AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041

Goh. Dat klinkt interessant. Tot dat.... :P
Niet eens slecht, het vet en nitriet zijn weer minder ....

Ik geniet oprecht net zoveel van een appel als van een Snicker. :roflol:. Cutten zou voor mij ook geen enkel probleem zijn trouwens.

Nope. :(

De training van gisteren was eentje die ik niet snel zal vergeten. :P Laten we het erop houden dat ik een deadlift pr heb getrokken in het pikkedonker :roflol:. Na extreme onweer was de elektriciteit uitgevallen!

De training volgt later, want er staat eerst een belangrijke meeting op het programma!! Het gaat steeds beter met mijn werk. De laatste tijd behoorlijk wat meetings kunnen bewerkstelligen met (zeer) grote bedrijven hier in de omgeving. Het doel van de meetings is een samenwerking op het gebied van catering van vergaderingen, danwel lunch- en dinermaaltijden voor op t werk :)

Ik zit een een ultra low carb dieet, dus hoe vettiger, hoe prettiger :d

• #2.043
Tuesday: Lower Deadlift

deadlifts
3 x 3
2 x 8 x 60
1 x 5 x 100
1 x 3 x 115
3 x 2 x 130 kg PR hop. hop. Op naar de 140! Filmpje volgt.
squats
3 x 8-10
4 x 6 x 62.5 kg Voelde extreem off vandaag. Het wordt echt tijd voor squat schoenen. Ze zijn besteld!
Dumbbell Walking lunges
3 x 24 x 20 kg
Calves
13 x 60
10 x 60
12 x 50
Planks
3 x 100 sec

Echt t*ring veel gezweet en meer dan 2 l water gedronken :o.

• #2.045
Gains incoming! Lekkere deadlifts weer man!

Let's hope so! Momenteel heb ik echt helemaal niks aan squats. Ik krijg er louter pijntjes van en m'n glutes en quads worden er niet beter op.

Laatste setje deads van gisteren:

Dit was het enige setje waarbij de lichten even aan waren, dus meteen m'n camera gepakt :P

Brussel heeft wel de volle laag gekregen gister :) Nog door het water moeten fietsen?
Squats gingen toch juist geod? Iig netjes.

• #2.047
Brussel heeft wel de volle laag gekregen gister :) Nog door het water moeten fietsen?
Squats gingen toch juist geod? Iig netjes.

Dat kan je wel zeggen!! We moesten op de zaak nog water naar buiten lozen toen het enorm begon te lekke in de keuken. Ach, ik had m'n warmup dus ook gelijk gehad :P.

• #2.048
Wednesday: Upper OHP

OHP

3 x 5
10 x 20
6 x 30
2 x 6 x 40 kg Tweede setje voelde veel beter dan de eerste. Zat niet lekker in de zone, doordat vlak voor mij lui bezig waren met pull-ups en enorm hinderlijk aan het staren waren :P.
1 x 6 x 37,5 kg
Bench
3 x 6-8

1 x 7 x 67.5
2 x 6 x 67.5 meh. voelde maar zwaar aan...
Pull-ups neutral grip weighted
3 x 8-12
9 7 6 x 8 kg nice
6 x bw
incline dumbbell press
3 x 8-10

10 7 6 x 26
Dumbell rows
3 x 8-12
3 x 12 x 32 Dit is is lang geleden!! Ik snap echt niet dat ik deze oefening zolang niet heb gedaan trouwens, want ik voelde hem weer goed in de lats. Volgende training maar 34 pakken.
Face pulls
3 x 12-15
3 x 10 x 10 kg
13 x 12.5 kg
12 x 12.5 kg
12 x 10 kg

Stretches en beetje rollen.

Heb ook lang geen db rows gedaan. De pendlay rows bevallen me wel goed. Maar zal ze nog wel eens oppakken :)

• #2.050
Ja bevielen de dumbell rows? Zit te twijfelen ze ook in m'n schouder workout toe te voegen.

Ghehe, je hebt last van starende mannen? Say whut now? :p

Dumbell rows zijn ook minder belastend voor onderrug vind ik:)

deadlift ziet er solid uit :thumbs:

• #2.058
Dumbell rows, heerlijk. Even helemaal stretchen onderaan en goede contraction. Pomp gegarandeerd :o

• #2.060
Dumbell rows, heerlijk. Even helemaal stretchen onderaan en goede contraction. Pomp gegarandeerd :o

Ik voelde de pomp vanmorgen nog steeds. Lekker wel :P.

Thursday: Lower Paused Squat

Vandaag lekker volume gedraaid en net als gisteren oefeningen gepakt die ik een poos niet heb gedaan. Energie zat wel goed, want ik had al 5 maaltijden achter de kiezen. Echt ramveel kunnen eten op het werk vandaag :D

Paused Squat
2 x 10 x bw
8 x 40
5 x 8 x 55 kg filmpje volgt. Godver wat een fijne oefening is dit. Ik weet zeker dat dit mijn squat gaat helpen icm de Power Perfects die ik zaterdag op ga halen :D

Deficit deadlifts
1 x 6 x 60
4 x 6 x 100 kg
Mijn ROM op deadlifts is al enorm door mijn lange benen en armen. Vanaf een crossfit plate wordt het helemaal leuk! :P Hiervan volgt ook nog een filmpje.

Goblet squats
2 x 7 x 30 kg
Dat ging niet zo best meer met m'n gefrtuurde core/onderrug, haha! :P
3 x 10 x 20 kg Lekker pompen.

Calves
2 x 12 x 60 kg
1 x 10 x 60 kg
1 X 10 X 50 kg

Plank
lang.

Terug
Naar boven