Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekkere training, beter een stapje terug en de oefening goed als zoals je zegt een roll of shame
Thanks, ja precies haha
als ik m niet meer omhoog krijg roep ik gewoon mijn vriendin erbij die dan gewoon ff helpt.

If-you-know-what-i-mean.png

I-see-what-you-did-there.jpg

tfw no gf

"he only ever competed with himself in the gym"

Verlagen naar 50 ivm hoog volume, wat best kut voelt als er naast je iemand met 180kg ligt te reppen :(
Ik weet ook hoe je je voelt, maar je kunt je alleen met jezelf vergelijken! Zie het stukje uit Arnold's blueprint. Diegene die 180kg wegdrukt op incline bp heeft waarschijnlijk veel meer ervaring en misschien ook een shortcutje hier en daar genomen (alhoewel dat laatste puur hypothetisch is). En waarschijnlijk is hij een stukje korter dan jou, dus heeft hij ook een meer ideale bouw om meer gewicht te pressen.

Ik weet ook hoe je je voelt, maar je kunt je alleen met jezelf vergelijken! Zie het stukje uit Arnold's blueprint. Diegene die 180kg wegdrukt op incline bp heeft waarschijnlijk veel meer ervaring en misschien ook een shortcutje hier en daar genomen (alhoewel dat laatste puur hypothetisch is). En waarschijnlijk is hij een stukje korter dan jou, dus heeft hij ook een meer ideale bouw om meer gewicht te pressen.

Ja dat was ook een vrij sterke powerlifter, en sinds ik BB doe moet je dat uberhaupt niet vergelijken.
Al wil je dat stiekem toch ook wel kunnen :o

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

tfw ik stiekem ook geen gf heb

i know that feel brah

Ja dat was ook een vrij sterke powerlifter, en sinds ik BB doe moet je dat uberhaupt niet vergelijken.
Al wil je dat stiekem toch ook wel kunnen :o

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

i know that feel brah
Powerlifters hebben soms ook nog eens een techniek voor heel zwaar benchen, hier bencht er ook een dik 150kg maar totaal geen ontwikkelde borst.

Powerlifters zijn op kracht gefocused. Spieren gaan beter groeien door je rep ranges meer te variëren, dus ook mid-range en high-range. Ik ga daar de komende tijd meer op focusen in mijn schema. De zware compound aan het begin doe ik op kracht, dus weinig reps. Bij squat en bench pas ik Wendler toe. DL gaat lekker, daar zit nog rek in. Bij schouder zit veel rek in. Ik zou eigenlijk OHP moeten doen, maar dan moet eerst het plafond hoger worden gemaakt, of ik moet altijd onder een lichtkoepel staan ;) De accessories ga ik mid- of high-range doen.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Trouwens, over sterke kerels gesproken. Ik heb ook een compleet andere hobby dan bodybuilding, nl. stamboomonderzoek. Ik ben erachter gekomen dat ik ver familie ben van Jarno Hams. Ongetwijfeld bekend hier ;)

Bent over rows superset 2 hand dumbbell row

Volgensmijjjjjjjjjjj, zijn deze 2 samen geen superset;)
Superset is toch bvb een biceps vs triceps oefening.
Of borst vs Rug.
Ipv Rug VS Rug?

Maargoed, maakt ook niet uit.
Je hebt flink wat volume gedraaid met die 2 oefeningen!!! En daarom ben ik trots op je;):D

een superset is gewoon 2 dingen achter elkaar doen

---------- Toegevoegd om 01:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:36 ----------

Powerlifters zijn op kracht gefocused. Spieren gaan beter groeien door je rep ranges meer te variëren, dus ook mid-range en high-range.)

hypertrofie is afhankelijk van volume op voldoende intensiteit

---------- Toegevoegd om 01:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:37 ----------

en 180kg reppen op incline is echt fucking ziek, wie is dat?

Powerlifters zijn op kracht gefocused. Spieren gaan beter groeien door je rep ranges meer te variëren, dus ook mid-range en high-range. Ik ga daar de komende tijd meer op focusen in mijn schema. De zware compound aan het begin doe ik op kracht, dus weinig reps. Bij squat en bench pas ik Wendler toe. DL gaat lekker, daar zit nog rek in. Bij schouder zit veel rek in. Ik zou eigenlijk OHP moeten doen, maar dan moet eerst het plafond hoger worden gemaakt, of ik moet altijd onder een lichtkoepel staan ;) De accessories ga ik mid- of high-range doen.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Trouwens, over sterke kerels gesproken. Ik heb ook een compleet andere hobby dan bodybuilding, nl. stamboomonderzoek. Ik ben erachter gekomen dat ik ver familie ben van Jarno Hams. Ongetwijfeld bekend hier ;)
Meeste groei is toch wel op moderate en high rep (20+) al brengt het minder kracht met zich mee, heeft weer met slow en fast twitch fibers te maken oid. En Jarno Hams klinkt zeker bekend :)
Bent over rows superset 2 hand dumbbell row

Volgensmijjjjjjjjjjj, zijn deze 2 samen geen superset;)
Superset is toch bvb een biceps vs triceps oefening.
Of borst vs Rug.
Ipv Rug VS Rug?

