- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoeld Whey zonder smaak.. naturel
Lekker dat kracht zo goed gaat! Op naar zhe gainzzz!
Mooi dat de spierpijn al minder heftig wordt! Train ze en succes bij de tandarts!
De tandarts ook weer overleefd gelukkig. "Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente"
Teminste als je je tanden hebt gepoetst, en niet teveel heb gesnoept
(snickers, taai taai.....)![]()
. Het viel gelukkig redelijk mee. De assistente heeft zo'n 15 minuten tandsteen staan verwijderen, maar ik was dan ook al lange tijd niet meer bij de tandarts geweest moet ik zeggen. Ja mijn verzekering laat mij ook 2 keer per jaar naar de tandarts gaan. Ik ga maar 1 keer in de 1,5 jaar.. moet nog steeds mijn tandarts overzettenDat was n makkie
Elk half jaar is hier standaard tandsteen verwijderen door de mondhygiëniste
Precies wat ik wilde zeggen! Maak van die 3x8 gewoon 8x3 met hogere intensiteit...
Dat was n makkie
Elk half jaar is hier standaard tandsteen verwijderen door de mondhygiëniste

Ja mijn verzekering laat mij ook 2 keer per jaar naar de tandarts gaan. Ik ga maar 1 keer in de 1,5 jaar.. moet nog steeds mijn tandarts overzetten
Eiwitten zijn ook makkelijk te halen als je veel moet eten.Heb je geen whey voor nodig inderdaad!
Frontsquat is wel lastig maar ook een lekkere oefening.![]()

Front squats >3 reps zijn sowieso klote
wel mooi om te zien dat je je knieen naar voren drukt en zakt en je knieen niet verder komen en dan maar verder naar achteren gaat zakken en torso wat kantelt.

Precies wat ik wilde zeggen! Maak van die 3x8 gewoon 8x3 met hogere intensiteit...![]()

. Ehh. Dus heb je nog tips, of begrijp ik dit verkeerd?![]()
Dan zou ik zowieso je backsquats op volume gaan draaien..dat is veel makkelijker..en dan de FSQ's voor kracht..Maar wie was hypertrofie..
Ik doe back squats 3x5 en doe er dan graag een assistance oefening naast op een wat hoger volume.
Zoals je weet deed ik eerder lunges, maar die heb ik er uit gegooid. Ten eerste om het feit dat ik mijn zwakke punt in de Squat er niet mee aanpak en daarnaast zit het mn herstel behoorlijk in de weg. Je bent vast bekend met de spierpijn na lunges of split squats.
!
Yep. Voor vakantie is het voor mij wel erg handig om wat eiwitten mee te nemen. Rondreis en georganiseerd is het vaak lastig genoeg binnen te krijgen en dan is het een leuke aanvulling samen met het pak havermout/spelt wat ik altijd al in mijn koffer heb zitten. Dus als je ervan af moetExact. Er staat hier nog 3 kg in de kast. Wie o wie maak ik er blij mee?!
Absoluut. Het is alleen wel een extra uitdaging voor mij met m'n beperkte dorsiflexie links.
Vandaag weer een dag werken. We staan in Zwolle Zuid met De Telegraaf. Let's make some salesssss!

je wil je torso rechtop houden, maar met je enkel begrijp ik dat het niet mogelijk is.
Dan zou ik zowieso je backsquats op volume gaan draaien..dat is veel makkelijker..en dan de FSQ's voor kracht..
Yep. Voor vakantie is het voor mij wel erg handig om wat eiwitten mee te nemen. Rondreis en georganiseerd is het vaak lastig genoeg binnen te krijgen en dan is het een leuke aanvulling samen met het pak havermout/spelt wat ik altijd al in mijn koffer heb zitten. Dus als je ervan af moet
Misschien heb ik het gemist... maar is er een reden voor de beperkte dosriflexie links?
Zwolle... heb er familie wonen. Maar sta je de hele dag buiten? Brrrr... mij niet gezien. Ben een koukleum..
Werk ze!
Dat is ook wel een goede benadering. Zelfs met deze niet-ideale uitvoering is het beter dan helemaal niet doen.hoeft niet perse, je moet een manier vinden om meer enkelmobiliteit te krijgen. lukt dat niet dan moet je gewoon accepteren dat je front squat techniek niet top is.
het is gewoon niet top, zeker niet slecht en je kan zo prima door squatten. je squat wss alleen wat minder zo.
hoeft niet perse, je moet een manier vinden om meer enkelmobiliteit te krijgen. lukt dat niet dan moet je gewoon accepteren dat je front squat techniek niet top is.
het is gewoon niet top, zeker niet slecht en je kan zo prima door squatten. je squat wss alleen wat minder zo.
Dat is ook wel een goede benadering. Zelfs met deze niet-ideale uitvoering is het beter dan helemaal niet doen.
Als je de diepte doet, tot het punt wat nog lukt met je linker enkel, dan is het toch prima? Je moet niet nog dieper willen, want dan gaat alleen je rechterbeen verder.
Een vergelijkbare oefening is mogelijk de machine hack squat, maar dan hoeft je core bijna niks te doen, wat op zich wel een achteruitgang is ivt de front sq
.
Echt klote... Gaat alles wel helemaal herstellen?