XXL Nutrition

Back to shred, the healthy way - Fit 365/24/7 – Physiqueandnutrition’s log

[/COLOR]Ik vind het zoiezo lekker om deze dagen te hanteren:
-borst/tricep (borst/rug weleens geprobeerd maar voelde niet fijn)
-rug/bicep/onderarmeen
-schouders/trapezius
-benen

Borst wil ik zoiezo:
1. Dumbell press Prima
2. Superset: Incline dumbell press, incline flyes en roely, flyes Decline bench press
3. Decline bench press Machine press variant
4. Flye variant
5.
(Ik zet even 4 en 5 leeg maar ik weet niet hoeveel verstandig is?)

Triceps:
-hoor ik graag jullie reacties over
1. Skullcruchers
2. Cable pushdown

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rug: (TWIJFEL OVER DE DL HIER OF OP BENENDAG)
1. Pull ups & pull ups behind the neck Deadlift
2. Seated Cable Row Barbell/dumbell row
3. T-bar row /cable row
4. Pullups/lat pulldown
5. ?
Is de row goed? Dumbell row niet prettig, cable row wel maar voel ik minder

Biceps:
1. Bicep curl (stang)
2. Hammer curls
3.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Benen: (DEADLIFTS HIER OF BIJ RUG?)
1. Squat
2. Deadlift (op rug of benendag, indien op benendag ene keer met squat berinnen en andere keer met deadlift?) Rugdag
3. Lunges Leg press OF Lunges
4. Leg press
5. Leg extension
6. Leg curl
7. Calf press/raise (kan ze ook apart doen?)
Schouders:
1. Shoulder press dumbell of machine? Of beide? Barbell of dumbell press
2. Bent over cable delt flyes Lateral raise <> Front raise SS
3. Front raise Rear delt raise <> Face pulls SS
4. Side raise Shrugs
5. Rear delt flyes with rope Abs?
6. Raise met schijf
7. Front raise met stang
Ik doe meestal veel voor schouder maar doe veel supersets. Suggesties? Military press?

Ik zou graag tips/suggesties/adviezen en verbeteringen ontvangen. Ik vind het ook wel een prikkel als ik elke training ook een superset/dropset heb.

Zelf reageer ik wel erg goed op hoge reps/supersets met schouders. Vandaar dat ik daar bij jou ook rekening mee heb gehouden, je moet zelf even kijken wat jij prettig vindt.

• Topic Starter Topic Starter
Zelf reageer ik wel erg goed op hoge reps/supersets met schouders. Vandaar dat ik daar bij jou ook rekening mee heb gehouden, je moet zelf even kijken wat jij prettig vindt.

Thanks, wat bedoel je met abs bij schouders? Ik ga morgen in een excel bestand definitieve schema plaatsen

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Haha ja maar meer eten is (hopelijk) ook meer gewicht ;)

Ik pas wel aan in het rood.

Kom maar op met die karmapunten :cool:

Thanks! Morgen verwerken in een excelbestand!

Thanks, wat bedoel je met abs bij schouders? Ik ga morgen in een excel bestand definitieve schema plaatsen

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Thanks! Morgen verwerken in een excelbestand!

Dat is een redelijk korte training dus dan kun je nog wat abs doen ;)
Ik doe dat meestal na benen nog (volgens de planning, maar eigenlijk hoe het me uit komt) omdat ik met rug/borst en schouders/armen langere trainingen heb.

Ooeeh volgorde heb ik niet aan gedacht. Eens kijken of die pull-ups nog steeds zo goed gaan na de eerste 3 oefeningen :D

Dat is een redelijk korte training dus dan kun je nog wat abs doen ;)
Ik doe dat meestal na benen nog (volgens de planning, maar eigenlijk hoe het me uit komt) omdat ik met rug/borst en schouders/armen langere trainingen heb.

Oh ik doe abs eigenlijk bijna elke dag wel #oeps #overkill?

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Ooeeh volgorde heb ik niet aan gedacht. Eens kijken of die pull-ups nog steeds zo goed gaan na de eerste 3 oefeningen :D

Guess dat ik die in het begin doe

Goeie onderbouwing van de keuzes, heeft iedereen wat aan en iets om te bewaren. Karma onderweg ;)
Haha thanks! Ik doe mijn best :) Maar waardeer input van anderen, want ik zit er vaak genoeg naast (helemaal als ik Sticky mag geloven, blijkbaar, ofzo) :o

Haha thanks! Ik doe mijn best :) Maar waardeer input van anderen, want ik zit er vaak genoeg naast (helemaal als ik Sticky mag geloven, blijkbaar, ofzo) :o

Iedereen heeft andere oefeningen die hem beter liggen of bevallen. Maar als je je onderbouwing erbij zet zoals jij, kan iemand zelf een goede afweging maken waarom een oefening in iemand zijn programma zou passen of niet, en help je die persoon dus veel meer dan te zeggen: de hammer curl is goed (of niet goed).

