Fitness Seller

Back to shred, the healthy way - Fit 365/24/7 – Physiqueandnutrition’s log

Ik vind dat gek, aas in whey haha. Ik gebruik ook niet eens zo'n grote hoeveelheid whey (20gr per dag max.)
Pro atleten moeten oa hierdoor serieus uitkijken of/welke supps ze gebruiken.

ja hoop dat ze me kunnen helpen, hoe? Geen idee
Bloedtesten en medicatie die je lh/fsh opstart, hopelijk is dat genoeg. Ik ben vooral benieuwd hoe die endo naar de voeding problematiek kijkt.

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee. Ik dacht je lengte heeft te maken met hoe lang je ouders zijn, maar ook met allerlei hormonen, dat is alles. Laat maar ;)

Haha oke, nouja ik hou alle opties open

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Pro atleten moeten oa hierdoor serieus uitkijken of/welke supps ze gebruiken.

Bloedtesten en medicatie die je lh/fsh opstart, hopelijk is dat genoeg. Ik ben vooral benieuwd hoe die endo naar de voeding problematiek kijkt.

Misschien dan toch maar morgen uiteten voor exta kcals haha grapje. Net ook bordje oven frites, loempia, kroket en frikandel. Geen goede voeding opzich maar het pastte in mn macros

Hoe gaat het hier beest?

Haha oke, nouja ik hou alle opties open

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Misschien dan toch maar morgen uiteten voor exta kcals haha grapje. Net ook bordje oven frites, loempia, kroket en frikandel. Geen goede voeding opzich maar het pastte in mn macros

Seems legit zoveel vet in je macro's :roflol:

Seems legit zoveel vet in je macro's :roflol:

60 gram per dag haha

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Haha met het beestje gaat het aardig.

Ik wacht op de afspraak voor volgende bloedtest, train hard en probeer de negatieve mindset om te zetten. Of course niet zo blij met de shape, maar ik denk dat ik enkel tevreden ben als ik kurkdroog sta en dat gebeurt voorlopig niet.

Vanochtend 63.8 wat dichter bij de 65kg komt, maar het doel is om 8% op 65kg maar dat zou wellicht pas volgend jaar plaatsvinden. Ik probeer minder te stressen en gewoon keihard gaan tijdens studie en in de gym. Enige is dat als ik uiteten ga ik nog niet echt een rem heb en de volgende dagen fluffy ben/voel. Het is niet echt bingen maar toch nog niet de gewenste balans

Bedankt voor de interesse!

En ohja ook vanwege 't topic over AAS in whey ben ik toch aan 't lezen of daar die lage test niet van komt.

Laatst bewerkt:
Lees je dan ook over test levels en extreme dieting?

Wat heb je daar zoal over gevonden?

Als je echt denkt dat je laag test levels heb door whey ben je echt een idioot :roflol: en je neemt maar 20 gram zeg je?
Artsen zijn tegenwoordig extreem lui en zoeken echt smoesjes om je niet te behandelen, vooral als je jong bent. Ze hebben zeker weten je eigen risico nu vol gekregen, hoe sneller je weg bent daar hoe meer geld ze verdienen ;)

Als je echt denkt dat je laag test levels heb door whey ben je echt een idioot :roflol: en je neemt maar 20 gram zeg je?
Artsen zijn tegenwoordig extreem lui en zoeken echt smoesjes om je niet te behandelen, vooral als je jong bent. Ze hebben zeker weten je eigen risico nu vol gekregen, hoe sneller je weg bent daar hoe meer geld ze verdienen ;)

Idioot? Ik ga de uitspraak aankaarten als ik hem persoonlijk zie

Dat ik meer van deze nodig heb

Nee zonder gekheid, ja dat het wel voorkomt bij mensen na een crashdieet. Ik wil gewoon alle opties open laten en niks uitsluiten. Het is makkelijk te zeggen dat het door t crashen komt en dan meer eten en niet behandelen. Maar stel dat het een andere oorzaak heeft waar je dan later (te laat) achterkomt.

De uitspraak van bodybuilding198 is wat extreem, maar je moet je ook niet laten wegbluffen door een arts.
Lekkere foodpics weer. Wat is het roze in de rijst? Stijgt je lichaamsgewicht nu eindelijk een beetje?

De uitspraak van bodybuilding198 is wat extreem, maar je moet je ook niet laten wegbluffen door een arts.
Lekkere foodpics weer. Wat is het roze in de rijst? Stijgt je lichaamsgewicht nu eindelijk een beetje?

Gewicht stijgt rustig. Ik doe altijd sambal oelek door de rijst, 10 gram is nog geen 5 kcals. In het bakje zit pindakaas en sambal manis (lekkerder als oelek) om de kip in te dippen haha. Nee maar ik heb de endo nog niet persoonlijk gezien

Ah, een sambal lover ;)

Rustig stijgen is een goed teken! Die endocrinoloog ga je nog wel zien toch?

Ah, een sambal lover ;)

Rustig stijgen is een goed teken! Die endocrinoloog ga je nog wel zien toch?

Ja maar gaat weer tijd overheen helaas. Maarja dat is de nederlandse werkwijze he..

Ja sambal lekker haha, low kcals en wat extra flavour

Pindakaas met sambal is echt de beste combo haha.

Morgen prikken, dinsdag endo

Laatst bewerkt:
Update:

Geen logs nog, trainen gaat op deze manier lekker en ik merk vooruitgang.

Ik wil nog wel een dingetje melden:
-vanochtend dumbell press: 8x30-6x32-4x34-4x36-2x38 (kg's per kant he)

Doel is om binnenkort tot iets van 5x5x36kg te kunnen drukken

:eek: da's meer dan je lichaamgsgewicht! Dat zijn bikkel gewichten. Gaat lekker :)

Terug
Naar boven