physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training man!
Hoeveel kcals zit je deze week?
Goede insteek om te reversen in jou geval! Ik denk dat snelle verhogingen je niet blij gaan maken!Vrijdag 2214
Zaterdag 2339
Zondag 2264
Maandag 2209
Wil toch reversen aanhouden, ik ga mij morgen wegen als ik afgevallen, hetzelfde of iets meer ben gooi ik er weer 100 bij
---------- Toegevoegd om 06:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------
Ik wil mezelf vandaag even goed gaan verdiepen in Wendler, van een vriend heb ik een engelse exhel sheet gehad waar je alles kunt inzetten en bijhouden, maar ik snap hem nog niet helemaal.
Goede insteek om te reversen in jou geval! Ik denk dat snelle verhogingen je niet blij gaan maken!
Prima training toch in een dergelijk weekend! Zie ook een mooie definitie in je arm en een gevormde borst!
Wendler kun je zo gek maken als je zelf wilt. Ik gebruik zelf altijd deze site. Daar kun je allerlei assistance templates selecteren en hij berekend zelf de gewichten die je per week kunt hanteren..
http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator
Goede insteek om te reversen in jou geval! Ik denk dat snelle verhogingen je niet blij gaan maken! Prima training toch in een dergelijk weekend! Zie ook een mooie definitie in je arm en een gevormde borst! Wendler kun je zo gek maken als je zelf wilt. Ik gebruik zelf altijd deze site. Daar kun je allerlei assistance templates selecteren en hij berekend zelf de gewichten die je per week kunt hanteren.. http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator

Stuur maar even je mail via PM. Stuur ik je het Wendler E-book..Site ziet er goed uit, ik snap hem alleen nog niet echt![]()
Ik heb eerst ook een split rondom Wendler gedaan, vond ik persoonlijk niet ideaal tov UB/LB. Als je 6 dagen wilt trainen zou ik gewoon door tellen..dus gewoon na dag 4 weer met dag 1 beginnen, maar dan in week 2 etc.Ik snap Wendler al iets beter, ik heb echter de volgende vragen:
-hij adviseert symmetrie dus bij borst ook rug te trainen, maar is het niet overkill om je bench (zit in mijn borsttraining) en DL (zit in mijn borsttraining) op één dag te doen?
-hoe bereken je het gemakkelijkste je 1RM, er zijn formules voor maar ik wil het liever zelf voelen.
Kan ik ook Wendler op de volgende wijze doen:
Dag 1: Borst/Triceps (basisoefeining bench)
Dag 2: Benen (basisoefening squat)
Dag 3: Rug/Biceps (basisoefening DL)
Dag 4: Schouders (basisoefening overhead press)
Maar wat als je 6 keer traint en je moet die weken aanhouden dan heb je in mijn geval in week 1:
2 x dag 1
2 x dag 2
2 x dag 3
1 x dag 4
Doe je dan week 2:
2 x dag 4
2 x dag 1
2 x dag 2
1 x dag 3
etc.?
Ik vind dumbell press lekkerder als bench press (ivm schoudersblessure die dan steeds terugkomt), kan ik die dan daarvoor in de plaats gooien?
Ik heb eerst ook een split rondom Wendler gedaan, vond ik persoonlijk niet ideaal tov UB/LB. Als je 6 dagen wilt trainen zou ik gewoon door tellen..dus gewoon na dag 4 weer met dag 1 beginnen, maar dan in week 2 etc.

Zou ik niet doen. Je gaat zien dat je bij hogere gewichten en repouts gaat klooien met het opgooien van gewicht..
Squat:
15x20kg (enkel stang, warming-up)
2x10x60kg
2x8x70kg
2x6x80kg
4x6x90kg
10x60kg

4x6x90 moet 2x6x90 en de eerste is enkel de stang haha
Haha ok, Warmup telde ik niet mee. Is op het randje naar mijn mening! Maar met 6 herhalingen kan het net.