Keek net even in de spiegel en ik ben wel tevreden over wat ik zie! Morgenochtend toch maar wegen omdat ik wil zien in hoeverre mijn gewicht toeneemt als ik crea gebruik

Ja die abs is nog een puntje wat ik moet wegwerken. Ik weet dat plaatselijk vet verbranden niet bestaat em dat abs zichtbaar worden door een lager nf% en niet 100reps etc. Ik doe het nog elke dag,aar wel altijd weighted abs exercises

Ja die abs is nog een puntje wat ik moet wegwerken. Ik weet dat plaatselijk vet verbranden niet bestaat em dat abs zichtbaar worden door een lager nf% en niet 100reps etc. Ik doe het nog elke dag,aar wel altijd weighted abs exercises
Zichtbaarheid is niet hun functie he. Wat bereik je met iets vaak trainen? Wat merk je waarom dat minder zou moeten?
Omdat ze dan geen tijd hebben om...te...herstellen...? :angstig:
Oei en dan?

Opzich hoef ik aan mijn abs niet veel te doen qua grootte, ik heb het geluk dat mijn abs echt gelijk aan elkaar lopen en 'groot' zijn. Wil ik ze eruit laten poppen is het door het bf% te verlagen, maar dat is nu geen prioriteit.

Vanochtend woog ik 61,4 (voor buitenstaanders lijkt dat wss erg weinig, dat kan ik me inbeelden) voor mij is het nog lastig als ik het nummertje omhoog zie gaan. Maar nu ik me er beter in de spiegel vind uitzien zal het getalletje misschien steeds minder belangrijk worden. Net als dat ik mezelf niet woog toen ik steeds droger werd (ik wist dat ik te weinig woog, maar ik was tevreden met een ripped body) hopelijk nu het tegenovergestelde

Opzich hoef ik aan mijn abs niet veel te doen qua grootte, ik heb het geluk dat mijn abs echt gelijk aan elkaar lopen en 'groot' zijn. Wil ik ze eruit laten poppen is het door het bf% te verlagen, maar dat is nu geen prioriteit.

Vanochtend woog ik 61,4 (voor buitenstaanders lijkt dat wss erg weinig, dat kan ik me inbeelden) voor mij is het nog lastig als ik het nummertje omhoog zie gaan. Maar nu ik me er beter in de spiegel vind uitzien zal het getalletje misschien steeds minder belangrijk worden. Net als dat ik mezelf niet woog toen ik steeds droger werd (ik wist dat ik te weinig woog, maar ik was tevreden met een ripped body) hopelijk nu het tegenovergestelde

Dat gaat de goede kant op, zowel fysiek als mentaal! :)

Woensdag: Schouders Dumbell Shoulder Press: 15x12kg 10x20kg 3x26kg (deze Fit For Free heeft maar een dumbell van 22 en de 24 is ook al langere tijd kapot, gaat te ver..) 10x20kg 9x20kg 8x20kg Front raise <> Side raise: 6-5x8 8-5x8 9-5x8 9-6x8 Cable front raise: 11,5/16/18/22,5x8 Bent over rear delt cable: 4x8x? (lichtste blokje op het apparaat) Rope Rear delt: 4x10x50kg Dumbell shrugs: 4x10x30kg (2 dumbells) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Donderdag: Borstje Dumbell press: 8x30 8x34 3x36 (matig..) 10x30 10x30 Incline dumbell press: 8x26 7x26 15x20 10x20 15x20 Incline flye <> Roely Flyes: Incline 20kgx10x4 Roely 6kgx10x4 Decline bench press: 60x8x4 Cable Pushdown: 10 x 27,5/36/45,5/50 Cable Kickback: 10x 5/7/7/9 Lying Dumbell Tricep Extension: 4x8x8kg --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vrijdag: Benen Squat: 15x0 (warming-up) 10x70x2 8x80x2 4x90 15x60 Walking Lunges Stang in nek: 10kg (ex. stang) 10-heen-10-terug 20kg (ex. stang) 10-heen-10-terug 40kg (2 dumbells) 10-heen-10-terug x 2 Leg press (piramide): 50x14 100x12 150x10 200x8x2 150x10 100x12 50x14 Leg extension (was moe): 8x59 10x64 10x68

8x73
20x32x2

Seated leg curl:
10x50
10x59
8x68
8x77

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Woensdag: Schouders

Dumbell Shoulder Press:
15x12kg 10x20kg
3x26kg (deze Fit For Free heeft maar een dumbell van 22 en de 24 is ook al langere tijd kapot, gaat te ver..) 10x20kg
9x20kg
8x20kg

Front raise <> Side raise:
6-5x8
8-5x8
9-5x8
9-6x8

Cable front raise:
11,5/16/18/22,5x8

Bent over rear delt cable:
4x8x? (lichtste blokje op het apparaat)

Rope Rear delt:
4x10x50kg

Dumbell shrugs:
4x10x30kg (2 dumbells)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Donderdag: Borstje

Dumbell press:
8x30
8x34
3x36 (matig..)
10x30
10x30

Incline dumbell press:
8x26
7x26
15x20
10x20
15x20

Incline flye <> Roely Flyes:
Incline 20kgx10x4
Roely 6kgx10x4

Decline bench press:
60x8x4

Cable Pushdown:
10 x 27,5/36/45,5/50
Cable Kickback:
10x 5/7/7/9
Lying Dumbell Tricep Extension:
4x8x8kg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vrijdag: Benen
Squat:
15x0 (warming-up)
10x70x2
8x80x2
4x90
15x60

Walking Lunges Stang in nek:
10kg (ex. stang) 10-heen-10-terug
20kg (ex. stang) 10-heen-10-terug
40kg (2 dumbells) 10-heen-10-terug x 2

Leg press (piramide):
50x14