physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Gewoon doorbikkelen tijger, komt goed
Je calorieen stijgen sinds 15 jan, maar gewicht blijft enorm constant nog. Er kunnen echt nog een paar scheppen eten op
Merk je wel dat je meer energie hebt nu, misschien ook voor grotere gewichten dan vroeger?
Ja ik merk dat mijn energielevels enorm zijn haha.
---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------
Zou ik niet doen. Je gaat zien dat je bij hogere gewichten en repouts gaat klooien met het opgooien van gewicht..
---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------
Ik heb zelf ook een hekel aan benches, maar Wendler zorgt ervoor dat ik ook daarmee sterker wordt en enigzins out of the box stap..
Ik voel een veel betere pomp na de dumbell press ook.. Maar als het moet dan moet het maar he! #niksmoet maar als het voor progressie zorgt. Wat bedoel je precies met dat klooien met gewicht bij de dumbell press?
---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------
Ik baseer het meer op eigen ervaringen en standaard schema's. Ik doe zelf bijv. 6 sets bij Wendler (waarvan 3 warmup), mensen doen 5x5, pyramide (12, 10, 8, 6).
10, 8, 6, 6 is dus ook goed maar dan zou ik het 1 set per aantal herhalingen doen, dus 4 in totaal. Dan kun je meer gewicht wegpompen (wat weer beter werkt voor kracht). Je kunt nog die 10x *minder gewicht* doen om het even lekker af te branden, maar meer dan dat valt niet echt in de standaard template. Dat hoeft niet slecht te zijn maar de standaard schema's hebben wel bewezen werking.
Oke dankjewel voor de info! Ik denk dat ik zondag ga bekijken wat mijn 1rm is van bench press, squat, dl en ohp. Zaterdagavond all you can eat dus kan er dan een goede bodem voor leggen! Verstandig of?

(maar ik begrijp je) voor mijn lengte/gewicht ben ik soms toch nog wel redelijk trots als ik om me heen kijk in de gym (ik vergelijk nooit, enige concurrent ben ik zelf maar toch..)