MuscleMeat

Back in town

• Topic Starter Topic Starter
Heb net volgende oefeningen afgewerkt:

Bench 15reps 2sets x 80kg
Chins 10reps 2sets x 78kg (bw)
calfs 15reps 2sets x 75kg
Par grip Dips 15reps 2sets x 78kg (bw) + 26kg db tussen enkels
lateral raises 15reps 2sets x 12kg db's
Preacher 15reps 2sets x 41kg (17,5kg aan elke kant + 6kg barbell)
skulls 15reps 2sets x 41kg (17,5kg aan elke kant + 6kg barbell)

Was GEMAKKELIJK, ondanks het feit dat ik van het weekend aan rotsklimmen heb gedaan. :)

Ben door mijn broek gescheurd bij het squaten. Ben nu terug thuis voor een nieuwe broek en ga straks de rest van mijn training afwerken (BORs squat en deadlift). Als ik deze oefeningen 15reps haal straks, heb ik mijn doelen voor deze minicyclus officieel gehaald (op chin ups na). De rest van de week deze intensiteit met dit volume volhouden om de gains te consolideren.

Squats 2 sets 15 reps 100kg
Deadlift 2 sets 15 reps 100kg
BOR's 2sets 15 reps 80kg

Was echt sterven door ademnood. Bij deze is het voor mij duidelijk welke drie oefeningen de FB echt loodzwaar maken :)

Jep :) Een op de home trainer fietsende vrouw. :)
Hardcore! :D

Suicide Sid zei:
Was echt sterven door ademnood. Bij deze is het voor mij duidelijk welke drie oefeningen de FB echt loodzwaar maken :)
Da's wel een feit. Als je echt tegen je max begint te komen, denk je na 2 van die drie 'fok, ik moet nog die laatste doen' :)

Wil je je chins ook nog halen deze week of hou je dat voor een volgende cyclus?

Zit er echt aan te denken om het ook te doen, maar mss eerst een weekje rust, want heb overal kleine pijntjes... Beetje te veel nachtdiensten gehad... :(

weer dikke trainingen sid ondanks de hoge reps nog zware gewichte man :| netjes. Vindt dit wel interessant om te volgen is eens wat anders nice man :)

haha en dat met squatten :D Moest die vrouw niet lachen? :P Nouja als dat een teken is dat je spiere zo dik zijn geworden dat je uit je broeken scheurt zou ik er nog trots op zijn ook :D:D

@mat is die avatar van je van die film donnie darko? Met dat enge konijn Frank :P?

Laatst bewerkt:
Wil je je chins ook nog halen deze week of hou je dat voor een volgende cyclus?

Zit er echt aan te denken om het ook te doen, maar mss eerst een weekje rust, want heb overal kleine pijntjes... Beetje te veel nachtdiensten gehad... :(

Chins 5kg 15reps zal voor een andere latere cyclus zijn.

Ja, werk/activiteiten/inspanningen kunnen echt wel zwaar in de weg staan van KT.

Was van het weekend gaan rotsklimmen en gisteren ook heel actief bezig geweest én vergeten te eten, wat zich vandaag in de zaal vertaalde in een slap gevoel. Wel elke 15repper met het volledige gewicht gehaald, dus denk dat ik niet mag klagen (dus ja, wil niet arrogant doen, maar zelfs met een off day stelt mijn gestructureerd schema me in staat om mijn doelen te bereiken). Heb het afronden van de training vandaag gevierd met een dikke kip kebap, tjokvol groenten, ananas en feta... best 5 bucks ever spent in my entire life! Vrijdag nog 1 horrortraining en ik mag beginnen nadenken over welke doelen ik in de volgende cyclus wil bereiken. Ik ben al aan het dromen over welke hallucinante krachtstats ik me de volgende 4-6weken ga aanmeten :)

Laatste 15rep training afgewerkt. Heb er 2 uur over gedaan, maar vond dat het afwerken van de training belangrijker was dan het binnen een mooie tijd af te ronden (om dan wsl halverwege van mijn stokje te gaan). Ben blij dat ik heb kunnen volhouden en dat ondanks een lichte kcal restrictie en een actief leven naast het power liften, mijn doelen werden behaald.