Maargoed, maakt ook niet uit.
Je hebt flink wat volume gedraaid met die 2 oefeningen!!! En daarom ben ik trots op je;):D
Maakt niet uit, zolang er maar geen tot nihile rust tussenin zit. 2 rug oefeningen die beide op je lats werken vind ik dan ook erg fijn
een superset is gewoon 2 dingen achter elkaar doen

---------- Toegevoegd om 01:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:36 ----------

hypertrofie is afhankelijk van volume op voldoende intensiteit

---------- Toegevoegd om 01:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:37 ----------

en 180kg reppen op incline is echt fucking ziek, wie is dat?

Geen idee, ik train hier pas 2 dagen dus ken al die mensen nog niet, zijn er hier ongetwijfeld meer van.
Hij lag overigens wel op de flat bench, maar dan is 180kg reps alsnog aardig wat. Hing ook nog eens 200 en 220 op de bar alleen heb ik deze lifts niet gezien ivm eigen workout een stuk verderop

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Arnold's biceps peaks filled the seats, but they had a stellar three-headed supporting cast. Here's how he built arms that looked great even from the cheap seats!

lnuq9Or.png

Military Press
10x20
4x40
4x40
4x40
4x40
4x45
4x45
4x45
4x40
4x40
4x40

Voelt als 55 in mn vorige sportschool. Matig

Dumbbell shoulder press superset Lateral raises
5x8x16

8x8
8x8
8x10
8x10
8x10

Upright row/High pull superset Bent over rear delt flyes
6x30
6x30
6x40
6x40
6x40
6x40

12x6
12x6
12x7
12x7
12x8

Barbell curls
5x8x20
5x30
5x30
5x40
5x40

Seated db curls superset Dumbbell preacher curl
5x6x12

6x8
6x8
Failure x8 + 3x6 sec negatives, dan weer 3 reps / tot failure
Failure x8 + 3x6 sec negatives, dan weer 3 reps / tot failure
Failure x8 + 3x4 sec negatives, dan weer 3 reps / tot failure

Close grip bench press
8x8x40

V bar pushdowns
4x8x25
6x35
6x30

Dumbbell pullover skullcrushers
4x8x9

Veel trage reps, squeezen bij lockout. Armen zaten goed vol.
Workout ging wel lekker, gym was leeg dus dat was wel mane

Zonde om te weten dat alles binnekort weggaat en gloednieuw wordt, vind het 'oude' wel wat hebben

Inderdaad, oude spullen geven gewoon een oldschool agressief gevoel, dat je ermee kan doen wat je wil :o Lekker smijten enzo

Verder weer echt lekker veel volume :)

Nice, goede vakantie gehad? :D
Ja die staan er voor elke dag dus dacht laat ik jullie ook meegenieten hehe ..
Ja volume is vrij hoog, maarja vind ik niet erg, wordt goed afgewisseld met kracht en max effort technieken dus prima.

En de tate laat ik meestal de spanning erop, soms even rusten als het echt grinders worden (na failure)
Ja man! Laatste dagje een motor gehuurd en over kronkelende weggetjes door berggebied en langs een vulkaan gereden, was echt fantastisch om te doen :)
Die Tate ga ik straks in de gym pakken, ben benieuwd.

Doe eens een normaal volume liften joh! :-p Flink lange lijsten bij die oefeninen. En dan nog een Arnold die je aanmoedigt om de komende weken nóg harder te trainen.. Lekker bezig ouwe.

Dat de feel anders is kan best als je in een nieuwe omgeving gaat trainen. Zijn de apparaten hetzelfde of van een andere serie? Dat kan ook al schelen. En anders is het miss gewoon wennen.

Pullover skullcrushers, sweet!

Inderdaad, oude spullen geven gewoon een oldschool agressief gevoel, dat je ermee kan doen wat je wil :o Lekker smijten enzo
Ik hou ook wel van die lompe oude gear en betonnen muren enzo. Zulk spul is een teken dat de mensen die er komen hard werken belangrijker vinden dan maximaal comfort en overal kussentjes

Verder weer echt lekker veel volume :)

Nou smijten doe ik niet, nergens voor nodig :p
Maximaal dat ik de db's laat vallen na zware db presses, maar gezien het volume voor de komende 3 weken zullen die niet aan te pas komen haha

Ja man! Laatste dagje een motor gehuurd en over kronkelende weggetjes door berggebied en langs een vulkaan gereden, was echt fantastisch om te doen :)
Die Tate ga ik straks in de gym pakken, ben benieuwd.

Doe eens een normaal volume liften joh! :-p Flink lange lijsten bij die oefeninen. En dan nog een Arnold die je aanmoedigt om de komende weken nóg harder te trainen.. Lekker bezig ouwe.

Dat de feel anders is kan best als je in een nieuwe omgeving gaat trainen. Zijn de apparaten hetzelfde of van een andere serie? Dat kan ook al schelen. En anders is het miss gewoon wennen.

