Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
in voor alle LB trains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
je was out?

:(

• #1.103
Vandaag geslaagd voor eigen zaak (school) en heb m de halve dag lopen stressen

tfw ik faal in presenteren

had dus wel zin om te trennen

Stack loaded leg press Paused reps
20x40
20x40
14x70
14x100
10x130
10x150 fullstack
10x150 fullstack
10x160

Hyperextensions Paused reps
6xBW
6xBW+10
6xBW+10

mind mossel enzo, flinke pomp in onderrug

Leg extension
15x50
15x60
10x80 fullstack
10x80 fullstack
10x80 fullstack

Hamstring curl Paused reps
10x30
10x50 fullstack
10x50 fullstack
10x50 fullstack

Wrist curl
3x12x9

Clavicula+rotator cuff - rehab oefeningen
Niet relevant

Nice tren, kun je nog schijven aan de stack hangen? Presenteren is een kwestie van voorbereiden en oefenen, was er eerst ook slecht in. Nu presenteer ik elke maand wel iets en gaat prima

extra in, no homo

Presenteren is easy brah "Fear exists only in the mind". Heb vertrouwen dat je het onderwerp kent, het ergste dat er gebeurt is dat je een kutcijfer krijgt of dat mensen lachen. Beide geen probleem als je relativeert :)

Wat is je schema nu eigenlijk met je blessure?

extra in, no homo

Presenteren is easy brah "Fear exists only in the mind". Heb vertrouwen dat je het onderwerp kent, het ergste dat er gebeurt is dat je een kutcijfer krijgt of dat mensen lachen. Beide geen probleem als je relativeert :)

Als mensen je uit lachen tijdens een presentatie zit je echt met de verkeerde mensen in een kamer, eens met voorgaande statement

Als mensen je uit lachen tijdens een presentatie zit je echt met de verkeerde mensen in een kamer, eens met voorgaande statement

Klopt, het kan alleen wel gebeuren.

Ik maak altijd wel fouten in een powerpoint; in het groot "TITEL BEWERKEN" boven een dia, een punt perongeluk 2x erin staan, debiele spelfout

Als je dat ombuigt naar "ja dat was om er extra nadruk op te leggen / jullie aandacht erbij te houden" dan komt t altijd goed.

Srs ben best goed in presenteren puur omdat ik me nog nooit voorbereid heb en gewend ben aan improviseren aan situaties waar je niet voor kan voorbereiden

• #1.108
Nice tren, kun je nog schijven aan de stack hangen? Presenteren is een kwestie van voorbereiden en oefenen, was er eerst ook slecht in. Nu presenteer ik elke maand wel iets en gaat prima

Nee zit zon kap voor, kan wel nog stuk of 3 plates bovenop het plateau leggen dus dat zit wel goed.
Al is dit zwaar genoeg want het lijkt serieus 300kg op een normale lp :o
Tja als je t vaak doet is het geen probleem, maar gezien ik geen vlotte spreker ben, en weinig presenteer ben ik er geen fan van.

extra in, no homo

hnnggg extra steen
Volgens iedereen presenteer ik vrij vlot, maarja gezien ik vrij perfectionistisch ben en geen vlotte prater ervaar ik dat zelf vrij ruk haha

Schema heb ik nu niet.
Gewoon deze training herhalen want meer kan ik niet. Alleen variatie tussen high volume of intensity

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Was een examen dus waren geen medeleerlingen haha
Tevens ben ik ook vormgever dus die fouten maak ik niet zo snel :o

Anderen daarintegen... :roflol:

lkkre train, paused legpress zal wel branden.

Paused lp lekker hoor ! en over dat presenteren feel you brah , gaat altijd slecht terwijl als ik nadenk er niks ergs kan gebeuren en vaak als ik niks voorbereid gaat het nog beter...

• #1.111
lkkre train, paused legpress zal wel branden.
Ja ik dacht laat ik eens wat nieuw proberen. Ging na eerste werkset al bijna van mn stokje :o

Paused lp lekker hoor ! en over dat presenteren feel you brah , gaat altijd slecht terwijl als ik nadenk er niks ergs kan gebeuren en vaak als ik niks voorbereid gaat het nog beter...
Thanks man, ja het liefste gaat dat gewoon vlot alsof het niets in hehe

Test prop / winny / anavar - BUlK before shred

Jongens , geen idee of ik hier zo goed zit over m'n info/vraag..
Maar goed ben dus maandag begonnen met een ' bulk ' kuur . Houdt it;
Test prop 600mg pw
Winstrol 50mg ed
Anavar 50mg ed

Daarnaast mijn voeding geconstateerd op dagen wanneer ik niet werk 4700 cal en dagen met werk 5200 cal.
Ik heb dit een aantal x keren verhoogd voor extreme gewicht toename. Vroeg me af hebben jullie hier ervaring mee en is het een goeie kuur ? Zou ik er genoeg uit kunnen halen ? Het is overigen voor 5 weken en vanaf week 3 hcg en daarna 40mg nolva en vervolgen met 20mg nolva.

• #1.114
controle bij chirurg gehad. Mag over 2 a 3 weken weer bovenlichaam belasten.

das it mane

Leg press plate loaded
20x70
20x70
10x110
8x110
8x150
6x190
6x190
6x200
6x200
6x200
15x110

liep naar de lp en zag ineens een nieuwe ernaast staan waar plates aan kunnen
so much hnngggg

Smith calf raises
8x20
8x50
10x50
10x50
10x70
10x70

Hyper extension
3x6xBW+10

Leg extension
4x10xfullstack

Hamstring curl
4x10x40

Clavicula rehab ex.
x

goed nieuws, en kwa feel nog (veel) pijn?

lkkre train, en plate loaded lp altijd lkkr.

• #1.116
Pijn vrij. Alleen bij druk is het nog ietwat gevoellig.
Vandaag ook een beetje kloten met rehad. (dumbbell bench met 3kg etc) voelt toch nog wel funny aan.
Wacht dus nog ff 2 a 3 weekjes daarmee.

Jaa was blij toen ik m zag, eindelijk eens fatsoenlijk pressen :D

Mooizo :D

dunno hoeveel je al aan kan, misschien kan je al heel laag de oefeningen doen om toch nog de patterns te leren?

Goed nieuws man

En nu snel dikker worden om iedereen met handbal om ver te lopen he ;)

• #1.119
Mooizo :D

dunno hoeveel je al aan kan, misschien kan je al heel laag de oefeningen doen om toch nog de patterns te leren?

Wil binnekort wel weer zachtjes beginnen met squatten en mobiliteit.
Kan niet vaak genoeg geoefend worden. Verder beetje kijken en pijn/gevoel als indicator handhaven.

Goed nieuws man

En nu snel dikker worden om iedereen met handbal om ver te lopen he ;)

gain train choo choo

• #1.120
Clavicle rehab
x

Leg press
20x70
20x70
10x120
10x140
10x140
10x140

viel zwaar..

Leg extension paused reps
10x55
10x55
10x70
10x80 hele blok
10x80 hele blok

Hyperextension
3x10x10

Ham curl
4x10x50

Smith calf raises
3x10x50
10x80
10x90
10x90

Seated cable row
8x5
8x5
5x20
5x30
10x50
10x50
8x50
6x55

Beetje kijken wat kon en niet. Dit ging wel weer.

Lat pulldown
3x5
3x15
5x40

nope dit is te gevoelig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven