Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht de zwaarste training ooit.
Onbeschrijfelijke pijn/burn. Dat zullen ze wel bedoelen met 'the pain you have to train trough'
Elke set een goede stretch, squeeze en lockout. Hoop dat het do vr en za niet zo is![]()
Thanks, zo denk ik nou weer over jouw lichaamsgewicht haha

Ja maar dan wel op 6% he, moet niet te dik worden!Weer lekker bezigDie 65 cm om je benen komt vanzelf wel een keer. Gezien je VP een hele vette bulk er tegenaan gooien en dan moet je het wel kunnen halen
![]()
Thanks, ja vind je het gek met zoveel reps

enThanks, zo denk ik nou weer over jouw lichaamsgewicht haha
Iets zegt me dat deze twee doelen lastig te verenigen zijn. Het kan natuurlijk, maar dan moet je nog wel effe een tijd doortrainen
Weet je al hoe je dit gaat aanpakken?
Belachelijke training, beschamende gewichten wederom.
Terwijl ub aardig vordert neemt de lb kracht met drastische stappen af.
Begin log 150kg deadlift voor reps, nu al moeite met 130.
Squat... laten we daar maar niet over beginnen.
tfw je meer benched dan squat
Voel wel dat mn hams gewerkt hebben, altijd na romanians, alleen de quads vind ik toch belangrijker
Gaat nu al een aantal dagen/weken zo, volgende week wss nieuwe gym, ook sinds onze gym niet eens iets heeft om kuiten te trainen, alleen een smith waarin vaak er 12 jarige in ligt te 'bensjen'
Meer bench dan squat crew checkin in
Mijn squat is ook drastisch gedaald in de cut, 1RM is met 10kg gezakt in de laatste 3 cut weken, werksetjes met 15kg
Ga je proberen te volgen in ieder geval.
Nee, ben sinds een maand geleden weer op onderhoud aan het eten, en 2 weken geleden weer met de bulk begonnen. Daarom vind ik het juist zo apart.waarom denk je dat kracht terug loopt? Ben je aan het cutten?
deze voels ken ik niet. Meer dan 2x sq dan bench crew checking in.
Thx en welkom, ja hopen dat alles een beetje bijtrekt hahaMeer bench dan squat crew checkin in
Mijn squat is ook drastisch gedaald in de cut, 1RM is met 10kg gezakt in de laatste 3 cut weken, werksetjes met 15kg
Ga je proberen te volgen in ieder geval.
Idk, motivatie heb ik genoeg. Alleen het plezier in het deadliften is er zo goed als af, wat toch mijn nummer 1 favo oefening eerst wasKlinkt mij wel enigszins bekend in de oren. Was bij mij meer een mentaal spelletje op de DL die ook iedere week achteruit ging.
Keer trainen met zo'n motivational speech misschien?

Ja anders zo zonde he haha. Ja is ook zo alleen is dit wel een groot dal danNoem het maar gewoon een "karakter-training"Toch goed dat je de training hebt afgemaakt!
Er zijn talloze redenen waarom het slechter gaat, maar soms heb je dalen nodig om de pieken te herkennen!
Ty, ja moet wat he

Dumbbell vliegen
8x16
8x14
8x14
10x14
Kabel oversteken
3x20x6,25
Deze gewoon nog extra gedaan omdat er nog wat energie in de borst zat, hoort verder niet bij de routine
Ja, sorry, die doe ik nooit.Ja dit is een deload/high rep week.
Vanaf volgende week is het rond de 8 sets per oefening ofzo, dan begint phase 2
En ik bedoel er dumbbell pullover mee, beetje je best doen hey![]()