieschepen maar die bedrijven verzieken hun leefomgeving en vervuilen alles maar nemen niemand in dienst van de lokale bevolking.
Quote:
THey come to exploit us but fail to employ us, thats why we do this.
Stuur wat Rangers, Seals en DF, schiet wat nooie plaatjes, maak een compilatie en zet dan dit liedje eronder.
ben jij hooggeleid ofzo oullehJa dat zal allemaal best, maar dat was niet mijn punt.
Trump is een man van de vrede!
Altijd goed geleid en shit.
Zou het ergens mee te maken hebben?THey come to exploit us but fail to employ us, thats why we do this.
Waarom zouden we naar Somalië gaan en ze werk moeten geven?THey come to exploit us but fail to employ us, thats why we do this.
Chinees: This measure sucks!Waarom zouden we naar Somalië gaan en ze werk moeten geven?
Hoezo kan dat land niet hun eigen boontjes doppen?
Die Chinees zegt t ook rondt 04:00. Die mensen zijn gewoon te fucking tarded. Kan t helaas niet mooier maken dan t is.

Ik heb een RK priester gekend, dr Ben Peters, een schriftgeleerde die een paar keer naar Rome is ontboden om schisma's in de kerk te helpen voorkomen. Hij, de paus en de kardinalen onderschrijven de orthodoxe wetenschappelijke visie dat het heelal 13,8 miljard jaar geleden is ontstaan is, en het leven op aarde 4 miljard jaar geleden, zoals Darwin het heeft uitgelegd.Niet(s) geloven is het primaire kenmerk van intelligentie.
Zo op een Ameirkaanse politie agent aflopen getuigt ook van laag IQ.
kijk: https://x.com/DrClownPhD/status/1914507197393821847
Get rotated, fool!
Ja en nee, meer tijd en aandacht voor training in het algemeen.Mooie takedown. Een vechtsport zou verplicht moeten zijn voor elke agent.
Het hoeft niet eens iets met striking te zijn. 2 keer in de week lessen bjj zou al genoeg kunnen zijn. Na 2 jaar win je van elk ongetraind iemand. Weet niet eens de Nederlandse politie traint..Ja en nee, meer tijd en aandacht voor training in het algemeen.
Heb wel eens een of andere sf operator zich erover horen verbazen hoe weinig tijd agenten besteden aan trainingen tov actief zijn en dat dit wel heel erg de omgekeerde wereld is met bv sof of atleten.
Anderzijds weet ik niet of deze manier van doen nu de optimale oplossing in dit geval is. Zelfs naar de grond werken had wellich wat milder gekund. Al heb ik hier geen verstand van en weet ik zonder context niet waarom de agent zo handelde. Wellicht moeten we blij zijn dat hij geen magazijn op haar leegde.
Als dit iemand is met wie sommigen zich vereenzelvigen (covid19 demonstrant), dan wordt er meteen weer gejankt over "police brutality".