physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Creatine kun je altijd proberen, je moet zelf erachter komen of het werkt. Je houdt dan wel wat meer vocht vast... Dan moet je aan je perceptie van dik proberen te werken want dat ben je dus nog lang niet, en dat zullen anderen al helemaal niet gaan denken. Wat ze op dit moment wel misschien denken is 'hij heeft goeie abs maar de rest loopt achter', net als dat ze vroeger waarschijnlijk 'wtf hij staat er heel ongezond droog bij' dachten. Je streeft naar een goede physique, en die bestaat niet alleen uit abs en benen. Punt. En goede abs en goede benen compenseren niet voor andere onderdelen die achter blijven, net als dat gigantisch brede dudes ook niet wegkomen met het skippen van legday. Think about it. -- Lekkere training hoor! Mooie gewichten, ik vond lunges altijd killing. Toch zie ik weinig hamstrings, vergeet die niet hè! Leg pressje minder en een leg curltje meer zou niet erg zijn!![]()
Thanks again bureauwlamp! ik zou wel zo'n buffe gast willen zijn met skinny leggies (is altijd wel iets aan te doen). Ja die lunges waren killing maar ik voelde een spiertje in mijn linkerbeen bij mijn hamstring waardoor ik de leg curl maar even aan mezelf voorbij liet gaan.
Qua voeding zullen sommige mensen zeggen hoe red je het om met 2000kcal en 3 maaltijden de dag door te komen, door mijn kookhobby en cookingskills (waar ik wel trots op ben) kan ik lekkere high volume dishes preparen hehe! Zal vanavond een foto posten van mijn huge macaronischotel.
Even wat tijd over dus ziehier:
Ontbijt (bak havermout die door water en eiwitten groot wordt):
Whey perfection (ja helaas die had ik nog staan) 30gr
Havermout 40gr
Eiwit 120gr
Pindakaas 20gr
440kcal
Middag (bak havermout die door water, eiwitten en bloemkool groot wordt):
Eiwit 130gr
Havermout 40gr
Banaan 125gr
Appel 185gr