MuscleMeat

Back to shred, the healthy way - Fit 365/24/7 – Physiqueandnutrition’s log

Flinke training man, zeven rug oefeningen niet beetje veel?
28 sets is wel vrij veel imo.

• Topic Starter Topic Starter
Kippenborst

-

Laatst bewerkt:
Mooie training, qua volume prima!

Fire your chest up:fire:!

Best volume wel hoor!:D

Mooie training, sterk schema :)

Mooie training, sterk schema :)

Merci!

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Vandaag even een wat minder uitgebreide log. Kreeg vandaag de kans om in tussenuur in de gym van Erasmus Universiteit te trainen. Mooie gym, maar een onbekende gym is het toch net niet vanwege het feit dat het niet 'gewend' aan voelt.

Schouders getraind en vanwege iets andere materialen alleen de OHP genoteerd:
15x20kg (enkel stang)
10x30kg
6x35kg (whut, common?)
5x40kg (mwa beter)
6x40kg (oke oke)

Doel is om snel 8x40 te doen en snel verhogen. Als ik zo rondlees is dit echt een p*ssy-weight. Morgen weer eens wegen.. Tot zaterdag voelde ik me top en strak, na uiteten voel ik me de hele week al chubs (zal wel mentaal zijn)? En dan komen direct gedachtes als extra cardio + minder voeding opspelen, maar laat deze gedachtes niet toe

Neeed help!

Morgen beginnen met wendler, op de foto kun je zien wat ik ga doen. Maar de first set last is dat maar een set of meerdere en hoeveel reps?

Laatst bewerkt:
6x40 OHP is absoluut geen p*ssy gewicht. Het is een oefening waarbij je plotseling ook geen nieuwe rep meer kan.

Goed dat je niet toegeeft aan strafcardio of strafcut!

Met Wendler geen ervaring, helaas...

Schema'tje klopt. First set last heb ik opgegeven haha. Aantal reps/sets is volgens mij wat je zelf fijn vind, ik zie Marv de ene keer 3x5 doen en de andere 3x8 :o

40 OHP is inderdaad een net gewicht, ik zit nu op 52,5kg en dat is na +-6 cycles. Gewoon met dat gewicht opbouwen dus, wordt vanzelf tyfuszwaar haha.

En heel goed dat je mentaal sterk blijft, houd dat vol! :)

Mentaal sterk, mwaa. Vanochtend gewogen (zelfs na ontlasting) 62.9 terwijl vorige weken ik constant op de 61.3 zat. Aankomen is niet erg maar liever wel minder snel, en ze zeggen kijk in de spiegel maar ik weet dat mijn beeld daar vertekend is.

Oorzaak? Etentje? (Moet toch al zijn weggetrokken).

---------- Toegevoegd om 05:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:48 ----------

6x40 OHP is absoluut geen p*ssy gewicht. Het is een oefening waarbij je plotseling ook geen nieuwe rep meer kan.

Goed dat je niet toegeeft aan strafcardio of strafcut!

Met Wendler geen ervaring, helaas...

Haha oke dankjewel neet!

---------- Toegevoegd om 05:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:49 ----------

Schema'tje klopt. First set last heb ik opgegeven haha. Aantal reps/sets is volgens mij wat je zelf fijn vind, ik zie Marv de ene keer 3x5 doen en de andere 3x8 :o

40 OHP is inderdaad een net gewicht, ik zit nu op 52,5kg en dat is na +-6 cycles. Gewoon met dat gewicht opbouwen dus, wordt vanzelf tyfuszwaar haha.

En heel goed dat je mentaal sterk blijft, houd dat vol! :)

Oh persoonlijke voorkeur dus. 52,5 haha nog lang niet voor mij maar we gaan er voor! Mentaal mea zie mijn post hierboven

Wat dacht je van spiermassa? :cool:

Haha voor mij ook niet (mijn PR is 60kg) maar ik probeer alleen aan te geven dat voor iemand van < 65kg die net begint met Wendler 40kg een stevig gewicht is hoor ;)

Ja spiermassa hoop ik, dat is nog een zwak punt. Als er gewicht bij komt denk ik niet aan spiermassa maar gelijk die negatieve shit, was het 62 geweest geloofde ik het wel, maar 1,6kg spiermassa na 10 dagen is een hoop.

Ben benieuwd waar ik na 6 cycles sta

Eerste wendler tren:

Laatst bewerkt:
5 extra reps? Netjes hoor!

Ja klopt, ik kon er nog 1 a 2 maar had gelezen dat je moet stoppen 1 a 2 reps voor je max. Die repout en first set last maakt het wel wat zwaarder. Enkel de werksets is nog niet echt zwaar. Ik heb er ook voor gekozen de wat zwaardere variant te kiezen (iets hogere percentages van je 90% van je 1rm)

Wendler - week 1 - rug

-

Laatst bewerkt:
Slechte dag, waar ik vorige week mezelf weer on top of the world voelde was ik nu weer negatief over mijn shape.. Why?

Ja, why?
Goed wat curls, lekkere brandende armen zeker?

Hoe loopt het met je gewicht?

Put je motivatie uit de krachtgains en de energie die je hebt door meer te eten. Er zit altijd een mindere dag tussen, dat heb ik ook. Gewoon de draad weer oppakken de dag erna en gaan ervoor!

Terug
Naar boven