Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

extra in, no homo
Presenteren is easy brah "Fear exists only in the mind". Heb vertrouwen dat je het onderwerp kent, het ergste dat er gebeurt is dat je een kutcijfer krijgt of dat mensen lachen. Beide geen probleem als je relativeert
Wat is je schema nu eigenlijk met je blessure?
Als mensen je uit lachen tijdens een presentatie zit je echt met de verkeerde mensen in een kamer, eens met voorgaande statement
Nice tren, kun je nog schijven aan de stack hangen? Presenteren is een kwestie van voorbereiden en oefenen, was er eerst ook slecht in. Nu presenteer ik elke maand wel iets en gaat prima

extra in, no homo
Presenteren is easy brah "Fear exists only in the mind". Heb vertrouwen dat je het onderwerp kent, het ergste dat er gebeurt is dat je een kutcijfer krijgt of dat mensen lachen. Beide geen probleem als je relativeert
Wat is je schema nu eigenlijk met je blessure?

Ja ik dacht laat ik eens wat nieuw proberen. Ging na eerste werkset al bijna van mn stokje

Thanks man, ja het liefste gaat dat gewoon vlot alsof het niets in hehePaused lp lekker hoor ! en over dat presenteren feel you brah , gaat altijd slecht terwijl als ik nadenk er niks ergs kan gebeuren en vaak als ik niks voorbereid gaat het nog beter...
Mooizo
dunno hoeveel je al aan kan, misschien kan je al heel laag de oefeningen doen om toch nog de patterns te leren?
Goed nieuws man
En nu snel dikker worden om iedereen met handbal om ver te lopen he![]()