Pullover skullcrushers, sweet!

Ik hou ook wel van die lompe oude gear en betonnen muren enzo. Zulk spul is een teken dat de mensen die er komen hard werken belangrijker vinden dan maximaal comfort en overal kussentjes

Apparaten zijn vrij oud, vergeleken met die nieuwe technogym zooi bij de basic
Dit is een kleine indruk van mn trainingsplek, heb je gelijk een beetje een idee wat voor 'apparaten' etc er staan :D

PDpZclF.png

Poeeeeeee flinke lijst schouder herhalingen!
Alleen wel raar dat het gewicht zwaarder voeld die 45kg..
55kg is toch 55kg? wat voor sportschool je ook hebt.
Of tel jij de stang er niet bij op? en is die stang 10kg zwaarder;)?

Arnold blueprint phase 2 week 5 legs

Some of Arnold's most important contests weren't even victories. He knew the best only got that way by testing themselves against the best.

Hrc6LRP.png

zktChUi.png

Wederom weer een kut legtraining. Geen idee waarom mijn squats zo slechts gaan.
Niet dat gewicht veel uitmaakt sinds mn doel toch massa is, blijft toch kut om onder de 100 te moeten presteren zo deze weken.

Squat
8x20
8x40
8x60
8x80
8x80
8x80
8x60
8x60

Deadlift
5x60
5x60
5x100
5x120
3x130
1x140
1x150

Romanian db deadlift
3x8x30 per hand

Leg extension
12x45
12x45
12x45
12x45
12x45

Voelde als 90kg, waren ook 2 losse rollers naast mekaar dus wellicht 45kg per been

Lying leg curl
4x10x35

Dit voelde dus rond de 80kg. Gewichten op deze machines zijn erg varierend.
Ene pushdown is 30kg ook hetzelfde als 60kg op een andere.

Seated calf raises
15x35
15x35
15x40
35x20
15x30

Poeeeeeee flinke lijst schouder herhalingen!
Alleen wel raar dat het gewicht zwaarder voeld die 45kg..
55kg is toch 55kg? wat voor sportschool je ook hebt.
Of tel jij de stang er niet bij op? en is die stang 10kg zwaarder;)?

Niks mooiers dan kogelronde schouders, dus werk er dan ook graag aan :)
Barbell is volgens mij gewoon 20kg.
Die collars zijn ook 5kg, alleen heb ik niet meegerekend dus kan dat ook meespelen :p

Kut van je Kut Squats:(.
Ben je niet aan het overtrainen?, dat je alles zo graag wil dat het een beetje teveel van het goeie word en dat daarom je prestaties wat minder worden?
Anders miss ff weekje rustig aan doen, en herstellen en daarna weer volle sjars knalle.
35x20 kuiten? tijd over?:)

Jammer van je squats man, maar wat een volume laatste trainingen :0

Kut van je Kut Squats:(.
Ben je niet aan het overtrainen?, dat je alles zo graag wil dat het een beetje teveel van het goeie word en dat daarom je prestaties wat minder worden?
Anders miss ff weekje rustig aan doen, en herstellen en daarna weer volle sjars knalle.
35x20 kuiten? tijd over?:)

Ja binnekort even een techniek training, denk dat ik teveel voorover buig waardoor het eerder een soort goodmorning wordt. En overtrainen lijkt me niet, moet wel zeggen dat mn voeding echt verre van goed is.
Ben veel bij vrienden dus haal mn macros qua kcal af en toe, maar eiwitten denk ik max 100 tot 140.

Hoop dat t snel weer bijtrekt haha
En die 35x20 is een burnset, relatief snel klaar alleen staan was ff lastig erna :p

Jammer van je squats man, maar wat een volume laatste trainingen :0

Ja zeker jammer.
Volume ligt idd lekker hoog, al ben ik blij als het programma klaar is.
Squats en deads op dezelfde dag is niet echt optimaal vind ik

Squats en deads op een dag is ook niet mijn ding.
Behalve Frontsquat en Deads, dan gaat nog wel.
Alleen doe ik Fontsquat voort met een heel laag gewicht, en dan is het meer een soort warming up voor te deadliften erna.
Bij en zwaar gewicht zit ik te kloten met die stang in de juiste positie houden.

Volgende keer beter. En volgende keer wat extra eiwitshakes, als je je macro's niet kunt halen.
Juist met dit soort mindere dagen werk je ook aan je karakter, door gewoon af te maken waarvoor je bent gekomen. En als je dan een aantal dagen erna nog last hebt van de DOMS, dan is het allemaal wel waard geweest :)

Krijg hele erge acne uitbraken van whey, dus neem ik ze amper :p
En doms heb ik nooit, alleen sinds deze week nu het volume omhoog gegaan is een beetje (10x4 8x8), maar dat is wel lekker.

Vandaag ook niet kunnen trainen, was hele dag met iemand en dat vind ik toch ietsje belangrijker nu dan 6x PW trainen met onvoldoende macros :o

inb4 PUAtreus

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven