Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heb je vorige maand hetzelfde verhaal verteld... Na al die tips van iedereen op het forum doe je er nog steeds niets mee. Jammer hoor.ja dat is puur dit maand,., vanaf nu ga ik gewoon strict eten met maximaal 1 cheatmeal per week en niet meer![]()
Vorige maand zei je je net hetzelfde... "niet cheat en eet genoeg". Je hebt verschillende keren gecheat (mc donalds enzo) en je zat constant onder de 2700 kcal die je toen moest halen.Nee want vorige maand at ik 0 cheats en teweinig nu eet ik best goed + door vele verjaardagen ook cheatmeals enzo.. echter eet ik jammer genoeg alleen op cheatdagen veel vet, voor de rest kom ik meestal maar uit op 33 vet per dag en dat is veel te weinig ik eet teveel koolhydraten en teweinig vet denk ik

ja haha dat lukt ook wel tenzij ik een cheatmeal heb gehad, wat mijn zicht in een cheatmeal is 1x cheaten is gelijk vet aankomen en zo ga ik weer de volgende dagen compeseren enzovoort terwijl ik al met cheatmeal niet eens de 2500 haal soms,, daarom probeer ik nu gewoon die cheatmeals voledig te schrappen en als ik een ijsje wil gewoon in me macro's laten passen
zou je ook moeten doen voel je veel beter door ! ik zelf cheat weinig of niet maar eet gewoon 3300 kcals clean , liever iets teveel dan te weinig als je gokt of het niet zeker weet in jou en mij geval