AndroidHealthClinic

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ja kijk dat moet.ik ook doen alleen die ijsjes zijn,zo een.verleiding van de rest kan ik zo afblijven.alleen.me zwakke pint.is.ijs ... Maar een mc flury eens.in de week kan wel denk ik dan.voel ik me.ook niet schuldig

Ja hahah dat kan ik wel eten jayb maar als ik een cheatmeal heb gehad dan denk ik gelijk van chiit ik ben aangekomen in vet. En dan ga ik de volgende dag compeseren, Dus vanaf nu even geen cheatmeals meer eten of een ijsje halen die binnen macro's past zodat ik niet ga compeseren.

Wat boeit het als je vet aankomt, daar heb je van de winter meer aan dan spier. Isoleert je. En zomer is nu nog ver weg. Dan pas mag je je zorgen maken over vet rondom je lichaam. Ik vreet soms ook meer dan k zou moeten. De enige die m'n vetjes erg vind is m'n vriendin. ,r daar heb k maling aan....

Rug foto, Hopelijk zal mijn rug dit jaar wat breder en gespierder worden,
wel al meer progressie als 4 maanden geleden ofzo, kan echter geen before foto meer vinden:S

1383116_516894005063459_1389571555_n.jpg

Wat boeit het als je vet aankomt, daar heb je van de winter meer aan dan spier. Isoleert je. En zomer is nu nog ver weg. Dan pas mag je je zorgen maken over vet rondom je lichaam. Ik vreet soms ook meer dan k zou moeten. De enige die m'n vetjes erg vind is m'n vriendin. ,r daar heb k maling aan....

Srs? ???

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 22:08 ----------

wel al meer progressie als 4 maanden geleden ofzo, kan echter geen before foto meer vinden:S

Netjes hoor ;)

Srs? ???

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 22:08 ----------

Netjes hoor ;)

Haha, jaman, ze kreeg 1,5jaar geleden een slanke gozer van 60kg nu weeg k 24kg meer met wat vetjes. K moet wel zeggen, sochtends ben k nog wel slank, maar als de dag vordert ga k vocht vasthouden.....

Haha, jaman, ze kreeg 1,5jaar geleden een slanke gozer van 60kg nu weeg k 24kg meer met wat vetjes. K moet wel zeggen, sochtends ben k nog wel slank, maar als de dag vordert ga k vocht vasthouden.....

ik zal eens even met jouw vriendin gaan praten.
sorry hoor, maar wat een doos.

Zozo Jay, Dat wordt een aardig gesprek met je vriendin...

ik zal eens even met jouw vriendin gaan praten.
sorry hoor, maar wat een doos.

She even Said. K vind je vanaf onder je borst tot je benen niet meer zo aantrekkelijk(heb ook wel wat haargroei over m'n lichaam...) hahahahahah. Maar agh, ze moet het maar slikken want kben nog wel ff bezig met bulken.

Haha jaman artur, denk het ook wel. Ze is een schat van een meid. Doet geen vlieg kwaad, steunt me door ene door. Moet ook wel toegeven dat k na m'n cut, volluit ben gegaan hoor. Nu snel dat even rechtzetten.

She even Said. K vind je vanaf onder je borst tot je benen niet meer zo aantrekkelijk(heb ook wel wat haargroei over m'n lichaam...) hahahahahah. Maar agh, ze moet het maar slikken want kben nog wel ff bezig met bulken.

Haha jaman artur, denk het ook wel. Ze is een schat van een meid. Doet geen vlieg kwaad, steunt me door ene door. Moet ook wel toegeven dat k na m'n cut, volluit ben gegaan hoor. Nu snel dat even rechtzetten.

I-See-What-You-Did-There..png

WK alert hoor :roflol:

Hahaha , dat der protein shot

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 13:21 ----------

Zorgen dat je bij je pulldown, of het nou voor of achter je hoofd is, je je ellebogen naar voren weet te houden, zo pak je puur je lats. Voor de dikte kan ik je alleen aanraden om verschillende soorten barbel en machine rows te doen. En natuurlijk minimaal 2x per maand deadliften voor een stevige onderrug en de basis van je rugdikte.

Zou deze log door een mod gesloten kunnen worden, Ik ben nu officieel serieus begonnen en wil een nieuwe start waar ik me progressie goed bij houd.

Ik heb een nieuwe log geopent in de sectie trainingschema's

Zou deze log door een mod gesloten kunnen worden, Ik ben nu officieel serieus begonnen en wil een nieuwe start waar ik me progressie goed bij houd.

Ik heb een nieuwe log geopent in de sectie trainingschema's

Dude, dit is de juiste sectie voor een log. Die hoort niet bij trainingsschema's :P

Ja, ik zag het al staan, hij ging niet naar trainingslogjes dus heb hem perongeluk bij trainingschema's gepost , is er een moderator online die het wilt verplaatsen naar trainingslogjes?

Foto's van mijn lichaam tot nu toe..

1.Gaat al goeie kant op, nog wel aan de mager kant maar het gaat de goeie kant op....
2, vetpercentage gok nu?

artur 5.jpg

artur 6.jpg

artur 9.jpg

artur 7.jpg

Terug
Naar boven