Nieuwe doelen kunnen worden vooropgesteld!
Dit hoop ik binnen 3 weken te bereiken:

Bench 2sets 5reps 110kg
Chins 2sets 5reps lichaamsgewicht + 30kg
Lateral raises 2sets 5reps met 24kg dumbbells
parallel bar Dips 2sets 5reps lichaamsgewicht + 54kg
Preacher curls 2sets 5reps 56kg
Skulls 2sets 5reps 56kg
Squats 2sets 5reps 135kg
Deadlifts 2sets 5reps 135kg
BORs 2sets 5reps 110kg

Deze doelen zijn wel héél ambitieus! Kan zijn dat ze net niet haalbaar zijn, maar een gewicht minder op elke oefening zou ook al een verbreking of minstens een evenaring zijn van mijn PR's. Vanaf het moment dat een PR verbroken is ben ik tevreden en is er progressie gemaakt, maar hoop gewoon deze keer iets meer progressie te maken dan gewoonlijk :)

Ik hou het volume enorm laag (30reps per oefening per week) om maximaal te kunnen recupereren. De kcal restrictie ga ik vanaf komende maandag ook even overboord werpen.

Laatst bewerkt:
eerste training van nieuwe cyclus afgerond:
bench en BORs 2sets 5reps 90kg
chins 2sets 5reps bw + 10kg
lateral raises 2sets 5reps 16kg dumbbells
dips 2sets 5reps bw + 38kg
squats en deadlift 2sets 5reps 115kg
skulls en preachers 2sets 5reps 46kg
Was easy! Op een half uurtje was ik klaar!

Wow sid die BOR van jou is heavy man :| ik heb al altijd veel moeite met 60 kg ofzo :P Lekkere bench en dips bw+38kg damm :|

Maar je deadlifts zijn toch ook heavy man training van vrijdag 5x 135 kg nice toch :)

Gheghe dat uit broeken scheuren heb ik ook té vaak man. Onnozele squatreps trouwens man, zal wel lekker zweten zijn.

Lekkere afronding van je cyclus! Congrats!

Deze doelen zijn wel héél ambitieus! Kan zijn dat ze net niet haalbaar zijn, maar een gewicht minder op elke oefening zou ook al een verbreking of minstens een evenaring zijn van mijn PR's. Vanaf het moment dat een PR verbroken is ben ik tevreden en is er progressie gemaakt, maar hoop gewoon deze keer iets meer progressie te maken dan gewoonlijk :)
Beter iets te hoog mikken en vooruit blijven denken dan snel tevreden zijn. Een PR is een PR. :)

Vind het ook interessant te zien dat veel mensen zelfs met een licht kcal-tekort toch nog vooruitgang boeken of op zijn minst niet in kracht verliezen... Volgens mij heb je eigenlijk wel profit aan je klimmen, hoor. Ook al voel je je uitgeput bij momenten.

LightO zei:
@mat is die avatar van je van die film donnie darko? Met dat enge konijn Frank :P ?
Had gekund als filmfreak, maar toch niet :)

Suicide Sid zei:
dus ja, wil niet arrogant doen, maar zelfs met een off day stelt mijn gestructureerd schema me in staat om mijn doelen te bereiken
Haha, je wil niet arrogant doen :D

eerste training van nieuwe cyclus afgerond:
bench en BORs 2sets 5reps 90kg
chins 2sets 5reps bw + 10kg
lateral raises 2sets 5reps 16kg dumbbells
dips 2sets 5reps bw + 38kg
squats en deadlift 2sets 5reps 115kg
skulls en preachers 2sets 5reps 46kg
Was easy! Op een half uurtje was ik klaar!

deze training vandaag opnieuw gedaan. Was weer easy, maar heb zo het onaangename gevoel dat mijn doelen voor binnen 3 weken te hoog gegrepen gaan zijn. Maar goed, ik zie wel, mssn komt het door het contrast in volume dat ik dat gevoel heb.

De overgang van 15-reppers naar vijfjes is idd wel een groot verschil :)

Hoe voel je je tussen de trainingen door? Zin om te trainen, veel energie...?

