AndroidHealthClinic

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is puur dit maand,., vanaf nu ga ik gewoon strict eten met maximaal 1 cheatmeal per week en niet meer :D

ja dat is puur dit maand,., vanaf nu ga ik gewoon strict eten met maximaal 1 cheatmeal per week en niet meer :D
Volgens mij heb je vorige maand hetzelfde verhaal verteld... Na al die tips van iedereen op het forum doe je er nog steeds niets mee. Jammer hoor.

Nee want vorige maand at ik 0 cheats en teweinig nu eet ik best goed + door vele verjaardagen ook cheatmeals enzo.. echter eet ik jammer genoeg alleen op cheatdagen veel vet, voor de rest kom ik meestal maar uit op 33 vet per dag en dat is veel te weinig ik eet teveel koolhydraten en teweinig vet denk ik

ZOo net ff uitgerekent wat ik gister binnenkreeg minder dan ik had verwacht -.-

Met Generic Durum Doner , kwam ik uit op dit misschien is het iets meer of iets minder Had turkze pizza geen broodje doner.

2240 calorieen
351 carbs
69 vetten
102 eiwitten..

Dat is niet echt veel makker

Redelijk weinig eiwitten ook. Kan genoeg zijn maar ik zou wel wat meer nemen.

Nee want vorige maand at ik 0 cheats en teweinig nu eet ik best goed + door vele verjaardagen ook cheatmeals enzo.. echter eet ik jammer genoeg alleen op cheatdagen veel vet, voor de rest kom ik meestal maar uit op 33 vet per dag en dat is veel te weinig ik eet teveel koolhydraten en teweinig vet denk ik
Vorige maand zei je je net hetzelfde... "niet cheat en eet genoeg". Je hebt verschillende keren gecheat (mc donalds enzo) en je zat constant onder de 2700 kcal die je toen moest halen. :rolleyes:

nee ik merk het maar ik dacht dat zon turkse pizza rond de 900 zat dus ik dacht ik zit wel goed qua calorieen ,, alleen kom ik erachter dat zon turkse pizza maar rond de 600 was \;p

raaar... vet veel cheatmeals gehad deze maand maar toch 0.5% gedaalt in vp ?

buik = 9mm
bicep = 3 mm
tricep = 5 mm
rug = 6 mm

totaal 23 mm = 9.6%

Cheat maaltijden. Zijn vooral vet en koolhydraten..... As je traint en je wilt cheaten, doe het dan goed en vreet genoeg eiwit anders wordt je alleen mr dik en zet je geen spier aan... Neem dan een big tasty bij de mackie, 40gram eiwit en 1000kcal.....

ja haha maar die shoarma broodje was ook Full eiwit toch? das vlees :p maar ja je hebt wel gelijk maar ik kwam maar op 69 gram vet uit dus das niet echt over mijn behoefte , en koolhydraten iets teveel :p

Waarom ben je je hier steeds aan het verantwoorden? Je doet het toch voor jezelf?
Jij wil wat bereiken, of niet natuurlijk...

Ja tuurlijk daarom ga ik even geen cheatmeals nemen enzo en gewoon veel eiwitten!

meer eten gewoon ;)

8-12boterhammen overdag. 300gram kipfilet op brood. Savonds 300-400gra, rijst pasta aardappelen etc. Ontbijt havermout met melk. 75gram pinda's whey, kwark, yoghurt, eieren. Genoeg keuzes om makkelijk aan te komen.

ja haha dat lukt ook wel tenzij ik een cheatmeal heb gehad, wat mijn zicht in een cheatmeal is 1x cheaten is gelijk vet aankomen en zo ga ik weer de volgende dagen compeseren enzovoort terwijl ik al met cheatmeal niet eens de 2500 haal soms,, daarom probeer ik nu gewoon die cheatmeals voledig te schrappen en als ik een ijsje wil gewoon in me macro's laten passen

ja haha dat lukt ook wel tenzij ik een cheatmeal heb gehad, wat mijn zicht in een cheatmeal is 1x cheaten is gelijk vet aankomen en zo ga ik weer de volgende dagen compeseren enzovoort terwijl ik al met cheatmeal niet eens de 2500 haal soms,, daarom probeer ik nu gewoon die cheatmeals voledig te schrappen en als ik een ijsje wil gewoon in me macro's laten passen

De hoeveelheid rijst op 1dag is bij mij al 50%van jouw calorieën. Daarbij heb ik ook nog 200gram havermout op een dag dus zit met m'n koolhydraatbronnen al op jouw dagelijkse inname...... Minimaal 300gram bereid kipfilet bij m'n rijst. 1.5ltr melk op een dag. 2xpd whey. 1xcasseine. Pinda's en hoppa een gainer , ziezo 4000+kcal

Ja hahah dat kan ik wel eten jayb maar als ik een cheatmeal heb gehad dan denk ik gelijk van chiit ik ben aangekomen in vet. En dan ga ik de volgende dag compeseren, Dus vanaf nu even geen cheatmeals meer eten of een ijsje halen die binnen macro's past zodat ik niet ga compeseren.

dus je gaat nu echt 3000 kcal eten? :rolleyes:

Kijk ik heb/had zelfde probleem als jou eigenlijk om eerlijk te zijn , tot ik mezelf gewoon mager vond en het verranderde eet momenteel zelf nu zoon 3300 kcals op een dag ;) zou je ook moeten doen voel je veel beter door ! ik zelf cheat weinig of niet maar eet gewoon 3300 kcals clean , liever iets teveel dan te weinig als je gokt of het niet zeker weet in jou en mij geval

Terug
Naar boven