Bureauwlamp
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja no offense maar ik zie getallen als een 50x10 reps deadlift. Misschien dat het ondertussen al wat hoger ligt ? Maar dit zijn dingen die de meeste mannen ongetraind doen.
Jongen, de boodschap moet echt tussen je oren aankomen dat je er nu niet slechter uit ziet, maar dat die ultra scherpe abs juist het teken waren dat er iets mis was aan je vetpercentage. Je was je lichaam aan het uitputten met zelfs gevolgen voor je hormoonhuishouding.
Je bent nu op de goede weg, en ja, dat heeft ook gevolgen voor je abs maar je moet dat als een verbetering zien.
En over dat afbouwen: je metabolisme gaat echt niet 'ontploffen' of zo als er veranderingen in je cardio schema komen. Maar als je het niet vertrouwt kan je natuurlijk in 4 stappen van een week geleidelijk afbouwen om te zien dat er niets ongewenst gebeurt.
Ik vind trouwens de adviezen van Chris super, ik weet niet wat je in het dagelijks leven doet, maar hier heb je duidelijk verstand van.
hoe kan het dat je 6x 100kg squat en maar 8x60kg deadlift? want dit lijkt er heel erg op dat je squat lang niet diep genoeg is. verder bedoelt aron neem ik aan dat je niet zo druk moet maken om je vet percentage maar eerst maar eens gewoon moet groeien qua massa en kracht. want nu ben je gewoon een skinny guy met een sixpack en ziet het er op de foto's nog redelijk uit omdat je maar 1m65 bent maar je hebt gewoon nog haast geen massa. (niet lullig bedoelt)
Niet van plan om ooit een wedstrijd te doen en ik weet hoe kut het is om superlaag in bf% te zitten, dus dit wil ik nooit meer. Daarom is bovenstaande wel goed voor mij om te lezen! Nu tot de zomer niet cutten, maar gewoon proberen met redelijk bf% te groeien en zo min mogelijk cardio en zoveel mogelijk eten!

Ik vind jou adviezen en die van chris ook echt enorm goed, helpt me enorm en ik neem het zeer zeker serieus! Ik ga cardio nu afbouwen, lastig is dat ik mijn eten door nieuwe bijbaan naast studie moeilijk kan tracken als ik een hele dag werk. Dan eet ik op werk, het is een all you can eat sushi tent en ik zou alles van de kaart kunnen eten maar dat doen we natuurlijk niet haha

Kling-kling.... het kwartje is gevallen
Nou volhouden he? En je weet het: als er een dag later een kilo bij zit zegt dat niks, het gaat over de gemiddelde stijging of daling over een week of langer.
---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------
Graag gedaan hoor. En geen energie aan de haters besteden.
Humor: goede bijbaan zeg... hoe verzin je het![]()
That's the spirit, en nu losgaan in die sushitent![]()
Ze hebben wel een punt wat kracht betreft, maar laten we eerst maar eens focussen op de belangrijke dingen hier, namelijk de mentaliteit en het VP + gewicht!
Wat. Volgens mij is juist kracht hetgeen hij op moet focussen. De rest komt dan 'vanzelf'.
Of herstellen en dan volgen kracht gewicht en vp...
Wat Chris zegt. PhysiqueNL heeft flink wat issues (gehad) met VP, mentaliteit en lifestyle. Normaal gezien ben ik het met je eens, maar in Physique's geval is het denk ik beter als de boel eerst mentaal en qua voeding op de rails ligt.

Wat Chris zegt. PhysiqueNL heeft flink wat issues (gehad) met VP, mentaliteit en lifestyle. Normaal gezien ben ik het met je eens, maar in Physique's geval is het denk ik beter als de boel eerst mentaal en qua voeding op de rails ligt.
Gast, ik snap dat je insecure daarover bent maar dat gaat echt niet zomaar gebeuren als je stopt met cardio. Daarnaast, ik heb het idee dat jouw definitie van 'chubby' wat afwijkt van de onze haha.
Chubby is voor mij in ieder geval als de lovehandles over je broek heenkomen en je wat buik aan de kant moet duwen om je knoop te zien.
Als jij dat niveau kunt bereiken voor de zomer krijg je een potje pindakaas van me, want dan moet je denk ik echt zwaar boven je minimum intake gaan zitten!

Ik denk dat het tijd is voor wat kritiek omdat je dat naar mijn idee ook wel kunt handelen nu. Een goede physique is één en al balans, goede verhoudingen, etc. Volgens mij focus je te veel op je wasbordje en kijk je niet echt naar het totaalplaatje.
Je physique bestaat namelijk niet alleen uit je wasbordje, het is een belangrijk (en veelbesproken) onderdeel maar het is niet persé iets waar bijvoorbeeld vrouwen als eerste op letten. Wat mij veel opvalt is bijvoorbeeld dat je bovenlichaam niet heel breed is vergeleken met je middenstuk. Naar mijn mening is het aesthetisch gezien veel slimmer om meer op je bovenlichaam te focussen, bredere schouders, stevige borstkas, bredere rug etc.
Je wilt droog en slank blijven omdat je anders onzeker wordt over je physique, correct? En je bent dan onzeker omdat je denkt dat andere mensen je lichaam niet knap vinden, te dik, oid (dit neem ik in ieder geval aan). Als dat zo is, wellicht is het dan dus ook slim om nou eens te kijken naar wat anderen echt mooi vinden, en dan kom je er al snel achter dat het verschil dan niet zit in je vetpercentage maar in het totaalplaatje en de verhoudingen daarvan.
Goed, dat zijn my two cents.
Om je eigen vragen te beantwoorden, drogen weet ik niet, maar als je steviger traint krijg je natuurlijk meer massa, en dat is op dit moment het doel! Daarnaast, als je VP hetzelfde blijft maar je het opvult met meer spiermassa, wordt het natuurlijk vanzelf strakker
En spotters.... zucht. Misschien weer eens tijd om echt schema's te gaan loggen trouwens?![]()
Dat armen en borst niet groot zijn klopt, maar ja ik weet niet. Die drang naar abs en droog staan is er in geslopen.. Als ik in de spiegel kijk kijk ik altijd naar abs en ook altijd maar kijken of aders over bovenbenen lopen.. En ja ik wil abs, dan voel ik me zeker en anders heb ik het idee dat men mij dik vind..