Nog niet speciaal veel energie. Ik begin me wel meer uitgerust te voelen en denk binnen een aantal daagjes dat ik constant met een mega boner ga zitten rondlopen en hopelijk komt dan ook het gevoel aanzetten dat ik de zwaarste kan verzetten. Morgen overal een gewichtje zwaarder, maar normaal gezien zou dat nog steeds heel gemakkelijk moeten kunnen.

Getraind:

Bench & BOR's 2sets 5reps 95kg
Chins 2sets 5reps bw + 15kg
Lateral raises 2sets 5reps 18kg dumbbells
Dips 2sets 5reps bw + 42kg
Skulls en preacher 2sets 5reps 49kg (incl. barbell)
Squats en Deadlifts 2sets 5reps 120kg
Calfs 2sets 5reps 82,5kg

Maandag terug dezelfde training en dan woensdag mijn PR's evenaren. Denk wel voor de meeste oefeningen dat ik mijn PR's zal verbreken, maar weet nog niet mee hoeveel. We zullen zien, heb ook nog niet het gevoel 100% herstelt te zijn van mijn 15reppers, hoewel de spieren kunnen opeens weer zo hard als beton opgespannen worden wat wel er op wijst dat ik wat frisser in mijn vel begin te zitten.

ben bijna door mijn lading supplementen en heb gisteren weer een bestelling bij b&f en xxl geplaatst:

Protein perfection mix van 4-5kg
Een potje beta alanine
Een potje d-aspartic acid
2 potjes activate xtreme
en bij XXl 2 potjes Triazole

De laatste drie zouden een goede natural test stack zijn. DAA heeft toch al een menselijke studie achter zich staan die de werking er van heeft aangetoond. Activate en triazole zijn enkel nog wel in vitro bewezen. Zou eigenlijk wat bloedwaarde testen voor en na gebruik moeten ondergaan om zeker te weten of het werkt.

Had nog anderhalve pot creatine monohydraat staan en nog een hele pot citruline.

Denk dat ik aan die stack ga beginnen als ik weer eens gewichten van de 5reppers ga uitbouwen naar 10reps. Bijvoorbeeld als ik 100kg bench en 130kg deadlifts en squats naar 10 reps ga proberen toe te werken in de nabije toekomst. Maar eerst deze 3 weken uitzitten en dan doen wat ik mezelf al lang beloofd heb: 5tal weekjes bepaalde gewichten naar 20 reps toe opbouwen.

Denk dat je toch wat vroeg ben met die test boosters. Nu ja, als je dan toch een poging waagt moet je het goed doen en inderdaad je bloedwaarden testen. Ik ben zelf ook curieus of die boosters nu echt effect hebben.

Denk dat je toch wat vroeg ben met die test boosters. Nu ja, als je dan toch een poging waagt moet je het goed doen en inderdaad je bloedwaarden testen. Ik ben zelf ook curieus of die boosters nu echt effect hebben.

Inderdaad. Denk dat ik me over mijn neiging tot flauwvallen bij bloedtesten ga overzetten en er mij 3 laten inplannen (voor, tijdens en na). Dan weet ik zelf ook direct of ik er nog geld aan moet uitgeven of niet! + is misschien ook voor anderen interessant om te volgen dan.

Trainingsupdate:

Bench & BOR's 2sets 5reps 95kg
Chins 2sets 5reps bw + 15kg
Lateral raises 2sets 5reps 18kg dumbbells
Dips 2sets 5reps bw + 42kg
Skulls en preacher 2sets 5reps 49kg (incl. barbell)
Squats en Deadlifts 2sets 5reps 120kg
Calfs 2sets 5reps 82,5kg

Ging gemakkelijk. Woensdag overal 2,5-5kg er bij lappen, dan evenaar ik mijn meeste PR binnen deze reprange om ze dan maandag hopelijk te verbreken (wat gaat lukken denk ik).

Heb mezelf nog eens gewogen, en er is een kilootje bij tov de laatste keer (gewogen begin maart). 79kg... Vreemd want loop vaak rond met honger en eet maar 3 keer per dag + 1 tot twee protein perfection shakes. Broeken passen ook weer iets beter. Is dit het voordeel van 100% endomorph zijn en een zeer trage verbranding te hebben? Of mssn heb ik gewoon nog steeds een kcal overschot?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven