Ik denk vooral boven een bepaald % blijven, zou je tevreden kunnen zijn met zeg 10%? 8? Of denk jij met laag bf% aan minder?
Ja ik zou wel tevreden zijn als ik de zomer op 10% door kom. En dan uiteindelijk ooit misschien rustig naar de 7/8
---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------
Maar wel een hele lange periode ervoor uittrekken. Iemand die er veel verstand van heeft begeleid me op de manier hoe Layne Norton het adviseert. Ik hoop zo de komende jaren gewoon per bulk/cut periode mijn onderhoud te verhogen.
Bijvoorbeeld voor een persoon:
Bulken tot 3000, cut tot 2000
Bulken tot 3100, cut tot 2100
Bulken tot 3200, cut tot 2200
Op deze manier denk ik dat nattys het beste resultaat kunnen behalen en zo min mogelijk spierverlies en in de bulk fat gains krijgen. Tell me if i'm wrong
---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------
Maar wel een hele lange periode ervoor uittrekken. Iemand die er veel verstand van heeft begeleid me op de manier hoe Layne Norton het adviseert. Ik hoop zo de komende jaren gewoon per bulk/cut periode mijn onderhoud te verhogen.
Bijvoorbeeld voor een persoon:
Bulken tot 3000, cut tot 2000
Bulken tot 3100, cut tot 2100
Bulken tot 3200, cut tot 2200
Op deze manier denk ik dat nattys het beste resultaat kunnen behalen en zo min mogelijk spierverlies en in de bulk fat gains krijgen. Tell me if i'm wrong