Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Heb net volgende oefeningen afgewerkt:
Bench 15reps 2sets x 80kg
Chins 10reps 2sets x 78kg (bw)
calfs 15reps 2sets x 75kg
Par grip Dips 15reps 2sets x 78kg (bw) + 26kg db tussen enkels
lateral raises 15reps 2sets x 12kg db's
Preacher 15reps 2sets x 41kg (17,5kg aan elke kant + 6kg barbell)
skulls 15reps 2sets x 41kg (17,5kg aan elke kant + 6kg barbell)
Was GEMAKKELIJK, ondanks het feit dat ik van het weekend aan rotsklimmen heb gedaan.
Ben door mijn broek gescheurd bij het squaten. Ben nu terug thuis voor een nieuwe broek en ga straks de rest van mijn training afwerken (BORs squat en deadlift). Als ik deze oefeningen 15reps haal straks, heb ik mijn doelen voor deze minicyclus officieel gehaald (op chin ups na). De rest van de week deze intensiteit met dit volume volhouden om de gains te consolideren.
Bench 15reps 2sets x 80kg
Chins 10reps 2sets x 78kg (bw)
calfs 15reps 2sets x 75kg
Par grip Dips 15reps 2sets x 78kg (bw) + 26kg db tussen enkels
lateral raises 15reps 2sets x 12kg db's
Preacher 15reps 2sets x 41kg (17,5kg aan elke kant + 6kg barbell)
skulls 15reps 2sets x 41kg (17,5kg aan elke kant + 6kg barbell)
Was GEMAKKELIJK, ondanks het feit dat ik van het weekend aan rotsklimmen heb gedaan.

Ben door mijn broek gescheurd bij het squaten. Ben nu terug thuis voor een nieuwe broek en ga straks de rest van mijn training afwerken (BORs squat en deadlift). Als ik deze oefeningen 15reps haal straks, heb ik mijn doelen voor deze minicyclus officieel gehaald (op chin ups na). De rest van de week deze intensiteit met dit volume volhouden om de gains te consolideren.

Nouja als dat een teken is dat je spiere zo dik zijn geworden dat je uit je broeken scheurt zou ik er nog trots op zijn ook