Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
lkkre train en mooie vpr weer.

lkkre train en mooie vpr weer.

Dank u!

Training van vanmorgen. Ik had colleges later op de dag, dus stond ik om 9u in de gym.

Full-body 5x5

Warm –up
Stretches
Glute bridges
BW walking lunges

Squat
10 x 20
10 x 40
10 x 60
3x5 4 4 x 80 kg Deze gingen echt te moeizaam. PR

Sumo Deadlift
8 x 60
5 x 80
3 x 5 x 105 kg PR

Leg press (close stance)
3 x 10 x 160 kg PR Nice :D.

Bench press/Dumbell press
10 x 20
10 x 45
5 x 5 x 65/ 5 5 5 4 4 x 30 kg had makkelijk 5x5 kunnen zijn, maar zo'n oude vent begon tegen mij te lullen :/

Wide-grip lat pulldown
3 x 8 x 66 Deze gaan een stuk makkelijker! :)

Overhead press
4 5 4 5 5
42,5 kg Hier geldt weer t zelfde als bij de dumbell press..

Chin ups SS St. calf raises
3 x 8 – 10 SS 3 x 16 x 145 kg

Incline Dumbell press (45 graden)
10 9 8
26 kg

EZ-bar curls SS EZ-bar incline CGBP
3 x 8-10 x 31 SS 3 x 8-10 x 31 Dikke pomp. Nice.

Ik had vandaag echt moeite om mij goed te focussen. Er waren een hoop (oude) lui in de gym die altijd een hoop lopen te lullen en commentaar hebben. Daarnaast was ik gewoon nog niet echt goed wakker of zo. :/

Daarnaast kom ik nog steeds niet veel aan en daar ga ik nu echt wat aan doen. Deze trainingen zijn super slopend en ik moet gewoon meer eten. Vanavond zal ik waarschijnlijk even posten wat ik vandaag op heb.

Meer mogen eten, no problemo zou ik zeggen :D

Lekker weer wat pr's! Hoe zit het met spierpijn / herstel?

Lekker die pr's
Zou die oudjes gewoon laten lullen. Oordoppen in en gas

deadlift pr na sqaut pr

deze man.

Meer mogen eten, no problemo zou ik zeggen :D

Lekker weer wat pr's! Hoe zit het met spierpijn / herstel?

Zo is het. Ik moet mijzelf er gewoon toezetten 8 x te eten.
Qua herstel gaat het best goed, alleen twijfel ik nog een beetje over mijn huidige volume op borst. Ik merk dat ik niet echt vooruit ga en dat kan misschien komen door het feit dat ik niet goed herstel (of doordat ik niet genoeg eet.. :rolleyes:)

Lekker die pr's
Zou die oudjes gewoon laten lullen. Oordoppen in en gas

Ik train nooit met muziek, maar ik overweeg het serieus op dit soort ochtenden :/

deadlift pr na sqaut pr

deze man.

Volgas.

Moeizaam, maar toch een PR. Lekker :D
Deadlift PR is ook nice!

Kom je ook naar de meet trouwens, zou cool zijn!

Hmm, het commentaar na je training matcht totaal niet met je training..:rolleyes:

Wat een PR's weer man!

Moeizaam, maar toch een PR. Lekker :D
Deadlift PR is ook nice!

Kom je ook naar de meet trouwens, zou cool zijn!

Ik denk dat ik vervanging probeer te regelen voor het werk die dag. Ik zou graag meegaan!

Hmm, het commentaar na je training matcht totaal niet met je training..:rolleyes:

Wat een PR's weer man!

Tja, ik voelde mij gewoon niet echt goed en ik had het gevoel dat ik meer uit de training had kunnen halen. :(

Daarnaast kom ik nog steeds niet veel aan en daar ga ik nu echt wat aan doen. Deze trainingen zijn super slopend en ik moet gewoon meer eten. Vanavond zal ik waarschijnlijk even posten wat ik vandaag op heb. [/SIZE]

benieuwd wat je eet op een dag

Voeding Gisteren:

3500 kcal, maar dat zal iets meer zijn geweest door kleine toevoegingen.

Screenshot_2015-02-11-09-48-24.jpg

Screenshot_2015-02-11-09-48-34.jpg

Screenshot_2015-02-11-09-48-39.jpg

Screenshot_2015-02-11-09-48-45.jpg

Screenshot_2015-02-11-09-51-47.jpg

Daarnet even gezwommen met een maat van me. 2150 m en niet te gek gedaan. Ik merk dat het zwemmen mij nu gewoon gemakkelijker af gaat dan toen ik nog 3 a 4 x in de week aan zwemtraining deed en geen krachttraining. :')

Altijd leuk om die vooruitgang ook te zien in andere dingen ! Goede prs man ! :)

Wat een PR's weer man!

Haha dit ja, lekkere train man :) Volgende keer oordopjes in (zonder muziek?) :p

---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 16:58 ----------

Waar heb je vroeger gezwommen? Ik zat bij dbs in rhenen

Altijd leuk om die vooruitgang ook te zien in andere dingen ! Goede prs man ! :)

Klopt! Dat voelt echt goed.

Haha dit ja, lekkere train man :) Volgende keer oordopjes in (zonder muziek?) :p

---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 16:58 ----------

Waar heb je vroeger gezwommen? Ik zat bij dbs in rhenen

Ja, dat kan ook nog :')
Ik zwom altijd bij ZPC Bubble (bekend van het toernooi). Ik heb het 9 jaar lang gedaan, maar ik mis het totaal niet moet ik zeggen :P! Al is het af en toe wel even lekker.

Voeding is netjes zo te zien.

Daarnet even gezwommen met een maat van me. 2150 m en niet te gek gedaan. Ik merk dat het zwemmen mij nu gewoon gemakkelijker af gaat dan toen ik nog 3 a 4 x in de week aan zwemtraining deed en geen krachttraining. :')
Lol...
Ik heb wedstrijdzwemmen gedaan en toen ik een kilootje of 20 zwaarder was zwom ik makkelijk 200m vlinderslag. Toen ik vorig jaar ging zwemmen tijdens mij cut was ik bekaf na 100m :o

Best hoog in vetten of zie ik dat verkeerd? Specifieke reden daarvoor of geeft het je gewoon wat meer vrijheid?

Lol...
Ik heb wedstrijdzwemmen gedaan en toen ik een kilootje of 20 zwaarder was zwom ik makkelijk 200m vlinderslag. Toen ik vorig jaar ging zwemmen tijdens mij cut was ik bekaf na 100m :o

Haha, dat meen je niet? :P Tijd voor wat meer high-rep squats, want dan is je conditie zo weer op peil :thumb:

Best hoog in vetten of zie ik dat verkeerd? Specifieke reden daarvoor of geeft het je gewoon wat meer vrijheid?

Ik houd 50 25 25 aan. Ik heb een stuk meer energie als ik hoog in vetten zit. Ik zit er zelfs aan te denken om mijn macro's op rustdagen te veranderen naar 25 45 30.
Ik vind het trouwens ook gewoon lekker om vetten te eten trouwens :rolleyes: (Pindakaas/noten, vette vis, eieren etc..)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Voor vanmiddag staat 4x8 op het programma! Lekker deadliften :D.

Terug
Naar boven