ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom! Ja ik hem me laten observeren maar niemand zag wat vreemds wat kan wijzen op mijn schouderpijn..
Misschien een tandje te hoog volume volgens de experts hier, maar daar mag ik zelf weinig van zeggen

Mooie pushtraining gozer!! Wel aardig volume nog steeds!
Tevreden zijn met je spiegelbeeld is natuurlijk het beste dat er is!![]()
Lekker dat je nu wat evenwichtiger bent met eten en gevoel! De etensbak.... vind ik er wat minder uitzien.
(doe mij maar iets met vlees en groente of zo...)
Thanks neer, haha jij bent nooit van mn eten he. Havermout, ei-eiwitten, whey, protein bar, pindakaas, appel, banaan, cashewnoten, cruesli

Nee hoor, sommigen van je schotels vond ik er zeker heel mooi en smakelijk uit zien. Ja, dat ziet er uit als gebakjes, yum yum![]()
Mooie training hoor gozer! Meals zien er ook lekker uit
Hoewel..fruit op brood..![]()
Thankss man!
---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------
Dankjewel, nog 1400kcal over voor het avondeten en daarna een avonddienst waarna ik toch niet meer eet rond half 12 in de avond. kijken wat ik vandaag eens kan maken haha.
---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
Benen van gisteren:
een lichtere training gepakt door de drie avonddiensten (waarbij ik minstens 4,5 uur non-stop aan het lopen ben) en wat vermoeidheid.
Squat:
15x0
2x8x60
2x8x70
2x8x70
2x8x60
Lunges (10kg beide handen):
8-heen-8-terug x 4
Leg press machine:
8x8x100
Leg extension:
8x8x50
Seated leg curl:
8x8x50
---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------
Rug en biceps:
Meer energie dan gisteren, vanavond de laatste dienst van het weekend. Had zin om lekker te knallen na toch een wat korte nachtrust.
Pull-ups:
4x8xbw (ging lekker)
Seated row <> Rope latt pulldown:50kg - 32kg x 4 x 10
Lower back extension (ipv de deadlift, die ik nu maar één keer per week pak):
15x50/59/64/73
Latt pulldown machine:
8x41/50/64/73
Pull-ups behind the neck:4x8xbw
Bicep curl (kg excl. stang):
2x8x10
8x15
8x17,5
8x20
6x20
Lekker!
Barble curl:
2x8x12kg (beide handen)
2x8x14kg (beide handen)
Cable curl:
4x8x32kg
Super! Gefeliciteerd gozerOhja ik had nog wat leuks te melden:
Ik ben nu een complete maand bingefree (januari) en afgelopen vrijdag was het laatste gesprek bij de paycholoog #justsayin'
Gaat lekker jongen, daar kan je trots op zijn!
Mmmm, zo'n blad urimaki schuif ik er ook wel in![]()