LightO
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geduld, hoorVandaag:
Bench & BOR's 2sets 5reps 105kg PR!!!!!
Chins 2sets 5reps bw + 25kg
Lateral raises 2sets 5reps 22kg dumbbells PR!!!!!!
Dips 2sets 5reps bw + 50kg PR!!!!!!!
Skulls en preacher 2sets 5reps 53kg (incl. barbell) PR!!!!!!!!
Squats en Deadlifts 2sets 5reps 130kg
Calfs 2sets 5reps 87,5kg
Volgende week consolideren
Die 15 x 110 zal wel iets voor binnen één, mssn twee, jaar zijn.

wow veel nieuwe PR's man :| die skulls zijn ook heftig bij jou
LOL moest dat woord toch even opzoeken hoor Consolideren:
Iets ergens mee vastleggen, verduurzamen of sterk maken.
Nou weet ik nog steeds niet wat je er mee bedoelt hahahaha![]()
![]()

Hehe, 15-reppers zijn kinky
En de blikken in de gym soms... "Wtf? Trainen met meer dan 10 reps?!? En hij zweet dan nog ook!"

De pomp moet ook wel enorm zijn met zulke rep ranges. Je zag trouwens de vorige keer nogal bleekjes, ik vraag me af welke kleur je gaat hebben wanneer je 20 reps doet.![]()
). Bij de eerste set squats twijfelde ik op een bepaald moment of ik ofwel 3 ofwel 4 blokken van 4 had geteld. En omdat ik twijfelde besloot ik als straf er gewoon 4reps bij te doen. Dus heb zeker 16reps gedaan mssn 20. Het waren alleszins 4 ZWARE laatste reps. De quads waren helemaal opgebrand. De set er na ben ik wel aandachtig gebleven bij het tellen 
Heb je het gevoel dat je te snel wil gaan?
Als alles volgens plan verloopt, steel ik vanaf maandag je schema.![]()
Maar heb wel de indruk dat slaap en voeding een minder grote rol spelen wanneer je het volume aan een relatief lage intesiteit wil opschroeven, dan wanneer je binnen een laag volume een zo hoog mogelijke intensiteit wil halen. Kan wel maar een gevoel zijn.Alles, inclusief je gainsBen benieuwd. Wat ga je stelen? De oefeningen? Het plan van aanpak?

Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook.Suicide Sid zei:Maar heb wel de indruk dat slaap en voeding een minder grote rol spelen wanneer je het volume aan een relatief lage intesiteit wil opschroeven, dan wanneer je binnen een laag volume een zo hoog mogelijke intensiteit wil halen. Kan wel maar een gevoel zijn.
Alles, inclusief je gains![]()
Nee, zo ongeveer je schema zoals je het hier logt, maar dan met een reprange tussen 8 en 15. Wil het iets dichter bij elkaar houden en geen lage reps gebruiken, anders word ik om de week ziek, srs... Ben ook aan het overwegen om upright row te doen in plaats van side raises, maar daar moet ik nog eens goed over nadenken. Wil trouwens eens powernaps uitproberen als ik een zware week heb. Ik bekijk het nog eens dit weekend, heb dan toch nog een potentieel slaapverwekkende nachtdienst voor de boeg
Je topic hijacken zal ik niet doen, maar als er iets te melden valt waar je misschien ook iets aan kan hebben of als ik een vraag heb, roep ik wel.
Vind het leuk om je blog te volgen, ook al zal het voor sommigen saai lijken omdat het niet zo'n fancy 500-dagen split is met designer oefeningen... Als je deze manier van trainen kent, weet je wel dat het bloed, zweet en tranen kost.
Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook.
Misschien rare vraag, maar kan het zo snel nergens in je log zien.
Doe je uberhaupt wel opwarmen?
Kijk nu met die lage gewichten zal het niet echt nodig zijn, maar de gym inlopen en gelijk een BOR er uit fl*kkeren van meer dan 100 kg is volgens mij vragen om blessures.

Nu is dat wel al een tijd geleden en heb nu ook minder stressfactoren die meespelen dan toen, dus misschien toch maar eens uitproberen met of zonder enkele uurtjes slaap net na de training. Wie weet lukt het nu toch zonder probleem... En dan dacht ik bijvoorbeeld aan het volgende;Lol, herkenbaar. Heb vroeger nog een schema gehad met bench, MP, upright row, side raises én dips... Mijn bench ging omhoog als een gek, maar vreemd genoeg kreeg ik last van mijn schoudersSuicide Sid zei:Maar ik ben zo een sucker voor bsterke biceps en triceps, dat ik heb gekozen voor dips (ten koste van military press), preacher curls en skulls. Ik weet niet maar MP is toch een essentiële oefening... ik zie het alleen niet samen met bench én dips in één full body.
En ik was zo'n 2,5u bezig...
Idd, never change a winning team... Tot zover mijn hijack... Hoe worden mijn posts toch altijd een halve bladzijde lang?