physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Hetzelfde schuitje inclusief angst dat je metabolisme stuk gaat bij een kcal tekort en dan oppeens vet wordt als je snel terug naar onderhoud verhoogd inderdaad
Maar je bloedwaardes waren goed dus feitelijk kun je in een dag van je 1000 tekort naar onderhoud verhogen zonder ook maar iets aan vet aan te komen.
Mentaal is een ander spelletje, als je dat op wilt bouwen ok alle vooruitgang is goed toch.
Maar realiseer je dus dat je bijna 1000kcal te laag zit en dat met 100 kcal per 1-3 weken lang gaat duren voordat je een gezonde hoeveelheid eet.
Vergeet dat reversen maar want dat fysiek was en is gewoon niet gezond vol te houden. Zie je testosteron waarde! Of je moet TRT gaan zettenwat ook niet heel gezond is.
Je moet dan gewoon op onderhoud eten of daarboven en een hoger vet% hebben. Hoe sneller je daar op overschakelt hoe beter, voor herstel van je hormonen.
Met stappen van 100 kcal per 3 weken duurt het een half jaar voor hij uberhaupt op onderhoud zit...
En inderdaad mocht je er 100-200 boven zitten dan duurt het meer dan een maand om een kg aan te komen, dat kun je obv de weegschaal in een week corrigeren!
---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:29 ----------
Je 2e bloedtest komt dichterbij en je zit nog steeds op een behoorlijk afvaldieet dus ik ben heel erg benieuwd wat je testosteron waarde zal zijn.
Ik begrijp wat je zegt, het lastige is bijvoorbeeld dat als ik weet dag ik binnenkort een all you can eat etentje heb ik nog (on)bewust denk van 'oh als ik nu 2200 eet en op die avond x aantal kcal en daarna weer 2200 zal het wel goed zijn.
Ik ben ook benieuwd naar die waarde, ik moet je zeggen zoals ik me voel denk ik aan een positieve uitkomst in hoeverre je dat kunt voelen. Ik voel me enorm fit, al lange tijd niet meer down en ben veel zelfverzekerder en voel me eigenlijk lekker (niet gelijk unfollowen he als ik me beter voel haha). Ook zit ik de hele dag vol, jullie denken hoe kan dat bij 2200 maar door mijn koolhobny en spelen met eten en het volume er van kan ik kcals optimaal benutten en toch drie grote maaltijden nuttigen. Dat gezegd hebbende kan ik echt niet wachten tot ik dat met 2500-2750 kcal kan doen.
Maar dat terzijde..
---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------
Mijn mening is duidelijk. Maar ik zou het zo jammer vinden als je bleef hangen in foute gewoontes. Nu met 21 jaar is gewoon de perfecte leeftijd om er een paar kilo spier bij te krijgen.
Kan niet anders dan je gelijk geven
---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------
Wat vinden jullie nu een beetje over mijn trainingen?

...