AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Niet gek voor zo'n warme dag....

Inderdaad niet gek! Prima workouts en lekker de tijd genomen voor wat chillings!

Die scharen e.d (van chocolade??) zien er echt bizar uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.005
Inderdaad niet gek! Prima workouts en lekker de tijd genomen voor wat chillings!

Die scharen e.d (van chocolade??) zien er echt bizar uit!

Echt wel. Na dit weekend in ieder geval 100% uitgerust.
Dat moet ik trouwens vaker doen, want.. Minder stress = progress!

BW: 80.1 :banana:

• #2.007

Thanks!! :P Vanmorgen was ik trouwens nog maar 78.9. Vreemd eigenlijk, na de uitgebreide lunch proeverij, een hele baguette, een carnivor reep en 2 schalen havermout met alles dr op en eraan gisteren ...
Enfin, hierbij nog even de training!

Monday: Upper Bench Press
Bench
4 x 3-5

2 x 5 x 72.5
1 x 4 x 72.5 Tja, hier had ik gewoon 5 moeten pakken.
1 x 5 x 72.5
Volgende training weer eens voor de 75 kg gaan.

En toen waren alle normale barbells bezet. Ik moest mijn OHP dus weer eens ouderwets cleanen! :P
OHP
3 x 8-12

2 x 7 x 37.5 wat. nice. :)
1 x 7 x 35
Pull-ups Weighted
4 x 8-12

8 7 6 x 8 kg :thumb:
6 x bw
Kettlebell push-ups
3 x 8-12

12 12 9
Bent-over lateral raises
3 x 12-15

20 x 6
2 x 15 x 6

Lekker.

Jammer van de gains weer... wel lekkere training!

OHP moest je cleanen, ik denk nu komen de impressive cleans...37,5kg. :o
Daar warmt @NickyCF mee op. :D

:wave: gains

• #2.013
Jammer van de gains weer... wel lekkere training!

Tja, best wel. Maar na de training van gisteren kan ik er niet heel erg mee zitten. Gisteren zat ik volgens mij rond de 4200. Dat is dus niet genoeg en ik weet nu gewoon dat ik 4500 binnen moet krijgen. Het is wel echt een hoop en ik pak daarom liever wat extra troep naast mijn normale maaltijden, dan dat ik porties ga vergroten.
De laatste tijd snack ik behoorlijk vaak op dropjes (Oldtimers). Het klinkt gek, maar de macro's zijn helemaal niet verkeerd, er zit geen palmolie in en qua sodium valt het ook wel mee!!

OHP moest je cleanen, ik denk nu komen de impressive cleans...37,5kg. :o
Daar warmt @NickyCF mee op. :D

Niks indrukwekkends, maar ik ben zo een autist waarbij oefeningen vaak net wat minder lekker gaan als ik ze op een andere plek/met een andere barbell moet doen. Gisteren viel het echter wel mee gelukkig.

Zie boven ;)

• #2.014
De dag trouwens begonnen met een flinke cardiosessie.. :roflol:. Naar m'n werk gefietst met die benauwde weer. Zweten, zweten, zweten..
Straks maar even een croissant oid scoren dus :P

Lol, de macro's van je dropjes zijn best ok. Zelfde als dat @meaantje zijn lange vinger verslaving goed zit te praten. :P

Terug
Naar boven