physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Wow, mooie foto! Heb hem opgeslagen, want zo'n shoot lijkt me ook wel wat met mijn vriendin samen. Ik denk dat het je mentaal ook wel helpt zoveel mogelijk aan de bro-foods te zitten. Het is gewoon een soort flexibel dieten* wat je dan toepast. Het is moelijk te zeggen of meer of minder suikers je fysiek strakker doen lijken of niet. Bij mij is er soms geen pijl op te trekken..soms keihard van veel carbs/suikers en juist de andere keer een soort fluffy. * Heb ik overigens nog wel een E-book van.. Hmm, das best laag (al zou ik niet weten wat mijn waarden zijn), maar wat zou je precies willen om het te verhogen dan? Extra testosteron, als in een kuur?
Haha leuk dat ik je op ideeën breng! uhm ja toen ik echt droog droog stond en de hele week low carb en dan na mijn wekelijkse zaterdag binge stond ik ook helemaal strak na het aanvullen van mijn glycogeen haha.
Nouja een kuur niet haha, maar iets wat via de dokter wordt toegediend lijkt me beter. ook qua veiligheid. Ik wil ook gewoon nog kindjes krijgen haha